Stránka 1 z 2

Kape mi přídavná převodovka

Napsal: 14 úno 2008 10:27
od Stavros
Kape mi olej asi mezi prevodovkama, stejka to nekde nahore, ma s tim nekdo zkusenosti? Je to docela dost, dela mi to kapky na zamkovce.

Napsal: 14 úno 2008 11:19
od teslo
Vies ci to je z pridavnej, alebo z hlavnej?
Na kazdej je simering. Roboty to nieje vela. Staci zhodit dole pridavnu prevodovku a vymenit to a zlozit :twisted: Pokial budete dvaja sikovny a poriadny zdvihak za pol dna nemate co robit.
Urcite Ti to slzi medzi prevodovkami? Nieslzi Ti nieco ine( priruba ovladania a pod.)?

Pokial bude poskodeny simering na hlavnej prevodovke a je manualna, tak by si mal pouzit specialny stahovak. Inak bude pakaren dostat ten simering von. Treba trosku predstavivosti. Pokial mas automaticku prevodovku, tak je to uplne bez problemu. Len demontujes hriadel( resp. jeho cast) ktory z nej trci a mas perfektny pristup.

Napsal: 14 úno 2008 11:57
od low
jo jo taky me tecou prevodovky mezi sebou :-(((( 0,5l na 3000km, budu to muset vyresit :-( zatim dolivam

Napsal: 14 úno 2008 12:13
od Stavros
a da se na ty prevodovky dostat horem z interieru? Prave, ze mi pripada, ze to tece odnekud zhora.

Napsal: 14 úno 2008 12:36
od teslo
Da sa k nim dostat, ale iba obmedzene. Ked demontujes interier, tak okolo radiacich pak mas dost velky otvor a vidis priamo na prevodovky.
Nieco sa cez to da spravit, ale nebude to velmi pohodlne. Ale ked by si daval dole pridavnu prevodovku, aj tak ten interier budes musiet rozobrat. Takze nemas co stratit ked to rozhodis. Aspon si to nacvicis. Ja uz pomaly dokazem rozvodovku demontovat poslepiacky.
Minimalne uvidis ci to mas mastne zhora a odkial to tecie. Ked uz to budes mat dole, tak si este skontroluj( prefukni) odvzdusnovak ci nieje upchaty.

Napsal: 14 úno 2008 12:42
od Stavros
Díky moc, doma ze me budou mit opet radost, ze se v tom budu vrtat.

Napsal: 14 úno 2008 13:26
od karel
Teslovi můžeš věřit ten už pár převodovek demontoval a opakovaně skládal, tak to má natrénované.

Napsal: 14 úno 2008 17:28
od DanoDEF
Stavros píše:Díky moc, doma ze me budou mit opet radost, ze se v tom budu vrtat.
kazdopadne by som menil aj "O" kruzky na strednej hriadeli a potom pri opätovnom spajani prevodoviek dal medzi ne dostatok silikonu...

Napsal: 14 úno 2008 23:15
od teslo
Dano s tym silikonom si niesom isty...LT230 ma prave na stycnej ploche medzi hlavnou a pridavnou prevodovkou v spodnej casti prerusenu dosadaciu plochu asi prave z dovodu, aby pripadny unik oleja mal kam vytiect....:?:

Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?

Napsal: 15 úno 2008 08:14
od Stavros
tece mi to jakoby odtud, co to tam je? K cemu to slouzi?

Napsal: 15 úno 2008 08:19
od DanoDEF
teslo píše:Dano s tym silikonom si niesom isty...LT230 ma prave na stycnej ploche medzi hlavnou a pridavnou prevodovkou v spodnej casti prerusenu dosadaciu plochu asi prave z dovodu, aby pripadny unik oleja mal kam vytiect....:?:

Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?
ano silikon som daval pekne na hrubo dookola dosadacej plochy...neboj nic tym nepokazis ziadne tlaky tam niesu a este som aj pekne zasilikonoval cely otvor strednej hriadele

... zatial mam LT230 pekne suchu

...tie O kruzka sa casom otlacia tak pustaju...je to otazka casu na kazdej prevodovke

co sa tyka tesneni...vsade isiel silikov....mam taky zvlastny vysoko lepkavy myslim, ze fabricky alebo aspon ho odporucaju ty co profesionalne repasuju ( tusim asi HYROSIL alebo nieco podobne...mozem pozriet)

Napsal: 15 úno 2008 08:21
od DanoDEF
Stavros píše:tece mi to jakoby odtud, co to tam je? K cemu to slouzi?
...no to je pohlad na stredovu hriadel...ta je tesnena spominanymi O krouzkami a ako som pisal je otazkou casu na kazdej prevodovke kedy bude tiect...jedine snad ak stoji v garazi a nejazdi sa tak netecie.

Napsal: 15 úno 2008 08:25
od Stavros
a co s tim dano? Da se to takhle zvenku zalepit tim silikonem? Prece to nebudu sundavat.

Napsal: 15 úno 2008 08:35
od DanoDEF
Stavros píše:a co s tim dano? Da se to takhle zvenku zalepit tim silikonem? Prece to nebudu sundavat.
ak to kape iba odtial tak sa to da ciastocne zalepit aj zvonku ale je to pekna pakaren...cast tej hriadele nie je vidno takze vysledok nemusi byt stopercentny....poriadne to treba vycistit najlepsie vysokym tlakom napr horucou wapkou podom nejaky dobry odmastovac a patlat sa dobrym silikonom

ja som to mal takto urobene kym som nerepasoval. navyse ak to zalepis tak mozes odsledovat ci nekape aj odnekial inde.

je to fakt iba provizorne docasne riesenia

Napsal: 15 úno 2008 09:17
od teslo
:( Ja by som to zhodil a urobil poriadne. Uz len to cistenie bude pakaren ako pise Dano.

Napsal: 15 úno 2008 19:44
od Admin
Je to častý únik oleje z redučky. Je to způsobeno i tím, že ocelová hřídel vymačká uložení hliníkovém těle. Dáváme novou hřídel a do obalu necháme udělat ocelové futro. Samozřejmě nová gufera a o-kroužky.

Napsal: 16 úno 2008 09:30
od Drápalík
Admin píše:Je to častý únik oleje z redučky. Je to způsobeno i tím, že ocelová hřídel vymačká uložení hliníkovém těle. Dáváme novou hřídel a do obalu necháme udělat ocelové futro. Samozřejmě nová gufera a o-kroužky.
Na kolik takováhle sranda prosím tě přijde ?

Napsal: 04 dub 2008 19:23
od patrik
inak na toto som zvedavy aj ja - aj mna to caka :?

Napsal: 04 dub 2008 23:15
od Jarys
Měnil jsem obě převodovky za repasované od Ashcrofta z Británie a hned mi to taky trochu teče. Je to stále dokola.
A jinak redukčku mi vyndali, těsnili a vrátili. Těsnění pár stokorun a práce účtována tři hodiny...

Napsal: 05 dub 2008 14:30
od Stavros
Me to taky trosku tece a stvou me fleky na dlazbe u baraku. Kde ti to delali a kde ti to teklo, me to tece presne mezi spojem hlavni a pridavny pr.