Stránka 1 z 4

zodvihnutie disco 300tdi

Napsal: 18 led 2008 17:39
od discork
nazdar fandovia LR.planujem zodvihnut karoseriu o nosnehoramu o 3cm.vie mi niekto poradit,ci treba upravit tyc riadenia?a ci ma cakaju este aj nejake ine problemy.podlozky uz mam,vyrobene na zakazku.

Napsal: 18 led 2008 22:32
od jezbera ivan
A to uz preco a naco body lift? Mas uz zdvih pruzinami? Ak nie, zdvihaj pruzinami (najdes na tomto fore). Ak uz pruzinami zdvihnute mas, tak body lift je na mieste ale co tam chces obut za rozmer ze potrebujes taky zdvih? Ved ak tam das nieco vacsie ako 32 tak ti ten diesel ani nevynde z dvora. Ten motor a prevody su na vacsie kola nevhodne.

Napsal: 18 led 2008 22:49
od ATOL
nebo si nechej udělat 3 - 4 cm podložky nad pružiny...při této tloušťce podložek není potřeba nic jinýho upravovat...ani brzdový hadice...

Re: zodvihnutie disco 300tdi

Napsal: 19 led 2008 00:43
od Luboš M.

Napsal: 19 led 2008 09:14
od eliott
Prosím nepropagovat podložky, je to to nejhorší řešení :evil: . Když se auto zvedá, je třeba tát tužší pružiny, aby se auto s vyžším těžištěm dalo normálně ovládat. Zároveň by to chtělo disky s menším ET a tužší tlumiče... 2'' lift nepotřebuje delší hadice.

Napsal: 19 led 2008 10:08
od discork
ajsne,mam v plane tam dat aj iny podvozok a gumy s profilom 80.ale to je este hudba buducnosti.tak v lete.taraz riesim spojku,vali do nej olej,dalej skrinka riadenia,ta mi robi eco katastrofu :twisted: .dakujem za rady priatelia,necham si poradit.

Napsal: 19 led 2008 19:58
od eliott
Je třeba vyměnit gufero na klice (teda pokud je olej motorový) - to znamená vyndat převodovku :evil: , řízení ti můžu přetěsnit, možno repasovanou převodku výměnným způsobem.

Napsal: 19 led 2008 19:59
od discork
a aka cena je za repas?

Napsal: 19 led 2008 20:01
od discork
prevodvku som dal von.teraz cakam na gufera.inac fajn zabava,ked to robi clovek sam a bez pripravku na zlozenie prevodky na zem :D

Napsal: 19 led 2008 20:06
od discork
olej tiekol cez prevodku a aj od motora.plus sa este aj prachovka od spojk.vaceku odpojila a tam sa natrepalo kopu bordelu :evil:

Napsal: 19 led 2008 20:18
od eliott
No tak to jsi frajer, sám bych do toho nešel. Repas řízení je 5000,- , pokud bude tvoje převodka opravitelná.

Napsal: 20 led 2008 10:00
od discork
robil som opravy obycajnych osobakov.ale toto je moja 1 oprava LR.a je to fakt sila.bohuzial nemam na blizku ziadneho kamarata ktory by mi helfol.horsie to bude skladat.ale poradim si.na tu skrin riadenia sa idem dnes pozriet,skusim dotiahnut hadice.potom ti dam vediet.

Napsal: 20 led 2008 10:15
od eliott
Kdybych to musel dělat sám, asi bych oddělil Hlavní převodovku od přídavné a dával je tam postupně :idea:

Napsal: 20 led 2008 10:44
od Návštěvník
no ja som odpojil kardany,a sup celu prevodku aj s pridavnou a medzi napr diferakom dolu.poviem ti bola to sranda.ale na skladanie zavolam niekoho z rodiny.asi starouse,ten to rad. :D .v servise po ynamosti chceli za vzmenu spojky a gefier 6000Sk.a to ma riadne :twisted: .

Napsal: 20 led 2008 10:47
od discork
sory zabudol som sa prihlasit.to som bol ja

Napsal: 20 led 2008 20:58
od discork
takze co mi tiekol olej zo skrinky riadenia,tak to boli povolene hadice od nadrzky.uvidim neskor ked najazdim zopar km.

Napsal: 21 led 2008 11:00
od Luboš M.
eliott píše:Prosím nepropagovat podložky, je to to nejhorší řešení :evil: . Když se auto zvedá, je třeba tát tužší pružiny, aby se auto s vyžším těžištěm dalo normálně ovládat. Zároveň by to chtělo disky s menším ET a tužší tlumiče... 2'' lift nepotřebuje delší hadice.
Nic proti, auto se ale chová normálně a v zatáčkách je dobře ovladatelné.

Napsal: 21 led 2008 13:52
od motohanz
Luboš M. píše:
eliott píše:Prosím nepropagovat podložky, je to to nejhorší řešení :evil: . Když se auto zvedá, je třeba tát tužší pružiny, aby se auto s vyžším těžištěm dalo normálně ovládat. Zároveň by to chtělo disky s menším ET a tužší tlumiče... 2'' lift nepotřebuje delší hadice.
Nic proti, auto se ale chová normálně a v zatáčkách je dobře ovladatelné.
ale ono asi takz bude zaviset na stavu tlumicu a pruzin....

Napsal: 21 led 2008 14:09
od jezbera ivan
Tiez sa priklanam na stranu "nepodlozkovat". Za cca 250 libier mas nove pruziny a deCarbon tlmice. Znamena - zdvih, neunavene a tuhsie pruziny a nove tlmice. Podlozky beriem ako "low budget" riesenie kt. funguje ale nada sa zrovnat s novym podvozkom.

Napsal: 21 led 2008 21:20
od discork
jasne,cim vysie a bez tvrdsich pruzin je auto rozkakane,ale urobia sa zmeny aj so strunami a tlmicmi.vlastne cely podvozok.podlozky mam od ynameho,za flasku talianskeho vina :wink: ,kvaltne z nehrdzavejucej ocele