Stránka 3 z 5

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 02 říj 2017 19:29
od Dušek
Tak to tady pročítám a mám pár podobných zkušeností a musím se zeptat jak je to se zárukou s těmito díly?

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 19 led 2018 20:54
od radekd
No tak jsem si nedal říct a koupil jsem shit.....stáří 10 měs
kardan.jpg

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 úno 2018 10:21
od šedivák
..tak před necelým rokem jsem nechal dělat v LR servisu těsnění pod hlavou..podle faktury samotné těsnění cca za 400 kč(zřejmě Britpart) a po půl roce ježdění mi začaly tlakovat hadice a pak to vyhazovalo vodu přes expanzku,takže po necelém roce opět hlava dolů a nové těsnění.tentokrát jsem si radši zaplatil originální díl,který je zhruba třikrát dražší..zatím jezdím v pohodě..na některých dílech se asi nevyplatí šetřit
Snímek 004.jpg

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 úno 2018 11:35
od Lukasino
Co to bylo za LR servis?

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 úno 2018 13:40
od dabartos
šedivák píše: 03 úno 2018 10:21 ..tak před necelým rokem jsem nechal dělat v LR servisu těsnění pod hlavou..podle faktury samotné těsnění cca za 400 kč(zřejmě Britpart) a po půl roce ježdění mi začaly tlakovat hadice a pak to vyhazovalo vodu přes expanzku,takže po necelém roce opět hlava dolů a nové těsnění.tentokrát jsem si radši zaplatil originální díl,který je zhruba třikrát dražší..zatím jezdím v pohodě..na některých dílech se asi nevyplatí šetřit Snímek 004.jpg
A srovnali ti hlavu a blok??

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 úno 2018 15:55
od šedivák
A srovnali ti hlavu a blok??
[/quote]
vzhledem k tomu,že částka za rovnání a tlakovou zkoušku byla na faktuře,tak předpokládám,že ano..

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 11 úno 2018 17:21
od Lenon
Ahoj, má někdo zkušenosti, jak moc velký rozdíl je v rozvodých sadách? Dívám se na litep a je tam jedna origo a druhá levnější.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 07:54
od Forsttimber
Rozvody britpart uz nikdy viac po niekolkoch vymenach remens som tam dal ome a je pokoj

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 15:40
od eveUSO
Přátelé, je normální, že tlumiče od Shitparts Cellular dynamics na zadní nápravi D1 samy nevyjedou do roztažené polohy ? Vždy jsem si myslel, že dobre tlumiče by měly vyjet, koupil jsme upně nové a už přišly v ruzní poloze a ani se nehnou..... Snažím si to obhájit, že to není normální kapalinový tlumič ale má to v sobě houbu....

Dekuji Filip

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 17:28
od Hubert
eveUSO píše:Přátelé, je normální, že tlumiče od Shitparts Cellular dynamics na zadní nápravi D1 samy nevyjedou do roztažené polohy ? Vždy jsem si myslel, že dobre tlumiče by měly vyjet, koupil jsme upně nové a už přišly v ruzní poloze a ani se nehnou..... Snažím si to obhájit, že to není normální kapalinový tlumič ale má to v sobě houbu....

Dekuji Filip
Vyjedou jenom tlumiče plynové. Ty co pišeš jsou kapalinove co vím.

Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk



Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 17:43
od eveUSO
Huberte: děkuji

Je jiný způsob jak jako lajk na vymo ntovanem tlumiči pozna, že je OK či KO ?

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 18:03
od Plha
Leda, že by byl vyteklej, nebo vevnitř úplně rozpadlej, jinak to nepoznáš. Nasadit na auto a nechat za 200 Kč protřepat na STK..

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 18:51
od Hubert
Jak piše Plha

Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk


Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 19:43
od MadTom
S tou STK to taky u našich aut není 100% - měl jsem na D2 jeden přední tlumič vyteklý a oba zadní moc netlumili a z STK vypadlo něco jako 80%. Podle mě na tyhle auta nemají ty správné hodnoty, nebo to prostě ty jejich mašinky neumí, protože ty tlumiče mají podstatně delší chod než na osobním autě. Druhá možnost jsou delší pružiny, těžší auto a větší kola s více gumy - hodnoty pro tester musí být jiné, než u standardního auta.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 12 úno 2018 22:10
od habakuk
STK je pasé nic tam nezjistí. Pokud jsou tlumiče mrtvé zbytek odtlumí gumy a výsledek je uspokojivý.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 16 úno 2018 19:00
od NOTIX
Tak jsem chtel loni usetrit a dal jsem a D3 predni loziska Britpart. Svete div se po cca 6tis. km jsou v pr :moon
Tak ze za me :ne, ze to nebude zazrak jsem vedel,ale takhle malo jsem vazne necekal.
Takze vymena za origo vcetne kotoucu a desek :mrgreen:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 16 bře 2018 08:40
od Mirko
Střední tlumič Bosal na Classicovi V8: montáž 07/2016. Vydržel do 03/2018 (23 000km) - rozsypaný uvnitř, rachotí, zvenku hlavně trubky kompletně zrezlé. Z nedostatku alternativ na auto půjde nerezový Double S.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 21 led 2019 19:02
od Mirko
Tak za posledních pár týdnů:
Palec rozdělovače Powerspark Ignition - skoro slušných 35tis km
zapalovací modul Lucas - 15 tis km
cívka Bosch (ta na kterou všichni včetně mě přísahají, že jediná funguje u Rover V8) - 14 tis km
Výsledek 3 nechtěné zastávky. A to fakt nebaví kvůli dílům za pár korun...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 21 led 2019 19:21
od VencaZE
No a jsou to tedy vadné komponenty nebo jen špatně sesazené v rozdělovači..?
Nedávno jsem montoval Powerspark rozdělovač s modulem Lucas do 3,5 V8 a tam byl problém s velkým odtrhem halla od vačky- odmítalo to dávat jiskru ve startovacích otáčkách. Po zmenšení mezery na minimum je to ok.
V.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 21 led 2019 19:57
od Mirko
Je pravda, že o Powersparku už bych mohl založit vlastni vlákno, ale v těchto případech stačilo vždy vyměnit díl za jakýkoliv jiný, který byl zrovna v kufru, a jelo se dál. Jenom ta životnost je prostě tristní.