Stránka 1 z 1
def/D1 etc delší poloosa plus unašeč - zavařené
Napsal: 16 pro 2017 17:29
od alberth
ahoj,
v rámci řešení klepání zadní nápravy se servis rozhodl přivařit poloosu k unašeči.
Mělo by se jednat o běžné řešení....pro mne moc ne, já jsem pro originální stav.
Klepání mimochodem bylo od středního čepu, který vydržel půl roku od výměny.
Teď když jsem se k tomu po roce dostal, jsem jednu stranu vyměnil.
Unašeč, poloosa byly nové.. mají najeto cca 15-20.000 km.
zřejmě jim nic nebude, já takové řešení ale nechci.
pokud někdo užije.. nabídněte
Re: def/D1 etc delší poloosa plus unašeč - zavařené
Napsal: 16 pro 2017 18:28
od MadTom
Ještě doplň, z jaké je to nápravy - teda jestli typ Rover (s diferákem stejným jako vepředu), nebo Salisbury s takovou velikou hranatou věcí uprostřed.
Standardní řešení to není. Něco podobného se používalo u D1 a posledních kusů Defů - unašeč byl originál součástí poloosy.
Pokud je to udělané pořádně, tak bych si takovou poloosu klidně nechal jako rezervní. Ono to originál provedení se časem vymačká, a když to není namazané, tak se to vycvaká a vyrezne (mechanicky) hodně rychle.
Re: def/D1 etc delší poloosa plus unašeč - zavařené
Napsal: 17 pro 2017 00:06
od Mira 101
Nemáš sice auto v podpisu,......Zvláštní přístup servisu......poloosu s unašečem,pokud si pamatuji dobře má jen D1 a 90ka def,na zadku a tohle evidentně s tisícihranem není,se divím že to řešili takhle amatersky,tohle se dělá někde uprostřed ničeho,když není zbytí.......
Re: def/D1 etc delší poloosa plus unašeč - zavařené
Napsal: 17 pro 2017 08:46
od Zamik
Mira 101 píše:Nemáš sice auto v podpisu,......Zvláštní přístup servisu......poloosu s unašečem,pokud si pamatuji dobře má jen D1 a 90ka def,na zadku a tohle evidentně s tisícihranem není,se divím že to řešili takhle amatersky,tohle se dělá někde uprostřed ničeho,když není zbytí.......
Pochlub se co to bylo za servis? Jako nouzovka ano, ale jinak je to prasarna.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Re: def/D1 etc delší poloosa plus unašeč - zavařené
Napsal: 17 pro 2017 11:27
od alberth
Nepochlubím, protože mne u jiných záležitosti týkajících závad na autě velmi pomohli s řešením.
Rovněž přístup a ceny za odvedené práce v historii servisování jsou pro mne důležitější než jedno nestandardní řešení.
Druhá poloosa je svařená stejně, svar ale praskl, takže díly jsou funkční, tak jak od výroby být měli, pouze nerozebiratelné.
Takže druhou poloosu přidám k té první.
Náprava je ROVER, 24 drážek ( takto objednávám ND pro záměnu ).
MadTome : více přes SZ
Re: def/D1 etc delší poloosa plus unašeč - zavařené
Napsal: 17 pro 2017 11:50
od MadTom
Pokud byl vymačkaný unašeč, tak ho měl servis vyměnit. Pokud bylo ale vymačkané obojí - tedy unašeč i poloosa, tak svaření je jediná možnost, co s tím udělat, aby se to dalo používat dál. A vzhledem k tomu, že i originál existuje jednodílné provedení, tak pokud je to udělané dobře, tak v tom nevidím zásadní problém.
Každopádně by tohle ale měl vědět majitel auta předem.