Stránka 3 z 3

Napsal: 22 pro 2006 21:38
od Admin
Co to máš za rok?
Motor Rover, nebo BMW?

Napsal: 23 pro 2006 00:40
od Gogo
99 takze Rover

Napsal: 23 pro 2006 11:36
od Admin
Zkontroluj žhavičky. Tenhle typ motoru nechytá ihned na jedno otočení jako TD4. Ale zase není potřeba nechat ho dlouho točit.
Ten gumový balónek ti nepomůže, ta je když se mění filtr paliva, tak aby jsi zalil filtr naftou.

Napsal: 23 pro 2006 11:44
od Gogo
Děkuji za radu. Nechám překontrolovat případně vyměnit. Při točení za studena začne dělat to klasické eh..eh..eh.. eh.eh.ehehehehe vrrrrnnnnn a pak už to jede. Další starty jdou na brnknutí.

Jo preju krásné a veselé vnoce všem

Napsal: 06 bře 2007 17:39
od ALF
ČaOFF,od první chvíle,co mám 1.8i si všímám,že při startování se jakmile naskočí motor a pustím klíček ozve takové klepnutí a krátké zaškrabání podobné,jako když sepne ABS Nevím jestli je to běžné u všech Free nebo jen u benzínu a nebo nedej bože jen u mého :lol: Světo Běžník startuje na první šup,ale ten pazvuk mne znervózňuje. ADMINE co ty na to? ALF

Napsal: 06 bře 2007 21:52
od Tomino
Mě to dělá taky.A kdyš pří startu stojím na brzdě tak to klepne do pedálu.doufám že to je normální :?:

Napsal: 07 bře 2007 07:50
od ALF
Tomino píše:Mě to dělá taky.A kdyš pří startu stojím na brzdě tak to klepne do pedálu.doufám že to je normální :?:
ČaOFF,počkáme na Admina. Volám AAAAAAAADDDDMMMMIIIINNNNEEEE,kde jsi?
Pročítal jsem toto téma a upřímně se divím,proč Vás bere diesel,když je tak citlivý na naftu a notorický potížista? Já třeba preferuji naftu,ale ne za každou cenu. Výpočty o cenové výhodnosti jsem tady již publikoval. A výhoda krouťáku v terénu nevyváží problémy,které máte. Naopak na cestě je 120 koníků poznat. A po pravdě více jezdíme po cestách(pokud snesou tento název) než v terénu. Já teda na benzína nadávat nemohu-co se týče motoru.Jede jak hodinky,no má najeto jen 88 tis.km,ale na první šup start a motor tichý až někdy stlumuji rádio,jestli tam ještě je. Discoveru jsem měl diesla a zase diesla chci,protože osmiválce v benzínu už nemusím-vyšší pov.ručení a podstatně vyšší spotřeba a možná oprava asi taky nebude nejlevnější. Ovšem u Freelandra je tomu jinak. Už jen rozdíl v nákupu. Ale rozumím tomu,že uchu ten traktor sound lahodí. I mne v Discoverzi zuk V3Sky vzrušoval.ALF

Napsal: 08 bře 2007 14:49
od Admin
ALF píše:ČaOFF,počkáme na Admina. Volám AAAAAAAADDDDMMMMIIIINNNNEEEE,kde jsi?
Někdo mě volal? :Pohoda:
ALF píše:Pročítal jsem toto téma a upřímně se divím,proč Vás bere diesel,když je tak citlivý na naftu a notorický potížista? Já třeba preferuji naftu,ale ne za každou cenu. Výpočty o cenové výhodnosti jsem tady již publikoval. A výhoda krouťáku v terénu nevyváží problémy,které máte. Naopak na cestě je 120 koníků poznat. A po pravdě více jezdíme po cestách(pokud snesou tento název) než v terénu. Já teda na benzína nadávat nemohu-co se týče motoru.Jede jak hodinky,no má najeto jen 88 tis.km,ale na první šup start a motor tichý až někdy stlumuji rádio,jestli tam ještě je. Discoveru jsem měl diesla a zase diesla chci,protože osmiválce v benzínu už nemusím-vyšší pov.ručení a podstatně vyšší spotřeba a možná oprava asi taky nebude nejlevnější. Ovšem u Freelandra je tomu jinak. Už jen rozdíl v nákupu. Ale rozumím tomu,že uchu ten traktor sound lahodí. I mne v Discoverzi zuk V3Sky vzrušoval.ALF
Všechno má dvě strany. Hodně se toho už taky napsalo diesel vs benzín.
Všechno má své výhody i nevýhody. Někdo chce diesel někdo mu nemůže příjt na chuť. Jel jsi už v TD4ce? Pokud budeš mít možnost, tak jí využij. Možná pochopíš ... :wink:

Re: Stejný problém??!!

Napsal: 13 črc 2021 11:02
od JohnTR
De Lite píše: 06 říj 2006 14:56 Heureka, už máme Freelandika na dvoře. Ku prospěchu servisu musím říci, že ho měli hotového už ve středu, akorát se mi nedovolali. Oprava celkem 15.200 Kč vč. DPH, vč. práce. Naprosto nechápu jejich cenotvorbu, nejdříve nahlásili, že vstřik bude stát " tak deset ", napočítali 5.300 bez DPH, modul k parkovacímu systému hlásili za pět a dali ho za 3.150 bez DPH. K tomu připočetli programování 580+845, diagnostiku 1.372 a výměny 780+780 a hotovo. Skoro jsem čekal větší fakturu, takže vlastně jsem spokojen, což je zvláštní, když mám zacvakat 15 tisíc. Staré díly vrátili, až budu mít čas a chuť, tak se na ně pořádně kouknu. O weekendu vyvezu manželku do přírody, už se moc těším.
Zdravím, trochu oživím toto téma. Nastává u mě podobný možná stejný problém. Studené starty ještě jdou, ale už se mi třikrát za poslední rok a půl stalo, že nechtěl chytit i studený. Chytne, otáčky se pohybují kolem 500ot/min a zhasne (cca 2 sec). Třeba až na šestý pokus se natočil. Za tepla pak naskočí, někdy ale až na druhý start. :Ja blb: :Ja blb: Za jízdy jede normálně, neškube, drží otáčky.

Táži se tedy a prosím o radu. :Sorry: Byl to stejný problém? Opravdu to byli vstřiky? mám najeto 228 tis, už tomu asi taky tikají hodiny :time . Diagnostika nic neukázala. Kdyžtak mám i video z toho to pochybného startu. Počítal bych s repasovanými vstřiky. U nás v Plzni to dělají v Bosch centru Černík.

Děkuji za oživení tématu. :Sorry: :angel Honza R.