Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1041 Příspěvek od Vladicek » 14 úno 2022 15:43

Tomn píše: 14 úno 2022 14:46
Vladicek píše: 14 úno 2022 13:18

No vypadá to tak. Ono koupit auto za 300 tisíc a za pár měsíců do toho dávat 250 za opravu je peklo, co si budeme povídat...

Jdu pohladit svoji D4, aby vydržela :-D.
Díky, potěšil jsi mě. Budu dál doufat, modlit se a zapalovat rituální ohně :Sorry:

Je to model 2016, poslední verze, HSE s nájezdem 90k km, takže v tomhle případě je ekonomika trochu jiná. Ale obecně to bude jak píšeš. Ta auta se stávají dostupnější, je jich na silnicích víc a tohle je vedlejší efekt.

Btw, stalo se mi něco podobného kdysi v Audi A6 zhruba na podobných kilometrech. Tam tenkrát vycestovala jakási kladka, kterou si pak servisáci posílali jako raritu, že to ještě neviděli. Tenkrát mě to štvalo, dneska bych za to byl vděčný :lol:
Tak držím palce, při 90 tisíc km by to bylo dost brzy na kliku, snad to bude něco jiného!

Já mám teď taky 90 tisíc km najeto na D4 a taky věřím, že mám na kliku ještě čas :-)
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1042 Příspěvek od Lukasino » 14 úno 2022 16:00

Vladicek píše: 14 úno 2022 15:43
Tomn píše: 14 úno 2022 14:46

Díky, potěšil jsi mě. Budu dál doufat, modlit se a zapalovat rituální ohně :Sorry:

Je to model 2016, poslední verze, HSE s nájezdem 90k km, takže v tomhle případě je ekonomika trochu jiná. Ale obecně to bude jak píšeš. Ta auta se stávají dostupnější, je jich na silnicích víc a tohle je vedlejší efekt.

Btw, stalo se mi něco podobného kdysi v Audi A6 zhruba na podobných kilometrech. Tam tenkrát vycestovala jakási kladka, kterou si pak servisáci posílali jako raritu, že to ještě neviděli. Tenkrát mě to štvalo, dneska bych za to byl vděčný :lol:
Tak držím palce, při 90 tisíc km by to bylo dost brzy na kliku, snad to bude něco jiného!

Já mám teď taky 90 tisíc km najeto na D4 a taky věřím, že mám na kliku ještě čas :-)
Ale nebylo, jeden případ se sousedství, ve 30tis.km první motor, ve 130ti druhý motor (stejné auto) :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1043 Příspěvek od Kokesek » 14 úno 2022 16:01

V 70tis taky celkem normalne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Tomn
Příspěvky: 28
Registrován: 06 čer 2019 23:09
auto: Discovery 4 SDV6

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1044 Příspěvek od Tomn » 14 úno 2022 20:41

Diky za podporu.

Tak mame diagnozu a je to klika.

A to jsem byl presvedceny, ze vymena oleje po 15k km a dobre zachazeni by to melo minimalizovat.

Ted je na zvazeni, zda jit cestou vymeny polomotoru, nebo vymenit cely nastrojeny motor.

PetrSvoboda
Příspěvky: 3
Registrován: 06 bře 2022 21:43
tel.: 735095595
auto: DISCOVERY 3

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1045 Příspěvek od PetrSvoboda » 08 bře 2022 19:12

Zdravím, prošel celé vlákno bylo to sice na dva večery, ale musel jsem. Mám totiž čerstvě jednu z těchto problematických motorizací. Po té co jsem to dočetl mám strach s autem jezdit. Asi to pro mě bude příliš velká psychická zátěž. Chtěl bych se zeptat zda to ty tdv8 3,6 nedělají ? Asi by mi to totiž stálo za to vyměnit auta. Celkově se mi značka a pocit z jízdy líbí. Ale potřeboval bych vědět, že mám větší šance dojet, než je tomu nyní.

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2563
Registrován: 25 bře 2013 09:51
tel.: 777 945 9jedna4
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1046 Příspěvek od xxx » 09 bře 2022 13:08

PetrSvoboda píše: 08 bře 2022 19:12 Zdravím, prošel celé vlákno bylo to sice na dva večery, ale musel jsem. Mám totiž čerstvě jednu z těchto problematických motorizací. Po té co jsem to dočetl mám strach s autem jezdit. Asi to pro mě bude příliš velká psychická zátěž. Chtěl bych se zeptat zda to ty tdv8 3,6 nedělají ? Asi by mi to totiž stálo za to vyměnit auta. Celkově se mi značka a pocit z jízdy líbí. Ale potřeboval bych vědět, že mám větší šance dojet, než je tomu nyní.
bohužel vlákno těch, co to mají a jsou spokojení tady není. Jezdi a buď v klidu. Není to takové horké, jako se tu píše

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 238
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1047 Příspěvek od Don » 09 bře 2022 13:37

to je mozna pravda, ale kdo by si koupil auto s konstrukcni vadou motoru, kde oprava vyjde na cenu vozu, kor kdyz neni zpusob jak to ovlivnit. To je jak ruleta a nikdy nevis kdy skoncis u krajnice a na na dlouhou dobu bez auta
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1048 Příspěvek od Lukasino » 09 bře 2022 17:37

PetrSvoboda píše: 08 bře 2022 19:12 Zdravím, prošel celé vlákno bylo to sice na dva večery, ale musel jsem. Mám totiž čerstvě jednu z těchto problematických motorizací. Po té co jsem to dočetl mám strach s autem jezdit. Asi to pro mě bude příliš velká psychická zátěž. Chtěl bych se zeptat zda to ty tdv8 3,6 nedělají ? Asi by mi to totiž stálo za to vyměnit auta. Celkově se mi značka a pocit z jízdy líbí. Ale potřeboval bych vědět, že mám větší šance dojet, než je tomu nyní.
Nedělají, 3,6 je z generace 2,7 TDV6, případně novější V8 diesel 4,4 je z generace 3,0 SDV6. Obě V8 na to netrpí a je naopak rarita, když se něco stane na spodku motoru. Snad jediné fatální, na co více trpí 3,6ka je propálení pístu od kapajícího vstřikovače, ale to se dá řešit preventivně a podstatně lépe jak u V6tek kliky :mrgreen:

JENŽE, nedává se to do D3/D4, což jsou skvělý krabice, kterým velký RR nemůže konkurovat co se vnitřního prostoru, off doplňků, atd. týká :wink: Takže prostě není volby a to auto za to stejně stojí :wink:

Alespoň já mám ten pocit, velký RR je skvělý, jezdí se s ním parádně, ale jakmile sednu do D3/D4, mám pocit že jedu na výlet :mrgreen: to auto je prostě jiné, boží... Dávat tam V8 diesly, tak asi nejezdí nikdo z nás v ničem jiném do konce života :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
richo.70
Příspěvky: 466
Registrován: 17 led 2013 22:19
tel.: 723083731
auto: LR 3, LR 4
Bydliště: PV a RpR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1049 Příspěvek od richo.70 » 10 bře 2022 07:53

xxx je to marný, je to marný. Tady s nima nehneš, 😆 Prostě jediný auto co se sere. 😆
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1050 Příspěvek od petr štrof » 10 bře 2022 14:18

jedna D3 se právě strojí do 3,6 V8 z RRS
až bude hotovo tak se majitel určitě rád pochlubí
Naposledy upravil(a) petr štrof dne 10 bře 2022 15:23, celkem upraveno 1 x.

Rennie
Příspěvky: 2709
Registrován: 21 led 2017 10:46
tel.: 776179179
auto: LR D3 V8 4,4 HSE
Bydliště: Ostrava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1051 Příspěvek od Rennie » 10 bře 2022 14:19

petr štrof píše:na Hradecku se jedna D3 právě strojí do 3,6 V8 z RRS
až bude hotovo tak se majitel určitě rád pochlubí
A je to venku Obrázek
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd

MadTom
Příspěvky: 14901
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1052 Příspěvek od MadTom » 10 bře 2022 14:34

A bude to umět jako standardní přestavbu? Že bych začal shánět dva LR?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2719
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1053 Příspěvek od masar » 11 bře 2022 08:00

MadTom píše: 10 bře 2022 14:34 A bude to umět jako standardní přestavbu? Že bych začal shánět dva LR?
Už ze dvou zdrojů nezávisle na sobě jsem slyšel, že někdo tímhle způsob řeší zástavbu M57 z BMW, ale z jiného zdroje mi bylo řečeno, že každou přestavbu je nutné schvalovat individuálně a není to úplně levný proces, takže nějaký hromadný schválení asi nebude úplně reálný.
Land Rover Discovery 2 Td5

MadTom
Příspěvky: 14901
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1054 Příspěvek od MadTom » 11 bře 2022 09:00

Jedna věc je papírové schválení přestavby - tam to asi bude vždy kusovka, že to musí na schválení, ale zase se dají papíry "jenom opsat" a nemusí se vymýšlet znovu od nuly. Druhá věc je vlastní přestavba, aby se to "jenom" zopakovalo, a tedy bylo to vymyšlené na opakované řešení, takže standardní prvky nebo pokud něco atypického, tak opakovatelně vyrobitelné/sehnatelné. Je něco jiného poskládat to jednou a něco jiného to vymyslet pro opakované řešení, tam je například potřeba něco jako dokumentace, což je vše fůra práce navíc.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

JamesV8
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2022 09:47

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1055 Příspěvek od JamesV8 » 19 bře 2022 10:05

Zdravím klubáci..

nechci tady nějak překážet, ale ocenil bych dobrou radu.. uvažuji o Jag. XJ LWB s nájezdem 165tis.. 3.0d 202kw.. jde mi jen o to na co si dát pozor. Mám menší servis, ale dělám jen BMW a občas Audi, ale tento motor vůbec neznám..ale zase si o něm nečtu nic dobrého.. tento Jaguar na kterého jsem byl včera dívat, tak po nastartování lehce rachtal, ale znělo to jako napínák řetězu.. co jsem zjišťoval tak ho má mezi vačkama. Jinak rozvod je řemen. Dále při rozjezdu byl zvuk motoru jako staré TDS od BMW a nebo spíše bych přirovnal k náklaďáku. Takový cvakající zvuk.. nevím jak to lépe popsat. Hodně pronikající do kabiny. No prodejce chce za něj 450tis, ale tohle mě překvapilo..nerad bych řešil nějakého šotka..

Na Jagur klubu to nějak stojí a moc lidí tam nechodí.. tak mě napadlo napsat sem.. původně jsem zde hodně řešil Discovery, ale naposledy jsem zde byl v roce 2013 a nemohu se nějak přihlásit.. tak jsem si udělal nový profil..

Předem všem moc děkuji..

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1056 Příspěvek od Lukasino » 19 bře 2022 10:17

"rachtání" po startu cca 2-3 vteřiny jsou u TDV6 2.7 i 3.0 běžné, někdo tvrdí že to jsou řetízky a napínáky na vačkách, někdo zase že za to může KO zpětný ventil co je nahoře v tělese olejového filtru, který nepodrží tlak a steče to dolů...

Ale jinak projev toho třílitru v XJ je hodně tichý, pokud to bylo hlučné, je něco špatně. Víc takhle asi nikdo neporadí :) Jinak ten motor není nejspolehlivější, to sis tady asi přečetl, ale zase v těch placatých jaguárech má podstatně menší úmrtnost než v těžkém LR.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

JamesV8
Příspěvky: 2
Registrován: 19 bře 2022 09:47

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1057 Příspěvek od JamesV8 » 19 bře 2022 10:28

super děkuji... určitě v jaguáru tento motor není tak namáhán.. každopádně budu pátrat dál.. dokud asi nenatrefím na nějaký pěkný kus.. ono asi hodně záleží na zacházení a celkově údržbě motoru..

nicméně není lepší vyměnit po koupi s rozvodama olejové čerpadlo? Dát rovnou nové aby to mělo požadovaný tlak..

ferjon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 led 2015 23:11
tel.: 0917235534
auto: g

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1058 Příspěvek od ferjon » 21 dub 2022 22:37

Prisla mi sem d3 a hadam vsetko bolo mrtve okrem turba.
Tdv6, 2006 424 000km, bola tam prevdepodobne od nova.
Loziska zodrate, valce od hrdze,...
Přílohy
20220404_124622.jpg
20220404_124616.jpg
20220404_124613.jpg

Uživatelský avatar
kodl80
Příspěvky: 953
Registrován: 15 črc 2013 22:15
tel.: 722948212
auto: Def a RR L322 4,4 V8
Bydliště: Liberecky kraj

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1059 Příspěvek od kodl80 » 22 dub 2022 19:48

Ale 424tis km :yes :yes :yes
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1060 Příspěvek od Kokesek » 11 kvě 2022 07:56

Trosku sem se zapotil nez sem prisel na problem maleho turba…..nahodile chyby p1247-00 a p0235-94
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět