Ahojte,
tak a mám Diskotéku na papieroch a už som najazdil aj pár prvých kilometrov.
V sobotu cca 150+ nejaký terén a v nedeľu som sa presúval do súčastného bydliska a tam padlo ďalších 180 cestných kilometrov.
Prvé dojmy sú fajn na auťák za toľko eurokorún.
No prichádzajú prvé skutočné radosti o ktorých som na tomto fóre tak veľa čítal
Zistenie pri jazdení boli okrem nemožnosti presiahnuť cca 3000 otáčok počas jazdy ako som opisoval vyššie nasledovné:
- auto je príjemné a v teréne pohodlné (napriek sadnutému predku a asi zlej kondícii tlmičov)
- pri bežnej jazde je to skutočne slimačie vozítko - budúci týždeň mám dohodnutého doktora s diagnostikou, tak sa uvidí, či je motorík ok a nemá nejaké neduhy na turbe atď- následne sa bude čipovať
- klepanie čapov a silentblokov na nápravách sa dá jednoducho odstrániť
- zadný šíber ide otvárať len 1x denne ( potom sa mu už nechce fungovať)
- predný šíber zalepený tmelom okolo a dúfam, že len z vonkajšej strany - po odstrojení strešného tapacíru mu kuknem na zúbok
- zadné ľavé okno nešlo otvárať - vyliečilo sa samo a už funguje
- zadné pravé dvere nešli v nedeľu pol dňa otvoriť - tiež sa vyliečilo samo
- zatekanie strechy je samozrejmosť
- nefungujúce podsvietenie panelu ovládania klimatizácie + hrôzostrašný hluk pri vyšších stupňoch fúkania ventilátora
- bubnovačka všemožných plastov pri prejazde aj najmenšej nerovnosti
- hluk od podvozku 105-115km/h - uvidíme po prezutí na nové pneumatiky, či sa to nestratí - ak nie tipujem kardány
- praskanie a vŕzganie všetkých dverí pri ich otváraní a zatváraní
- sem tam nejaký mastný olejový fliačik v okolí motora a prevodovky
- vôľa volantu asi tak 2-3cm pri pootočení bez reakcií kolies
- v interiéri funguje len jedno svetlo aj to v kufri
- kukol som sa na všetky náplne či ich je dostatok a takmer všade bolo minimum - doliate
- chladiče od spodu vyzerajú ako tie z jašterky v tehelni - samá hlina a bordel - nutná rozborka
- rám je pomerne v dobrom stave - je tam povrchová hrdza a dúfam, že na nič horšie nenarazím. V lete ma však určite neminie ošetrovanie podvozku a dutín
- včera po návrate domov z práce som si všimol, že si Diskotéka už aj označkovala prvé stanovisko - pretekala chladiaca zmes z odvzdušňováka na hornej hadici a tiež na ľavej strane pod expanzkou - pevne verím, že vzniknutý tlak čo tam bol bol len nejaký dočasným neduhom a nebude motor tlakovať do chladiča - teplota počas jazdy aj v kopcoch stabilná a nič sa neprehrievalo ( je však ešte chladno)
Toľko asi prvé zhrnutie tech. stavu tohto stroja :ty jeden...
Zatiaľ mám v pláne dať do max. možného dobrého stavu technickú stránku a následne sa prejde na vylepšovanie fabrických vlastností auta.
Už som aj v podstate začal - brat mi poskytol nové syntetické lano do navijáku za vynikajúcich 0€ - je síce oranžové no to nebude prekážať - toto by bola tak či tak jedna z prvých zkrášľovacích investícií, pretože tie roľne na oceľové lano sú na tom predku ako päsť na oko - pôjde tam hliníkové oko na lano
Veľa vecí by som chcel riešiť svojpomocne a budem sa musieť veľa učiť, no beriem to ako relax a prípravu na skvelé poľovnícke a voľnočasové vozítko.
Užívateľom tohto fóra patrí veľké vďaka za množstvo informácií o ktoré sa tu delíte a ja sa budem snažiť informovať o svojom postupe a neľahkom živote s Diskotékou.