Stránka 1 z 2
					
				rada pneu
				Napsal: 23 led 2008 15:27
				od Návštěvník
				chalani,ake mate skusenosti s protektormi na offroady?nasiel som celkom lacne s dobrymi vzormi.
www.offroad-material.sk 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 15:28
				od discork
				sory priatelia,zas som sa zabudol prihlasit,to som pridal ja 

 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 15:38
				od karel
				Jezdím celoročně utrahrubé protektory Black Star Mudmax, které v česku prodává firma Tiptyre Kroměříž a nemůžu si stěžovat, ale je to dáno tím, že mám auto pouze na ježdění po akcích, čili plánovanou životnost cca 20 tisíc km dosáhnu plus mínus za 3 roky.Na denní ježdění bych šel rozhodně do origo gum zřejmě BFG AT
			 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 16:36
				od discork
				ja mam akurat michelin synchro m+t.su to cestne biedaky a v terene,no to sa proste neda.akurat tento vzor ma zaujima,no ale na asfalt to nieje.auto pouzivam denne do prace 40km a vikendy som v terene.a ako sa spravaju tie tvoje na asfalte?
			 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 16:44
				od karel
				Chovají se asi jako každé gumy třídy MT, tedy šíleně hučí, za sucha není jiný problém, ale na mokru a ujetém sněhu musíš být opatrný a počítat s tím, že můžou ujet do boku, rozhodně nejsou na denní ježdění, ale jinak v terénu maximální spokojenost a za ty peníze 

 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 20:42
				od discork
				diky.to som potreboval,hlavne o tom snehu.lebo co mam tieto michelini tak zasnem,ze dokazu vyrobit taku blbost.vobec sa mi neda ovladat auto v zatackach a pritom su zimne.predtym som mal Land Cruisera na BF goodrich a tie boli super aj v blate aj v snehu.
			 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 20:45
				od RudaK
				karel píše:Chovají se asi jako každé gumy třídy MT, tedy šíleně hučí, za sucha není jiný problém, ale na mokru a ujetém sněhu musíš být opatrný a počítat s tím, že můžou ujet do boku, rozhodně nejsou na denní ježdění, ale jinak v terénu maximální spokojenost a za ty peníze 

 
Můžu potvrdit.Karel na nich nemá v terénu žádný problém.Čím víc bláta,tím je víc ve své kůži.Je to tutová jednička do terénu a  bláta. 

 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 20:50
				od discork
				no,lenze je tu mensi problem.na traktore jazdim aj do prace cca40km tam +spat.len ci sa na tom blbom asfalte rychlo nezoderu?
			 
			
					
				
				Napsal: 23 led 2008 23:29
				od DjALF
				Tak ja mam BFG MT a musim rict,ze na ujetem snehu pekne klouzou.Trosku me to prekvapilo na horach v zatacce. Jinak v terenu super a na ceste jsou trochu slyset,ale neni to tak strasny.A moc se neojizdi,celkem vydrzi.
			 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2008 06:20
				od karel
				discork píše:no,lenze je tu mensi problem.na traktore jazdim aj do prace cca40km tam +spat.len ci sa na tom blbom asfalte rychlo nezoderu?
Jak jsem psal tyto protektory vydrží asi 20000 km, ale třeba originál BFG MT i 80000 km.Na sněhu klouže každá MT guma, protože jsou primárně určené do bahna a ne na kluziště.Hold jako vždy platí něco za něco a hlavně záleží na množství ujetých kilometrů 

 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2008 20:25
				od Jarys
				Nevíš jak moc budou klouzat BFG AT na sněhu? Stejně jako MT nebo budou trochu lepší?
			 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2008 23:48
				od Jenda
				Budou klouzat min ale rozhodne vic nez cos tam mel doted.Na dlazkach nebo mokrym asfaltu si zvyknes na jizdu v lehkem smyku 

 .MT jsou jeste horsi.
Nejhorsi je uklouzanej snih a namrzlo.Ale jinak pohoda 

Honza
 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 06:13
				od karel
				Jarys píše:Nevíš jak moc budou klouzat BFG AT na sněhu? Stejně jako MT nebo budou trochu lepší?
Samozřejmě zimák je zimák, ale tyhle AT jsou v pohodě, snad kromě hlubokého bahna dají vše 

 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 13:47
				od discork
				tak karle ja pojdem do tych pneu co mas.vypadaju brutalne super a verim ze aj maju taky zaber v terene.no a ten asfalt,tam dam bacha.no ved aj tak nejazdim rychlo 

 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 13:51
				od karel
				Jakej chceš dát rozměr  

 :Jinak tyhle protektory jsou garantované do indexu rychlosti L tedy 120km/h, ale většinou kvůli hluku ti stačí i trvalá 100 km/h.Pokud vše na autě v pořádku teď myslím podvozek a řízení není problém ani na asfaltu.
 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 14:05
				od discork
				chcem sa drzat TP,cize 235-70-R16.najradsej by som tam tresol profil 75 alebo 80.no riadenie mam ok,aj capy.len tlmice vzadu sa uz ozyvaju.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 14:15
				od karel
				Takový rozměr nabízí pneu vraník, ale pokud bys nejdříve vyřešil 2" lift třeba tak jako  LandNiver nebo Atol, tedy tlumiče a pera od Britpartu viz jiné vlákno "jdema nahoru" tak potom bys mohl dát 235/85/16 a byl bys  

  Nechat origo je trochu škoda
 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 14:27
				od discork
				jasne,planujem to zodvihnut.ale na to mi treba trosicku posporit,alebo predat Suzuki DR 750 big bez TP.teraz som to dal hore,karoseriu od podvozku o 3cm.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 14:29
				od karel
				Tedy Bodylift 
 
  
 Co jsi použil gumové puky nebo silonové válečky 

 
			
					
				
				Napsal: 25 led 2008 14:32
				od discork
				ale jeden znamy ma rad vinecko a tak mi ich urobil z nehrdzavejucej ocel.su tazke,ale plnia svoj ucel 

 .no a nestalo ma to nic.aj to vino som mal zadara,takze kseft jak ma byt 
