Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
OK, chápu že by to mělo být jednoduší. Asi se zaměřím tímto směrem.
Nechám si poradit.
Nechám si poradit.
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ja se nechci poustet do nejakych hlubokych temat, jen je dobre tyto prestavby probrat s technikem z STK, kde uz dnes neprojde i docela pripravene auto. O emisich ani nemluvim, musi tam sedet absolutne vsechno. Pokud technik zjisti jakoukoli nesrovnalost, odmita se bavit.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To auto uz zacina byt jak "jezis" vsetci onom poculi ale nikto ho nevidel.MadTom píše:Doplním - hlavně už v ČR takové auto je a jezdí....
LR DEFENDER 110 SW
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak do D3 dát tu TdV8 mi přijde jako poměrně "jednoduše" řešitelné. Vzhledem k tomu že D3 a RRS jsou vlastně stejná auta, jen s rozdílnou vizáží, tak použít komplet věci 3,6 RRS a dát to do karoserie D3 včetně počítačů, budíku atd, nebude zas až tak strašně neřešitelný úkol.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Řekl bych že jezdí i různě "po výletech", takže to auto doopravdy používá. Sám budu u majitele sondovat, jak to pořešil papírově.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to prosím vysonduj.
Co jsem zatím zjistil já, tak přepis "není problém", pokud budeš mít papír od LR, že tento motor se může použít náhradou v daném voze. Prostě že je ve stejném značce již od výrobce používán (což od výrobce není ) + za jakých podmínek se dá použít. Tady by se to třebas dalo právě nějak obejít přes "bratříčka" RR. Nevím, zatím jsem ve fázi zkoumání, ale třebas se to povede nějak navléct.
TP
Tomáš
- pojir
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A neslo by to papirove vyresit spis jako vymena karoserie na RRS? Tedy zeby vysledek mel papiry RRS, ale jinou kastli?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- xxx
- Příspěvky: 2563
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
já si myslím, že v ČR je toto sci-fi. Přes zastoupení to neprojde, dnes ti nezapíší ani nehomologovaný doplněk na D3/D4 a na STK jim vadí už i podložky kol nebo jiné EET.
A to nemluvím o ceně přestavby a hlavně čase, co tomu člověk musí věnovat.
když už jít tímto směrem, tak přepsat auto do Polska, tam jsou benevolentnější k těmto úpravám a změnám.
A to nemluvím o ceně přestavby a hlavně čase, co tomu člověk musí věnovat.
když už jít tímto směrem, tak přepsat auto do Polska, tam jsou benevolentnější k těmto úpravám a změnám.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
S STK souhlas, prestoze mam na raptorovi zapsane vsechny vyjimky na svetla tak me nechteli pustit a dlouho jsme diskutovali
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To znamená, že to chce nějakého "kamaráda" co to pomůže přepsat. To s tím přepisem boudy, možná není tak špatný nápad.
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pokud s tím autem nechceš jezdit jen tady po CZ a s STK vždycky spoléhat taky na "nějakého kamaráda", tak bych to řešil ofiko cestou, protože v Německu nebo Rakousku tě sežerou zaživa až to auto prolezou při nějaký jejich pečlivější kontrole "na silnici". Stačí se podívat za jaký leckdy hovadiny tam každý rok vykostí auta, který jezdí na různý tuning srazy. Nedám ruku do ohně za to jak jsou ty informace relevantní dnes, ale co se tyče změny motoru, tak "jediný", co byrokratickyho šimla primárně zajímá, aby motor neměl nižší EURO normu než byla u původního motoru a zároveň splnění hlukových limitů. A jedna věc je taky projít a schválit tu změnu a druhá, aby to pak při každý další TK správně posoudil i technik STK, viz třeba příklad kaliguly s těmi světly. Další věc je potom cena týhle srandy, administrativně si pamatuju, že se mluvilo o ceně kolem 100 litrů. Takže bych začal kontaktováním Helpregu a pak případně řešil zkušebny vozidel.
Land Rover Discovery 2 Td5
- Kokesek
- Příspěvky: 4451
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kdyz prihlasuji v nemecku jine motory do aut tak ho hlavne zajimaji brzdy. Protoze vetsinou sem mel vetsi vykon motoru. Nikdy ne mensi.
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jestli to správně chápu (a pokud ne, tak mě opravte) celý spodek je shodný s RR, jenom kastle je jiná??
Pokut by tomu tak bylo, možná by se výměna (s podporou LR) motoru za 3.6 TDV8, dala oficiálně provést.
Já vím, já vím, nebude to žádná sranda, ale nežli provádět nějakou opravu, kdy vím, že opět poskládám motor z vadného komponentu a budu se klepat, že mě to někde posléze vypeče, to se raději pokusím oficiální cestou o nemožné.
TP
PS: nicméně zatím stále ještě nevím, zda jde opravdu o kliku, to snad již budu vědět v neděli večer.
Pokut by tomu tak bylo, možná by se výměna (s podporou LR) motoru za 3.6 TDV8, dala oficiálně provést.
Já vím, já vím, nebude to žádná sranda, ale nežli provádět nějakou opravu, kdy vím, že opět poskládám motor z vadného komponentu a budu se klepat, že mě to někde posléze vypeče, to se raději pokusím oficiální cestou o nemožné.
TP
PS: nicméně zatím stále ještě nevím, zda jde opravdu o kliku, to snad již budu vědět v neděli večer.
Tomáš
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Světlo to jo, tam dělají dycinky ramena, záleží na svítivosti a svádějí to na "přesvícení". Pamatuji si, že vše co bylo vepředu navíc, jsme před STK vždy raději odpojili. To pak býval klid.
TP
Tomáš
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mimochodem, je zajímavý sledovat inzerci, třeba teď tam jsou dvě D4 a jedna D3 po opravě motoru
Jednomu to vydrželo 2tis.km, druhému 12tis.km, třetí raději neuvádí...
https://auto.bazos.cz/inzerat/158835402 ... very-4.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/157780332 ... on-935.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/157731925 ... very-4.php
a poslední smolař taky po servisu... https://auto.bazos.cz/inzerat/157976505 ... v-2005.php
Pak se není čemu divit, že takový lidi nemají LR moc v oblibě
Jednomu to vydrželo 2tis.km, druhému 12tis.km, třetí raději neuvádí...
https://auto.bazos.cz/inzerat/158835402 ... very-4.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/157780332 ... on-935.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/157731925 ... very-4.php
a poslední smolař taky po servisu... https://auto.bazos.cz/inzerat/157976505 ... v-2005.php
Pak se není čemu divit, že takový lidi nemají LR moc v oblibě
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak kdyz nekdo tak silene podela konstrukci motoru... to je jak ty BMW 4.4i benziny a ted ho jeste narvaly do noveho RR. Takze zase motor na 40-200 a pak smrt
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kontrolní otázka, tedy vyloženě technická. Snažím se vyrvat chladiče, ale krapet mi tam překáží vrtule
Myslel jsem že odšroubuji vrtuli, ale zatím se mi nedaří ...
Poradí mi někdo jak nato?
TP
Myslel jsem že odšroubuji vrtuli, ale zatím se mi nedaří ...
Poradí mi někdo jak nato?
TP
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Levy zavit, jinak je to na youtube
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
hledal jsem hledal, ale nenašel ...
Tak říkáš levý závit .... tak to pak je uvidíme
Pokud bys náhodou narazil na to video, tak bych poprosil odkaz.
Děkuji
TP
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Staci do googlu napsat disco 3 auxiliary fan removal
Potrebujes na to hodne dlouhy a tenky klic
Potrebujes na to hodne dlouhy a tenky klic