Stránka 50 z 62

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 07:50
od Kokesek
Olejova pumpa nema zadny vliv na praskly retez mezi vackama. Nebo na ulomene voditka napinace mezivackoveho rozvodu. Mezivackove rozvody se take pri remenovem rozvodu nemeni. Vetsina techto problemu je velkym najezdem na olej. Olejova pumpa ma problem pouze s hlavni napinaci kladkou remenu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 08:55
od vava
Asi jsem se špatně vyjádřil - praskla ta hlavní napínací kladka rozvodového řemene - resp její uložení v olejovém čerpadle ... tak jsem to aspoň pochopil

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 08:59
od mipr
vava, mohol by napisat ci ide o D3/D4 a aky motor...?

Sent from my mobile phone


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 09:10
od vava
edit

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 10:06
od PEPO
Tento ročník by už mal mať držiak napínacej kladky inovovaný ...Nie?? :shock: :shock:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 12:33
od Lukasino
vava píše: 30 zář 2021 07:40 ...odtah do DEFTECu, kde zjistili, že praskl napínák rozvodového řemene, na otázku kde se dělaly rozvody a proč tam nevyměnili olejové čerpadlo za inovované, odpověď že u nich obě strany ve 120 tis km a následovalo mlčení ...
Tohle mě baví, poslední dobou to slýchám docela často. Nedávno jsem takhle kupoval padlou L405 se zadřeným motorem, kde pánovi autorizák vysvětlil že se to stalo protože neměnil olej. Když jim řekl, že celou dobu jezdí na servis jen k nim, tak bylo ticho :lol:

A nedávno mi to říkal chlapík u zánovního Jeepu snad ještě v záruce, naprosto stejný, neměnil jste olej, nazdar :roll: Auto jezdilo k nám? No a co...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 12:37
od Kokesek
vava píše:Asi jsem se špatně vyjádřil - praskla ta hlavní napínací kladka rozvodového řemene - resp její uložení v olejovém čerpadle ... tak jsem to aspoň pochopil
Vyjadril ses dobre, pouze jsem to rozsiril o dalsi informace.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 20:10
od Maxsel
Kokesek píše: 28 zář 2021 20:22 uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q
Právě že tam je nevyrábějí. Tam dělají tříválce a už jste slyšeli o prasklé klice v tříválci? :D :D :D

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 22:07
od vava
Našel by se někdo kdo by do té mé Disco 3 vyměnil motor? Kolik by to vyšlo?

Řešil někdo někdy dovoz tohohle motoru z UK? https://www.ebay.co.uk/itm/324502914621 ... Sw-Mtf7vxC

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2021 08:04
od vava
Asi se ptám blbě, ale je možná výměna motoru TDV6 2.7 v Disco 3 za benzín? A ještě jedna : jsou nějaké odlišnosti při montáži motoru TDV6 2.7 z Jaguaru S-type?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 říj 2021 08:20
od jareku
vava píše: 25 říj 2021 08:04 Asi se ptám blbě, ale je možná výměna motoru TDV6 2.7 v Disco 3 za benzín? A ještě jedna : jsou nějaké odlišnosti při montáži motoru TDV6 2.7 z Jaguaru S-type?
1)Je lepší koupit celou D3 s benzinovým motorem než se to pokoušet vyměnit! A řekl bych, že to možné jednoduše není…

2) Ano, jsou a i tady na fóru se to řešilo… jen to nemohu najít…

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 lis 2021 07:47
od MadTom
https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 lis 2021 09:05
od kaligula
hlavně jsou šikovní že ten motor dostali ven předem, bez půlení auta

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 lis 2021 12:12
od hrochado
MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
Tak tenhle borec, to je jiná liga ...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 lis 2021 14:08
od MadTom
Jsem se na to konečně podíval celé, a zásadní věc je jeho otec - 82 let a celej život řešil obrábění. Tohle je o zkušenostech a detailech a ty alespoň částečně popsal moc pěkně.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 04 lis 2021 17:32
od Kokesek
Ale problem je porad stejny….. krive bloky propadle a nesouměrné zatizeni lozisek. Coz nekteri nepochopi asi nikdy ze neni problem v klice ale v bloku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 lis 2021 09:51
od Franta D1
Takže ti strejcové to dělají konečně pořádně. :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 lis 2021 11:22
od MadTom
Uvidíme, až to dodělá a složí. Každopádně tady klika nepraskla, "jenom" se protočily ložiska. Přemýšlím, kolik by tohle vyvrtání bloku vyšlo někde u firmy. Ono tam totiž zaznělo, že kliku nechává dle vyvrtaného bloku brousit.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 lis 2021 14:50
od Land Jirka
MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
To přece není nic nového.
Takto se musejí udělají všechny bloky kde se zadřela, nebo protočila klika, než tam dáš novou.
Motorárny na to mají jednoúčelové stroje a v mém bývalém působišti před dvaceti letama jsme to dělali úplně stejně.
Byla tam mašina dimenzována na určitý rozměry motorů a které se nám nevlezly do mašiny tak se to dělalo na univerzálním soustruhu sejně jako na videu. :grin:
Když se nedostaneš do rozměru origo vývrtu, tak se musí použít nestandartní ložiska.
Klika se brousí podle ložisek

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 lis 2021 15:07
od Honza21
Land Jirka píše: 05 lis 2021 14:50
MadTom píše: 04 lis 2021 07:47 https://www.youtube.com/watch?v=YW7YAmcazUs - tak co, kdo se inspiruje a opraví si blok TV6 doma? Je to tu i s vysvětlivkama. :mrgreen:
To přece není nic nového.
Takto se musejí udělají všechny bloky kde se zadřela, nebo protočila klika, než tam dáš novou.
Motorárny na to mají jednoúčelové stroje a v mém bývalém působišti před dvaceti letama jsme to dělali úplně stejně.
Byla tam mašina dimenzována na určitý rozměry motorů a které se nám nevlezly do mašiny tak se to dělalo na univerzálním soustruhu sejně jako na videu. :grin:
Když se nedostaneš do rozměru origo vývrtu, tak se musí použít nestandartní ložiska.
Klika se brousí podle ložisek
Nové to možná není, ale "jistou" výjimečnost bych v tom viděl, když to udělá borec doma ve sklepě.