Stránka 1 z 1
Elektrika, odběr i při vypnutém motoru.
Napsal: 20 úno 2008 07:44
od zbynek
Nemá někdo zkušenost s podobnou závadou ?? Mechanik zjistil nějaký odběr proudu během vypnutého motoru a vypnutých přístrojích. Umím si představit že to může být tisíc různých věcí, ale přeci jenom jestli to není něco typicky LR.
Napsal: 20 úno 2008 07:55
od Admin
Začni tahat jednu pojistku za druhou a hlídej si voltmetr. Může to být i sepnuté relé

Napsal: 20 úno 2008 08:15
od Jan Kucera
bo osvetleni kastliku
Napsal: 20 úno 2008 11:12
od DanoDEF
v prvom rade je treba uvies o aky velky odber sa jedna a potom spekulovat...
Napsal: 20 úno 2008 12:49
od erik
DanoDEF píše:v prvom rade je treba uvies o aky velky odber sa jedna a potom spekulovat...

Uz mam novu baterku, teraz uz nespekulujem- uvidim ako dlho... Drahos mi kontroloval rele a to je v poriadku. Na ostatne nebolo ako vzdy casu.
Alarm
Napsal: 21 úno 2008 13:58
od michscho
to moze byt aj alarm, pretoze napriklad moja discovera ma zalozny zdroj na alarm aj klakson, takze ten tiez musi trosku cucnut obcas
Re: Elektrika, odběr i při vypnutém motoru.
Napsal: 21 úno 2008 21:08
od Libor
zbynek píše:Nemá někdo zkušenost s podobnou závadou ?? Mechanik zjistil nějaký odběr proudu během vypnutého motoru a vypnutých přístrojích. Umím si představit že to může být tisíc různých věcí, ale přeci jenom jestli to není něco typicky LR.
PŘI VYPNUTÉM KLÍČKU U DII TD5 JE TRVALÝ ODBĚR PŘÍSTROJE VDO+HODINY SAMOZŘEJMĚ ŽE TEDY NIC NESVÍTÍ,ALE JEDNÁ SE O PAMĚŤOVÝ PROUD+RADIO TO SAMÉ ALARM.JINAK BY NEMĚL BÝT SPRÁVNĚ UŽ NIKDE ŽÁDNÝ ODBĚR 
JEŠTĚ JEN TAK PRO KONTROLU SI PŘI VYTAŽENÉM KLÍČKU OTEVŘI KAPOTU A NAHNI SE K OMEZOVAČI BRZDNÉHO ÚČINKU(ABS)A POSLOUCHEJ ZDALI TI V NĚM TAK ZVLÁŠTNĚ NEŠKRABKÁ.JESTLI ANO A DO ZHRUBA HODINY TENTO JEV NEPŘESTANE HLEDEJ PŘÍČINU TAM VE SPOJENÍ TC.