Stránka 1 z 1
Zvedání D3 na hever
Napsal: 02 kvě 2016 17:34
od marwak
Mám možná hloupý dotaz - někde jsem slyšel, že když se D3 zvedá na heveru nebo v servisu při výměně pneu, je dobré snížit podvozek na nejnižší výšku a zamknout v této poloze (kvůli prověšení kol při zvednutí). V návodu jsem o tom nikde zmínku nenašel. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 02 kvě 2016 20:35
od petr štrof
naopak zvednout do horní polohy ,
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 02 kvě 2016 21:07
od VencaZE
Jj, všechno co má měchy a zvedá se za rám, to přifouknout, aby se pak nemuchlali měchy při spouštění zpátky na zem.
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 02 kvě 2016 21:24
od marwak
Jo, to dává smysl.
Díky za reakce,

teď už si to budu pamatovat, i když mě udivuje, že se o tom nezmiňuje manuál, ale třeba jsem jen špatně hledal...
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 02 kvě 2016 21:36
od mipr
Hoši, je to uplne jedno. Aj tak vam auto tlak z mechov vypusti. Pri troche stastia pomozu pootvorene dvere pri dvihani auta (ecu prestane regulovat podovzok). Moja D3 na to vsak

...
Zadny strach, heverujte kolik potreba...

Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 02 kvě 2016 21:40
od VencaZE
To jo, vypustí, ale tvar měchu zůstane. Když se zvedne z nízký polohy tak se ty měchy podtlakem splasknou. Ale o D3 toho zas tolik nevim, vycházím ze zkušeností s nákladními měchy.
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 03 kvě 2016 00:07
od Maxsel
Při vypnutém zapalování budou měchy po sundání auta z heveru ve stejné pozici jako před zvednutím. Pokud ale na zvedáku někdo sepne zapalování nebo nastartuje (např. při výměně oleje v automatu), tak se auto začne snažit výšku korigovat podle toho, co mu hlásí senzory, ale protože jsou kola vyvěšená, skončí to většinou nějakou chybovou hláškou. Alespoň tak to dělá první generace RRS, což je jen převlečená D3.
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 03 kvě 2016 13:13
od teslo
Maxsel píše:Při vypnutém zapalování budou měchy po sundání auta z heveru ve stejné pozici jako před zvednutím. Pokud ale na zvedáku někdo sepne zapalování nebo nastartuje (např. při výměně oleje v automatu), tak se auto začne snažit výšku korigovat podle toho, co mu hlásí senzory, ale protože jsou kola vyvěšená, skončí to většinou nějakou chybovou hláškou. Alespoň tak to dělá první generace RRS, což je jen převlečená D3.
Prave preto nechaj otvorene dvere. EAS ostane "zamrznuty" a korekciu vysky necha na pokoji.
Zdvihat za ram pre istotu v hornej polohe.
Re: Zvedání D3 na hever
Napsal: 03 kvě 2016 13:37
od MadTom
To zvedání za rám u auta zvednutého to horní polohy pérován má ještě jednu výhodu - pod auto je lepší přístup, takže je menší šance, že to zvednou špatně, nebo někde něco skřípnou.