Napsal: 22 pro 2006 21:38
Co to máš za rok?
Motor Rover, nebo BMW?
Motor Rover, nebo BMW?
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
ČaOFF,počkáme na Admina. Volám AAAAAAAADDDDMMMMIIIINNNNEEEE,kde jsi?Tomino píše:Mě to dělá taky.A kdyš pří startu stojím na brzdě tak to klepne do pedálu.doufám že to je normální
Někdo mě volal?ALF píše:ČaOFF,počkáme na Admina. Volám AAAAAAAADDDDMMMMIIIINNNNEEEE,kde jsi?
Všechno má dvě strany. Hodně se toho už taky napsalo diesel vs benzín.ALF píše:Pročítal jsem toto téma a upřímně se divím,proč Vás bere diesel,když je tak citlivý na naftu a notorický potížista? Já třeba preferuji naftu,ale ne za každou cenu. Výpočty o cenové výhodnosti jsem tady již publikoval. A výhoda krouťáku v terénu nevyváží problémy,které máte. Naopak na cestě je 120 koníků poznat. A po pravdě více jezdíme po cestách(pokud snesou tento název) než v terénu. Já teda na benzína nadávat nemohu-co se týče motoru.Jede jak hodinky,no má najeto jen 88 tis.km,ale na první šup start a motor tichý až někdy stlumuji rádio,jestli tam ještě je. Discoveru jsem měl diesla a zase diesla chci,protože osmiválce v benzínu už nemusím-vyšší pov.ručení a podstatně vyšší spotřeba a možná oprava asi taky nebude nejlevnější. Ovšem u Freelandra je tomu jinak. Už jen rozdíl v nákupu. Ale rozumím tomu,že uchu ten traktor sound lahodí. I mne v Discoverzi zuk V3Sky vzrušoval.ALF
Zdravím, trochu oživím toto téma. Nastává u mě podobný možná stejný problém. Studené starty ještě jdou, ale už se mi třikrát za poslední rok a půl stalo, že nechtěl chytit i studený. Chytne, otáčky se pohybují kolem 500ot/min a zhasne (cca 2 sec). Třeba až na šestý pokus se natočil. Za tepla pak naskočí, někdy ale až na druhý start. Za jízdy jede normálně, neškube, drží otáčky.De Lite píše: ↑06 říj 2006 14:56 Heureka, už máme Freelandika na dvoře. Ku prospěchu servisu musím říci, že ho měli hotového už ve středu, akorát se mi nedovolali. Oprava celkem 15.200 Kč vč. DPH, vč. práce. Naprosto nechápu jejich cenotvorbu, nejdříve nahlásili, že vstřik bude stát " tak deset ", napočítali 5.300 bez DPH, modul k parkovacímu systému hlásili za pět a dali ho za 3.150 bez DPH. K tomu připočetli programování 580+845, diagnostiku 1.372 a výměny 780+780 a hotovo. Skoro jsem čekal větší fakturu, takže vlastně jsem spokojen, což je zvláštní, když mám zacvakat 15 tisíc. Staré díly vrátili, až budu mít čas a chuť, tak se na ně pořádně kouknu. O weekendu vyvezu manželku do přírody, už se moc těším.