Stránka 1 z 2

Životnost Disco III

Napsal: 02 led 2007 21:12
od shaun
Otázka pro vás odborníky - jaká je "životnost" DIII - jde mi hlavně o diesel motor od PSA a automat, případně další náchylné věci... :?: Přesněji - mám možnost koupit DIII 1.majitel, ježděno hlavně dlouhé trasy, 1 majitel, najeto přes 200.000 km Vydrží ještě něco? :o

Napsal: 03 led 2007 06:55
od karel
Najeto 200000 km to už je dávno projitá záruka, takže pokud se ti něco pokazí, budeš těžce cálovat.Osobně bych koupil raději DI a měl klid.

Napsal: 03 led 2007 08:12
od Stavros
shaune, kolik za tu DIII nekdo chce? Neumim si predstavit, ze za dva roky nekdo tolik nalita.

Napsal: 03 led 2007 09:19
od shaun
Vyjde tak na 750.000 (porizovacka 2 mega...)

Napsal: 03 led 2007 09:30
od Stavros
to je tezky, ja bych to s tema kilometrama nechtel, podle me je to auto uz takovy dost slozity, dle referenci kluku s tim urcite budou problemy. Nehlede na to, ze v Anglii na to taky nic neni. Spis od toho dej ruce pryc, je to spousta penez. Nedavni nekdo nabizel na inzerci na discoveryclubu uplne posledni model DII Td5 za 590 tis., mela najeto 40 tis. km, to si myslim, ze je dobrej kauf, tohle ale urcite ne.

Napsal: 03 led 2007 10:25
od erik
shaun píše:Vyjde tak na 750.000 (porizovacka 2 mega...)
Mam D3 v automatu a po 2 letech najeto 35 tis...Pouzivam ho hlavne na cesty s mangelkou a jak rikam na cestu. Do terenu mam Defika. Disco3 proti Disco2 je luxusnim autem s nebyvalym komfortem. Ta cena je dobra.

Napsal: 03 led 2007 10:28
od Stavros
Eriku, dyt ma nalitano 200 000 km, budou se tam menit kdeco, je neco jinyho, kdyz to mas v zaruce a kdyz to mas platit, co si schvalne menil na zaruku?

Napsal: 03 led 2007 16:22
od erik
Stavros píše:Eriku, dyt ma nalitano 200 000 km, budou se tam menit kdeco, je neco jinyho, kdyz to mas v zaruce a kdyz to mas platit, co si schvalne menil na zaruku?
Pro mne by to melo vyznam . Za dalsi 2 roky by tam bylo nalitano uz 230tis a zadna zmena. V zaruce jsem mel problem z pojistnym sroubem na kola a pak mi padalo auto do spodni polohy. Prej vada cidel...Zaruka je na 3 roky :?: a nebo limit km :?:

Napsal: 03 led 2007 16:59
od Rover
Nebál bych se mechanických věcí, to by mělo držet, spíš elektroniky, ale ta by snad u takhle nového auta mohla ještě chvíli vydržet nebo ne? Já bych do trojky nikdy nešel, ale nejsem směroplatný, já jsem extrém...

Napsal: 04 led 2007 09:32
od Admin
Ono je to těžké, zajímavá cena ale hodně kilometru. Pravdou je, že nějakou korunu bude potřeba zainvestovat. Myslím, že 200.000 pro samotný motor asi oproblém nebude, spíše v příslušenství.
Když budu mluvit za sebe, tak bych do toho nešel. Raději bych si sehnal jednoho z posledních Freelanderů T4, jsou v záruce a není snima tolik problémů.
Otázkou zůstává co chceš ty a kolik jsi v případě potřeby schopný investovat do oprav. Pokud by jsi to následně prodával, tak s tolika kilometry se bude dále špatně prodávat.

Napsal: 04 led 2007 13:49
od DanoDEF
Admin píše: Raději bych si sehnal jednoho z posledních Freelanderů T4, jsou v záruce a není snima tolik problémů.
Otázkou zůstává co chceš ty a kolik jsi v případě potřeby schopný investovat do oprav.
No ono asi je dost markantny rozdiel medzi DIII a Freelanderomaj tak sa mi zda cudne, ze za dva roky niekto urobil 200tis....to musel denne aj 500km....ja urobim na Defe 50tis rocne.

Napsal: 04 led 2007 15:43
od Admin
DanoDEF píše:No ono asi je dost markantny rozdiel medzi DIII a Freelanderomaj tak sa mi zda cudne, ze za dva roky niekto urobil 200tis....to musel denne aj 500km....ja urobim na Defe 50tis rocne.
Ano, to stebou souhlasím, že je rozdím mezi Freelandrem a Discovery III, a to ve všech směrech, i ve spolehlivosti :wink:

re D 3

Napsal: 04 led 2007 17:07
od RudaK
Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda

Re: re D 3

Napsal: 04 led 2007 20:05
od erik
RudaK píše:Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonach :D

Napsal: 04 led 2007 22:37
od Návštěvník
Za 750 bych ji vzal. Vzdyť je uplně jedno jestli to ma nalítano 150(což nikoho netrápí) a nebo těch 200 (a najednou obrovská diskuze.) Ty auta snad musej nalítat půl mega a šlapat dál ne? Hlavně kouknout na servisku. Jestli s tím někdo za dva roky dal tolik km tak jedině po dálnici a pak by to nemuselo dělat problémy na podvozku, řízení a tak...
Názor amatéra
Jarys

Napsal: 05 led 2007 08:04
od Admin
Jarys píše:Ty auta snad musej nalítat půl mega a šlapat dál ne?.....
Tohle už nebude dneska pravda. Tímhle se mohli chlubit vozy starší generace 85 - 95. Nebudu je tady vyjmenovávat, každý si jistě vzpomene.

Re: re D 3

Napsal: 06 led 2007 09:01
od RudaK
erik píše:
RudaK píše:Pánové D 3 mám zatím rok a najeto 23 000 Km.Dodnes bez nějakých větších problémů.Na autě mě zatím udělali ty doporučené změny podle LR ( jiný software , ventil kompresoru a zadní dveře ).No a našla se povolená stabilizační tyč.Doufám že to tak zůstane nadále.Čas ukáže - zatím mě dělá jen radost.Ahoj Ruda
Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonach :D
Eriku musím se zastat D 3.Já vím že je chlívárna protahovat auto za 1,5 mega blatem,ale projede to taky akorát případné škody jsou za větší peníz.Jinak můj kamarád říká,že každý auto skončí ve šrotě,akorát některý dřív a jiný pozdějc.
A tvoje volba je podle mě super.Do terénu je Defík určitě lepší a D3 na silnici nemá chybu.A vo tom to je.Měj se a možná dopadnu stejně při případném rozšíření vozového parku :wink: Ahoj RudaK

Re: re D 3

Napsal: 06 led 2007 20:52
od erik
RudaK píše:
erik píše: Mi taky. Hlavne po cestach s mou 1/2 po obchodnich zonach :D
Eriku musím se zastat D 3.Já vím že je chlívárna protahovat auto za 1,5 mega blatem,ale projede to taky akorát případné škody jsou za větší peníz.Jinak můj kamarád říká,že každý auto skončí ve šrotě,akorát některý dřív a jiný pozdějc.
A tvoje volba je podle mě super.Do terénu je Defík určitě lepší a D3 na silnici nemá chybu.A vo tom to je.Měj se a možná dopadnu stejně při případném rozšíření vozového parku :wink: Ahoj RudaK
To ,ze by mi bylo lito D3 tahat do terenu, protoze stala 1,5 mega ?Tak tak to neni. Nechcu aby to vypadalo jako chvastani, ale jako muj nazor. Defik a jeho upravy vysly nad 1,5 mega a do terenu ho vodim rad ikdyz dostava rany a sramy. Tam je mu dobre, i me a take tam patri. Na silnici je to horsi. D3 je na silnici a lehkem terenu kralem a pocit ridit, v dnesni dobe techniky spiz byt pri tom, je uzasne a citis se panem situace. V terenu, kde jezdim s Defenderem se D3 a ja s ni ,citim trapne. Ale zivot to tak asi chtel, ze auta do terenu jsou hodnocena pany 007 a ne pany dobrodruhy.

Životnost ?

Napsal: 06 led 2007 23:55
od Radek
Pánové, mám D3 20měsíců, najeto 85000 km a 18x jsem byl na reklamačních opravách.
- výpadky programů řídící jednotky / 18x přehraný softwér, problém přetrvává
- 2x výměna řízení- 2x výměna všech pneumatik / první sada již po 3500 km
- diferenciál / únik oleje
- problémy s nastavením celkové geometrie / auto plavalo
- problém s přídavným topením / neodstraněno
- problém s vnitřní cirkulaci vzduchu / neodstraněno
- 2x výměna expanzní nádržky chlazení
- 2x matky kol + klíč
- tažné zařízení / volné
- stahování okna
- výměna volantu
Tak nevím, jestli mám být také fanda této anglické značky jako vy. :(

re

Napsal: 07 led 2007 08:42
od RudaK
Eriku plně s tebou souhlasím.Já zas toho v tom těžkém terénu moc nedám,tak mě D3 vyhovuje a to případné bláto se umyje. :wink: Necítím se v terénu trapně,akorát pro druhý vypadám jak magor právě kvůli D3 a její image. ( někomu připadá jak SUV i když toho zvládne hodně a já ji považuji za off)
Chtěl jsem jen říct,že se s D3 nebojím,že by to nedala.Akorát je pravda,že ta elektronika si se sajrajtem moc nerozumí ( mě akorát zatím nadávala ruční brzda,ale po řádném umytí je to OK.) A mimo civilizaci to s D3 a případnýma opravama bez notebuku může být zajímavý.

Radku tak to je hustý. :shock: Musím doufat,že mě to nepotká.I po tomhle zdělení zůstávám příznivcem LR.Mějte se RudaK