Stránka 1 z 1

Zapnutí zapalování

Napsal: 27 úno 2017 21:46
od PavelM
Ahoj všichni, mám dotaz k Freelanderu 2, ale myslím, že se to týká všech Lanďáků, pokud mají startování tlačítkem.
Dá se nějakým způsobem zapnout zapalování, aniž by se muselo nastartovat?
Ono totiž při nastavování různejch věcí ( např. světel, nebo rádia ) mít nastartování motor je docela vopruz.
U normálního auta zapneš klíček a jdeš ladit. Tady vše naběhne až po nastartování :-(

Odesláno z mého NEM-L21 pomocí Tapatalk


Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 27 úno 2017 22:14
od Maxsel
Zmáčkni startovací tlačítko bez vyšlápnuté spojky (u manuálu) a brzdy.

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 27 úno 2017 22:40
od PavelM
Ale já mám automat. :-(

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 28 úno 2017 06:52
od PavelM
Jo, jo, už to jde. U automatu bez brzdy, ale tlačítko se musí cca 2s podržet. Dík [emoji106]

Odesláno z mého NEM-L21 pomocí Tapatalk


Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 28 úno 2017 16:11
od OC
Asi se optám jako zcela nevzdělaný blbec na nějakou samozřejmost, ale... k čemu je to tlačítko oproti klíčku vůbec dobré? Proč to tam cpou?

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 28 úno 2017 16:13
od MadTom
A čím by jsi to startoval, když tam není díra (zámek volantu) na klíček, ale je to celé elektronické, včetně zamykání volantu? Prostě pokrok. Takže když máš takové bezkontaktní "zapalování a zamykání", tak ti kartu "okopírují" a s autem odjedou. Tedy samé výhody a pozitiva.

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 28 úno 2017 16:33
od PavelM
Tenhle system, kdy musíš nejdřív zastrčit kartu a pak zmáčknout tlačítko je absolutně nedomyšlený. Smysluplný by bylo, kdybys tu kartu nemusel vyndávat z kapsy, jako je to u klasickýho bezklíčku :nod

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 28 úno 2017 16:59
od OC
MadTom píše: 28 úno 2017 16:13 A čím by jsi to startoval, když tam není díra (zámek volantu) na klíček...
Já právě nechápu, proč sakra tam není díra na klíček? (Nemusí nutně být na volantu spojena s jeho mechanickým zámkem, žejo — třeba L322 ji má v zásadě na podlaze ve starších versích ;))

Existuje pro tu pakárnu — mluvím opět o tlačítku — nějaký důvod?

Třeba, namátkou, takové bezklíčkové otvírání kufru tím, že člověk, co má klíček v kapse, kopne do nárazníku, má velmi dobrý smysl, když mám plné ruce věcí, jež do toho kufru chci uložit, žejo. Ale jako... nějak si neumím představit, že bych při odjezdu a startování měl plné ruce a tudíž nemohl zapíchnout klíček do díry a zatočit jím? K čemu je to tlačítko ksakru jako dobré?

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 28 úno 2017 17:23
od Maxsel
Všechny dnešní výdobytky jako dotykové displeje nebo startovací tlačítka jsou výrobně méně nákladné. Prostě trocha součástek a plastu...

A pokud si někdo připlatí za keyless entry, tak není potřeba vyrábět další verzi. Tlačítko tam je , tak se jen přidá další plastová krabička s elektronikou.

Re: Zapnutí zapalování

Napsal: 02 bře 2017 09:54
od Tomy
Nemusis napriklad vobec vyberat kluc z vrecka, ked mas bezklucovy vstup. Je to viac prisposobene tomu, aby si uz clovek rovno priplatil za keyless.

Inak Free 2 - casty problem so startovanim v zime - bol aj pripis z LR, ze v zime "naprazdno" 2-3 krat nazhavit a az potom startovat so spojkou, alebo brzdou (MT/AT).