Stránka 1 z 1

Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 09 říj 2016 18:27
od janek23
Zdravim kolegove mam v planu opet koupit lasku LR a chci RRC v benzinu a potrebuji radu co vzit me se docela zamlouva 3,5 ale radsi chci nazory vice lidi at nevemu neco se spatnym motorem ale opravdu jen benzin diky za info a rady :cool :yes

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 09 říj 2016 19:59
od libovka
3,5 motor je dobrá volba. Je to motor s nenaročnou údržbou. Ideální je asi koupit to v automatu. Největší problém je sehnat něco neshníého.

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 10 říj 2016 09:13
od tomáš štěpnička
prostuduj si vlákna v sekci ,,Range Rover" jinak co říct...no nějak extra to nejede a žere to :lol:

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 10 říj 2016 09:30
od Mirko
Ještě by možná stálo za doplnění, k čemu má sloužit:
- veterán na občasné vyjížďky?
- offroad na krosení na tankodromech?
- denní dojíždění do práce?
- pracant do lesa?
Obecně koupit toho nejdražšího, co je na trhu, protože je to ve výsledku výrazně levnější, než se potýkat se zrezlou kastli a mrtvým motorem. Vozidlo, které je nyní zachovalé a bude dále řádně udržované si zachová svou hodnotu, na rozdíl od poflikování nějakého vraku. Není tady málo vlákem, kde se majitel nechal zlákat relativně nízkou vstupní investic do RRC, která ale vzhledem ke stáří a stavu vozu pak buď končí v totální renovaci, kterou málokdo dotáhne, nebo dalším prodejem, nebo odstavením v kůlně.

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 10 říj 2016 15:03
od janek23
Chci to jen na srazy a off vyjizdky a chci ho koupit v Italii....

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 10 říj 2016 15:59
od Rover
V Itálii bych si vybral (pokud benzín) třeba tohoto...
https://www.autoscout24.com/offers/land ... 50040a898f

Levnější mně moc třeba na autoscoutu neuspokojili...

https://www.autoscout24.com/results?pow ... =2&size=20

Re: Rada pri koupi Range Rover Classic

Napsal: 11 říj 2016 10:30
od Mirko
janek23 píše:Chci to jen na srazy a off vyjizdky a chci ho koupit v Italii....
pak je to z hlediska podvozku vcelku stejná problematika jako discovera. Motory 3,5 jsou nepraskající, to dělají až od 3,9, a do terénu ten výkon z 3,5 stačí. Vstřikování na 3,5-kách je z mnoha hledisek méně vhodně, než to co bylo na 3,9 - například se obtížně shánějí díly a diagnostika vychází pouze ze zkušeností. Ale je zde na forumu několik vozu, kteří s ním kupodivu celkem bezproblemově fungují. Na zvážení jsou ale i starší verze s karburátorem.