Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#981 Příspěvek od Kokesek » 30 zář 2021 07:50

Olejova pumpa nema zadny vliv na praskly retez mezi vackama. Nebo na ulomene voditka napinace mezivackoveho rozvodu. Mezivackove rozvody se take pri remenovem rozvodu nemeni. Vetsina techto problemu je velkym najezdem na olej. Olejova pumpa ma problem pouze s hlavni napinaci kladkou remenu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

vava
Příspěvky: 116
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#982 Příspěvek od vava » 30 zář 2021 08:55

Asi jsem se špatně vyjádřil - praskla ta hlavní napínací kladka rozvodového řemene - resp její uložení v olejovém čerpadle ... tak jsem to aspoň pochopil

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 656
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#983 Příspěvek od mipr » 30 zář 2021 08:59

vava, mohol by napisat ci ide o D3/D4 a aky motor...?

Sent from my mobile phone

LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

vava
Příspěvky: 116
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#984 Příspěvek od vava » 30 zář 2021 09:10

edit

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 749
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#985 Příspěvek od PEPO » 30 zář 2021 10:06

Tento ročník by už mal mať držiak napínacej kladky inovovaný ...Nie?? :shock: :shock:

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#986 Příspěvek od Lukasino » 30 zář 2021 12:33

vava píše: 30 zář 2021 07:40 ...odtah do DEFTECu, kde zjistili, že praskl napínák rozvodového řemene, na otázku kde se dělaly rozvody a proč tam nevyměnili olejové čerpadlo za inovované, odpověď že u nich obě strany ve 120 tis km a následovalo mlčení ...
Tohle mě baví, poslední dobou to slýchám docela často. Nedávno jsem takhle kupoval padlou L405 se zadřeným motorem, kde pánovi autorizák vysvětlil že se to stalo protože neměnil olej. Když jim řekl, že celou dobu jezdí na servis jen k nim, tak bylo ticho :lol:

A nedávno mi to říkal chlapík u zánovního Jeepu snad ještě v záruce, naprosto stejný, neměnil jste olej, nazdar :roll: Auto jezdilo k nám? No a co...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#987 Příspěvek od Kokesek » 30 zář 2021 12:37

vava píše:Asi jsem se špatně vyjádřil - praskla ta hlavní napínací kladka rozvodového řemene - resp její uložení v olejovém čerpadle ... tak jsem to aspoň pochopil
Vyjadril ses dobre, pouze jsem to rozsiril o dalsi informace.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#988 Příspěvek od Maxsel » 30 zář 2021 20:10

Kokesek píše: 28 zář 2021 20:22 uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q
Právě že tam je nevyrábějí. Tam dělají tříválce a už jste slyšeli o prasklé klice v tříválci? :D :D :D
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

vava
Příspěvky: 116
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#989 Příspěvek od vava » 30 zář 2021 22:07

Našel by se někdo kdo by do té mé Disco 3 vyměnil motor? Kolik by to vyšlo?

Řešil někdo někdy dovoz tohohle motoru z UK? https://www.ebay.co.uk/itm/324502914621 ... Sw-Mtf7vxC

vava
Příspěvky: 116
Registrován: 20 úno 2014 11:51

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#990 Příspěvek od vava » 25 říj 2021 08:04

Asi se ptám blbě, ale je možná výměna motoru TDV6 2.7 v Disco 3 za benzín? A ještě jedna : jsou nějaké odlišnosti při montáži motoru TDV6 2.7 z Jaguaru S-type?

Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1717
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#991 Příspěvek od jareku » 25 říj 2021 08:20

vava píše: 25 říj 2021 08:04 Asi se ptám blbě, ale je možná výměna motoru TDV6 2.7 v Disco 3 za benzín? A ještě jedna : jsou nějaké odlišnosti při montáži motoru TDV6 2.7 z Jaguaru S-type?
1)Je lepší koupit celou D3 s benzinovým motorem než se to pokoušet vyměnit! A řekl bych, že to možné jednoduše není…

2) Ano, jsou a i tady na fóru se to řešilo… jen to nemohu najít…
Live long and prosper.

MadTom
Příspěvky: 14901
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#992 Příspěvek od MadTom » 04 lis 2021 07:47

https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#993 Příspěvek od kaligula » 04 lis 2021 09:05

hlavně jsou šikovní že ten motor dostali ven předem, bez půlení auta

Uživatelský avatar
hrochado
Příspěvky: 877
Registrován: 08 led 2015 11:20
auto: LC 78
Bydliště: Brno

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#994 Příspěvek od hrochado » 04 lis 2021 12:12

MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
Tak tenhle borec, to je jiná liga ...
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek

MadTom
Příspěvky: 14901
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#995 Příspěvek od MadTom » 04 lis 2021 14:08

Jsem se na to konečně podíval celé, a zásadní věc je jeho otec - 82 let a celej život řešil obrábění. Tohle je o zkušenostech a detailech a ty alespoň částečně popsal moc pěkně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#996 Příspěvek od Kokesek » 04 lis 2021 17:32

Ale problem je porad stejny….. krive bloky propadle a nesouměrné zatizeni lozisek. Coz nekteri nepochopi asi nikdy ze neni problem v klice ale v bloku.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Franta D1
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 lis 2012 21:43
tel.: 731585433
auto: Disco 1 3.5 V8i

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#997 Příspěvek od Franta D1 » 05 lis 2021 09:51

Takže ti strejcové to dělají konečně pořádně. :yes

MadTom
Příspěvky: 14901
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#998 Příspěvek od MadTom » 05 lis 2021 11:22

Uvidíme, až to dodělá a složí. Každopádně tady klika nepraskla, "jenom" se protočily ložiska. Přemýšlím, kolik by tohle vyvrtání bloku vyšlo někde u firmy. Ono tam totiž zaznělo, že kliku nechává dle vyvrtaného bloku brousit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3466
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#999 Příspěvek od Land Jirka » 05 lis 2021 14:50

MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
To přece není nic nového.
Takto se musejí udělají všechny bloky kde se zadřela, nebo protočila klika, než tam dáš novou.
Motorárny na to mají jednoúčelové stroje a v mém bývalém působišti před dvaceti letama jsme to dělali úplně stejně.
Byla tam mašina dimenzována na určitý rozměry motorů a které se nám nevlezly do mašiny tak se to dělalo na univerzálním soustruhu sejně jako na videu. :grin:
Když se nedostaneš do rozměru origo vývrtu, tak se musí použít nestandartní ložiska.
Klika se brousí podle ložisek
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Honza21
Příspěvky: 102
Registrován: 08 kvě 2010 07:59
tel.: +420604712936
auto: Discovery II
Bydliště: Třinec - Kanada
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1000 Příspěvek od Honza21 » 05 lis 2021 15:07

Land Jirka píše: 05 lis 2021 14:50
MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
To přece není nic nového.
Takto se musejí udělají všechny bloky kde se zadřela, nebo protočila klika, než tam dáš novou.
Motorárny na to mají jednoúčelové stroje a v mém bývalém působišti před dvaceti letama jsme to dělali úplně stejně.
Byla tam mašina dimenzována na určitý rozměry motorů a které se nám nevlezly do mašiny tak se to dělalo na univerzálním soustruhu sejně jako na videu. :grin:
Když se nedostaneš do rozměru origo vývrtu, tak se musí použít nestandartní ložiska.
Klika se brousí podle ložisek
Nové to možná není, ale "jistou" výjimečnost bych v tom viděl, když to udělá borec doma ve sklepě.

Odpovědět