Prodáno - prosím smazat
Napsal: 04 led 2018 17:50
Zdravím všechny, chtěl bych nabídnout klasika, kterého jsem si loni dovezl ze Slovenska. Chtěl jsem ho jako auto na denní ježdění, ale po pár odjetých cestách, kde každá má cca 900 km jsem usoudil, že to není to pravé a také mi dost vadí brát auto, které je absolutně bez koroze do toho hnoje, který u nás sypou na silnice. Jelikož aut, která stojí a jezdí jen svátečně, mám poměrně dost, tak už takové další nechci a radši ho nabídnu někomu, kdo ho bude plně využívat. Jedná se o 300TDI, převodovka R380, redukce LT230.
O autě je dost napsáno v tomto vláknu:
viewtopic.php?t=32318
Já to jen trochu shrnu, předchozí majitel udělal dost věcí, ale také dost věcí nedotáhl do konce, tak tedy, co udělal:
1)Nové pneumatiky BF Goodrich 265/75 R16 + nové disky
2)Komplet nový podvozek Britpart +4cm + pevnostní uložení tlumičů
3)Komplet nová HD spojka
4)Nový tlumič řízení Britpart Cellular Dynamic
5)Nová LED světla
6)Auto nově nalakováno – poměrně hezky – žádný pomeranč
7)Komplet rozvody
Inteligentní systém dobíjení dvou baterek
Teď co neudělal a co zbylo na mě:
1)Vytlučené komplet silentbloky, čepy, páka řízení a tekoucí převodka řízení – vše vyřešeno
2)Proudem tekoucí vakuová pumpa vyměněna za novou originál Vabco
3)Kompletní GO alternátoru, který se rozletěl – zbyl jen obal
4)Komplet náplně – originál MTF94 apod. místo toho hnoje PP, co tam byl
5)Výměna všech kardanových křížů – Hardy Spicer, všechny měly vůli
6)Nový plochý řemen, šponovací kladka
7)Vyměněny všechny žhavící svíčky – všechny mrtvé – Bosch Duramax
Seřízené vůle ventilů, nové podložky, nová některá vahadla a nové stavěcí šrouby, nové těsnění pod víko – místy byly vůle i 2mm
9)Dokoupeny chybějící díly interiéru – dřeva, kliky, madla, krytky klik, popelník, kontrolky a dokompletováno
10)Opraveny čidla na palubce, teploměr, otáčkoměr, hladina brzdovky, mazání a podsvícení interiéru – to asi nebylo potřeba k jízdě, tak to nebylo ani zapojené
11)Výměna ložisek kol na přední ose
Tak a teď to, co jsem zatím nedořešil:
1)Vyběhaný mechanizmus zámku u spolujezdce – někdy se centrál zamkne, někdy ne, motorek centrálu vyměněný, problém přetrvává
2)Nejde tachometr – jelikož motor a převodovka je z discovery, tak je jako výstup tachometru transducer a palubka má klasický bovdenový tachometr. Bovden jsem koupil nový a natáhl ho ke skříni, ale tam jsem skončil a dál jsem to zatím neřešil. Dle nějakých zdrojů stačí transducer vyndat a dát bovden, ale nezkoumal jsem to dále.
Jinak jezdí, funguje, od září najeto cca 8000 km a bez problému. Na autě je provedena kontrola originality, kontrola VIN, nová dovozová STK, zaplacené EKO, český TP, takže převod na nového majitele jen 800,-.
Teď cena:
Stál mě 4500 euro, dalších 200 euro exportní značky a kontrola originality, u nás mě to stálo dalších 13 000 a 12 000 díly, které jsem kupoval…
takže cenovka 150 000,-, když se neprodá, tak zůstane, Tel.734 208 pětsetpět
K autu jsou nové brzdové kotouče TRW, nová ložiska na všechna kola, repasovací sady na nápravy – rejdové koule, nějaké třmeny, nová vodní pumpa, nové obložení ruční brzdy a mnoho dalšího – v ceně přidám k autu.
O autě je dost napsáno v tomto vláknu:
viewtopic.php?t=32318
Já to jen trochu shrnu, předchozí majitel udělal dost věcí, ale také dost věcí nedotáhl do konce, tak tedy, co udělal:
1)Nové pneumatiky BF Goodrich 265/75 R16 + nové disky
2)Komplet nový podvozek Britpart +4cm + pevnostní uložení tlumičů
3)Komplet nová HD spojka
4)Nový tlumič řízení Britpart Cellular Dynamic
5)Nová LED světla
6)Auto nově nalakováno – poměrně hezky – žádný pomeranč
7)Komplet rozvody
Teď co neudělal a co zbylo na mě:
1)Vytlučené komplet silentbloky, čepy, páka řízení a tekoucí převodka řízení – vše vyřešeno
2)Proudem tekoucí vakuová pumpa vyměněna za novou originál Vabco
3)Kompletní GO alternátoru, který se rozletěl – zbyl jen obal
4)Komplet náplně – originál MTF94 apod. místo toho hnoje PP, co tam byl
5)Výměna všech kardanových křížů – Hardy Spicer, všechny měly vůli
6)Nový plochý řemen, šponovací kladka
7)Vyměněny všechny žhavící svíčky – všechny mrtvé – Bosch Duramax
9)Dokoupeny chybějící díly interiéru – dřeva, kliky, madla, krytky klik, popelník, kontrolky a dokompletováno
10)Opraveny čidla na palubce, teploměr, otáčkoměr, hladina brzdovky, mazání a podsvícení interiéru – to asi nebylo potřeba k jízdě, tak to nebylo ani zapojené
11)Výměna ložisek kol na přední ose
Tak a teď to, co jsem zatím nedořešil:
1)Vyběhaný mechanizmus zámku u spolujezdce – někdy se centrál zamkne, někdy ne, motorek centrálu vyměněný, problém přetrvává
2)Nejde tachometr – jelikož motor a převodovka je z discovery, tak je jako výstup tachometru transducer a palubka má klasický bovdenový tachometr. Bovden jsem koupil nový a natáhl ho ke skříni, ale tam jsem skončil a dál jsem to zatím neřešil. Dle nějakých zdrojů stačí transducer vyndat a dát bovden, ale nezkoumal jsem to dále.
Jinak jezdí, funguje, od září najeto cca 8000 km a bez problému. Na autě je provedena kontrola originality, kontrola VIN, nová dovozová STK, zaplacené EKO, český TP, takže převod na nového majitele jen 800,-.
Teď cena:
Stál mě 4500 euro, dalších 200 euro exportní značky a kontrola originality, u nás mě to stálo dalších 13 000 a 12 000 díly, které jsem kupoval…
takže cenovka 150 000,-, když se neprodá, tak zůstane, Tel.734 208 pětsetpět
K autu jsou nové brzdové kotouče TRW, nová ložiska na všechna kola, repasovací sady na nápravy – rejdové koule, nějaké třmeny, nová vodní pumpa, nové obložení ruční brzdy a mnoho dalšího – v ceně přidám k autu.