Motorizacie / rocniky RR
Napsal: 06 čer 2017 13:47
Pani, poprosim o radu.
Ktore motorizacie / rocniky RR (max do 2010) su "keepers" bez systematickych chyb ktore sa nedaju odstranit preventivnou udrzbou (viz TDV6 v Discovery)?
Necely rok jazdim na D3 a som spokojny ale riziko spojene s TDV6 mi kazi zazitok. Takze pripustam moznost vymeny za nieco ine.
Chcem auto ktore bude "keeper" a cloveku nebude luto dat peniaze do vylepseni.
Kedze vnutorny priestor (kufor) je jednym z najdolezitejsich kriterii tak okrem Discovery z LR zostava asi uz len Range. Sport verzie su male. Pre nas je aj D3 len tak tak. 3-4 ludia, 2 psy, nejake to naradie, veci na vikend, ..., a D3 je vzdy po strechu.
Cenovka niekde okolo 20.000 (rakuskych) toliarov znamena pri RR prinajlepsom nieco okolo 2008.
CO sa tyka servisu tak za akceptovatelne povazujem tak do EUR1000/rok.
(Discovery v benzine asi nie je riesenim, v Rakusku som benzin v inzercii este nikdy nevidel).
(z inych samozrejme Toyota, zvazujem aj pickupy, ale problemom su psy... v hardtope bez klimy by sa asi uvarili, ... )
Este doplnam otazku... ako je to s najazdenymi km.
Ake kilometre su este ok a kedy uz radsej nebrat (pri tychto rocnikoch)?
Clovek ma tendenciu hladat co najmenej najazdenych km ale ono to mozno nie je uplne spravne.
Ja dam tych 20.000/rok. Ak by to bol benzin tak menej, pretoze kratke trasy by som presadol do jedneho z "malych" aut (predsa len spotreba...).
Ktore motorizacie / rocniky RR (max do 2010) su "keepers" bez systematickych chyb ktore sa nedaju odstranit preventivnou udrzbou (viz TDV6 v Discovery)?
Necely rok jazdim na D3 a som spokojny ale riziko spojene s TDV6 mi kazi zazitok. Takze pripustam moznost vymeny za nieco ine.
Chcem auto ktore bude "keeper" a cloveku nebude luto dat peniaze do vylepseni.
Kedze vnutorny priestor (kufor) je jednym z najdolezitejsich kriterii tak okrem Discovery z LR zostava asi uz len Range. Sport verzie su male. Pre nas je aj D3 len tak tak. 3-4 ludia, 2 psy, nejake to naradie, veci na vikend, ..., a D3 je vzdy po strechu.
Cenovka niekde okolo 20.000 (rakuskych) toliarov znamena pri RR prinajlepsom nieco okolo 2008.
CO sa tyka servisu tak za akceptovatelne povazujem tak do EUR1000/rok.
(Discovery v benzine asi nie je riesenim, v Rakusku som benzin v inzercii este nikdy nevidel).
(z inych samozrejme Toyota, zvazujem aj pickupy, ale problemom su psy... v hardtope bez klimy by sa asi uvarili, ... )
Este doplnam otazku... ako je to s najazdenymi km.
Ake kilometre su este ok a kedy uz radsej nebrat (pri tychto rocnikoch)?
Clovek ma tendenciu hladat co najmenej najazdenych km ale ono to mozno nie je uplne spravne.
Ja dam tych 20.000/rok. Ak by to bol benzin tak menej, pretoze kratke trasy by som presadol do jedneho z "malych" aut (predsa len spotreba...).