Stránka 1 z 1

Diagnostika a seřízení otáček., neuveritelna spotreba

Napsal: 19 kvě 2016 22:45
od Vseumel
Zdravím,
Tak jsem po letech opět pořídil freecko a najednou problém.
Nejen že se mi sem nejde přihlásit, ale freecko zaclo blbnout.
Otáčky se mi drží při prvním nastartování mezi 2 až 3 tisíce. Když po několika minutách nastartuje znovu, tak už padají na 1100 asi. Jenže padají opravdu pomalu.z 2500 klidně i minutu.
Spotřeba stoupla z 6 na 12. Možná i víc kolikrát. Podotýkám, že mám teď sundány kardan a jezdím jen na předek.
Jsem momentálně Pražák a potřeboval bych levnou milou duši, asi i vlastníci diagnostiku, která by se chtěla kamarádit a přivydělat si :rofl
Udělám si hodně věcí sám podle vašich zkušenosti a návodu, ale nemám momentálně čas experimentovat.
Raději bych se svěřil znalému, kterému to bude trvat 1/4 času.
Zároveň bych potřeboval i pár levných dílů po okolí Prahy, až zjistím co je potřeba.

Mám freeware 98, 1.8 benzín, 5dvere. Najeto cca 180000km.

Děkuji moc za nápady.

Re: Diagnostika a seřízení otáček., neuveritelna spotreba

Napsal: 20 kvě 2016 16:16
od y.sajty
Je to jednoduché,otázka max .hodiny.Regulátor otáček je zanesený olejem. povolit 2 šrouby,vyprat v benzínu a máš opraveno.Přístup je výborný.

Re: Diagnostika a seřízení otáček., neuveritelna spotreba

Napsal: 24 kvě 2016 21:05
od Vseumel
Kouknu na to zítra. Spíš mě teď děsí jiný problémek. Jak dnes byla prutrz, tak mi nešlo odmlzit přední okno a zjistil jsem, že mi z fukaru fouká jen vlažný nebo vařící vzduch. Studený se asi někde zapomene. Nechápu, proč se neodmlzi když foukám naplno. Musel jsem nakonec pořád utirat.

Re: Diagnostika a seřízení otáček., neuveritelna spotreba

Napsal: 21 zář 2016 00:18
od Kirsten Rider
y.sajty píše:Je to jednoduché,otázka max .hodiny.Regulátor otáček je zanesený olejem. povolit 2 šrouby,vyprat v benzínu a máš opraveno.Přístup je výborný.
A kde najdu regulator otacek? Asi bych ho taky potrebovala vyprat :D

Re: Diagnostika a seřízení otáček., neuveritelna spotreba

Napsal: 21 zář 2016 10:39
od Hubert
Já bych to udělal takto:
1) vyprat škrtící klapku. Kouknout zda není zdeformovaný difuzor. Celkově zkouknout vedení lanka plynu od pedálu zda nezůstává vyset.
2) přes PC vymazat adaptační hodnoty.
3) před PC kouknout na lambdu

PC je myšleno diagnustika