P: Discovery II - automat
Napsal: 27 lis 2017 20:24
Zdravím všechny přítomné poznamenané syndromem LR.
O mě se syndrom také pokoušel (zhruba ten rok co Disco mám), ale imunitní systém ho nakonec zvládnul vypudit. Teď mám pouze tikání v levém oku, zvýšený tep a naběhlou žílu na čele, když LR někde zahlídnu.
Rád prodám Discovery Td5 do jakýchkoli rukou. Vždy mě dovezl na místo určení a dokonce i zpátky, ale prostě nemám na jeho vrtochy nervy (omluvím se Toyotě na svoji nevěru a budu doufat, že naše bezproblémové soužití bude pokračovat dál)
Je to tedy Discovery II Td5 automat r.v.2000 s STK do 9/2018
plusy
najeto cca 175tis.km (nemohu se za to zaručit, ale osobně tomu věřím, protože DII byla přitažena 2003 z Rakouska a od té doby si ji akorát přeprodávali 3 sousedi z vesnice).
převodovka po repasi (pro to také nemám důkaz, ale když jsem to před rokem kupoval, tak byla úplně čistá a doteď je tam jakási nálepka). Řadí perfektně plynule, bez jakýchkoli rázů apod.
čip stage1 od Kokeška - auto se pěkně probralo a řadí ve vhodnějších otáčkách
zánovní (80%) pneu BF Goodrich MT/KM2 235/70 R16
choulostivé prahy a zadní podběhy bez koroze i bez lišky
na pohonu žádné vůle (ani čepy atd.)
polokožený interiér ve slušném stavu (tepování by si ale zasloužil), nechal jsem obšít volant ve VOLANTECHu
vyřešil jsem zatékání (teklo u pantu kapoty) - podlahu, která začínala lehce kysnout jsem vydrhnul a zakonzervoval Hammeritem.
Zaslepený EGR ventil
mínusy
okyslej rám. Není shnilej na tabák, ale VIN už je náhradní technologií
vnějšek na sobě má šrámy z provozu po silnici i mimo. Je to prostě off
přední nárazník jsem zkrátil, protože byl spodek různě popraskanej
nahodile se rozsvěcí 3 Amigos (někdy ujedu 150km a nic, jindy se rozsvítí když stojím na "P" na semaforu)
před týdnem jsem v Mikulově zjistil, že teče trubka od ACE (ne kostka, ale trubka) dolil jsem olej a za 240km zmizel z nádobky 1cm
občas se po zastavení a chcípnutí spustí kompresor měchů a stále fouká. Řeším to vyndáním pojistky a když ji po nějaké době zapojím, tak je zas vše ok. Zjistil jsem, že je naprasklá a volná nivelační tyčka na zadní nápravě - že by to bylo tím?
motor a přídavka si odkapávají... jak jinak. do motoru dolejvám deci za 2 měsíce. Do přídavky jsem v létě doplnil 2 deci s tím že netuším kdy kdo doplňoval předtím.
Auto mám teď u kamaráda v servisu na Zličíně (Praha 5), protože jsem se chystal na tu trubku od ACE. Popravdě jsem z toho ale tak kyselej, že bych raději kdyby si to někdo odvezl tak jak to je.
Cenu? To je vždycky dilema. Zvláště u automatu, kerejch není tolik. Přestávalo mě bavit už v září, kdy tam ještě nebyli Amigos, tak jsem si představoval 130tis. Kvůli kontrolkám a tomu bzučícímu kompresoru jsem šel na 119. Teď se k tomu přidala ta trubka... Řekněme, že pokud by si to někdo chtěl odvézt bez nějakých zásadních komentářů, tak za 100tis. může hned. Když si přiveze svoje kola, tak 90tis.
jakékoli připomínky mi klidně sdělte (já to snad unesu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/80396284/ ... utomat.php
O mě se syndrom také pokoušel (zhruba ten rok co Disco mám), ale imunitní systém ho nakonec zvládnul vypudit. Teď mám pouze tikání v levém oku, zvýšený tep a naběhlou žílu na čele, když LR někde zahlídnu.
Rád prodám Discovery Td5 do jakýchkoli rukou. Vždy mě dovezl na místo určení a dokonce i zpátky, ale prostě nemám na jeho vrtochy nervy (omluvím se Toyotě na svoji nevěru a budu doufat, že naše bezproblémové soužití bude pokračovat dál)
Je to tedy Discovery II Td5 automat r.v.2000 s STK do 9/2018
plusy
najeto cca 175tis.km (nemohu se za to zaručit, ale osobně tomu věřím, protože DII byla přitažena 2003 z Rakouska a od té doby si ji akorát přeprodávali 3 sousedi z vesnice).
převodovka po repasi (pro to také nemám důkaz, ale když jsem to před rokem kupoval, tak byla úplně čistá a doteď je tam jakási nálepka). Řadí perfektně plynule, bez jakýchkoli rázů apod.
čip stage1 od Kokeška - auto se pěkně probralo a řadí ve vhodnějších otáčkách
zánovní (80%) pneu BF Goodrich MT/KM2 235/70 R16
choulostivé prahy a zadní podběhy bez koroze i bez lišky
na pohonu žádné vůle (ani čepy atd.)
polokožený interiér ve slušném stavu (tepování by si ale zasloužil), nechal jsem obšít volant ve VOLANTECHu
vyřešil jsem zatékání (teklo u pantu kapoty) - podlahu, která začínala lehce kysnout jsem vydrhnul a zakonzervoval Hammeritem.
Zaslepený EGR ventil
mínusy
okyslej rám. Není shnilej na tabák, ale VIN už je náhradní technologií
vnějšek na sobě má šrámy z provozu po silnici i mimo. Je to prostě off
přední nárazník jsem zkrátil, protože byl spodek různě popraskanej
nahodile se rozsvěcí 3 Amigos (někdy ujedu 150km a nic, jindy se rozsvítí když stojím na "P" na semaforu)
před týdnem jsem v Mikulově zjistil, že teče trubka od ACE (ne kostka, ale trubka) dolil jsem olej a za 240km zmizel z nádobky 1cm
občas se po zastavení a chcípnutí spustí kompresor měchů a stále fouká. Řeším to vyndáním pojistky a když ji po nějaké době zapojím, tak je zas vše ok. Zjistil jsem, že je naprasklá a volná nivelační tyčka na zadní nápravě - že by to bylo tím?
motor a přídavka si odkapávají... jak jinak. do motoru dolejvám deci za 2 měsíce. Do přídavky jsem v létě doplnil 2 deci s tím že netuším kdy kdo doplňoval předtím.
Auto mám teď u kamaráda v servisu na Zličíně (Praha 5), protože jsem se chystal na tu trubku od ACE. Popravdě jsem z toho ale tak kyselej, že bych raději kdyby si to někdo odvezl tak jak to je.
Cenu? To je vždycky dilema. Zvláště u automatu, kerejch není tolik. Přestávalo mě bavit už v září, kdy tam ještě nebyli Amigos, tak jsem si představoval 130tis. Kvůli kontrolkám a tomu bzučícímu kompresoru jsem šel na 119. Teď se k tomu přidala ta trubka... Řekněme, že pokud by si to někdo chtěl odvézt bez nějakých zásadních komentářů, tak za 100tis. může hned. Když si přiveze svoje kola, tak 90tis.
jakékoli připomínky mi klidně sdělte (já to snad unesu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/80396284/ ... utomat.php







