ABS EAS se snad stoho zvencnu
ABS EAS se snad stoho zvencnu
Pri zarazeni zpatecky pri couvani z vozejkem mi skocila tato chyba FUSE 17 FAILED a ABS FAULT - podle toho prvniho to typuji hlavne podle te 17 na rele ktere ma taky oznaceni 17 tak by to mohlo byt tim , abs nefunguje ale nejde do hlavy proc me prestala svitit i kontrolka na EAS a i na zamku EAS a ten funguje bezchybne jen nesviti nebo neblika pro prehazovani vysky , tak jestli ma nekdo podobnou zkusenost budu vdecen za rady - je zvlastni ze to tam skocilo pri zarazeni zpatecky - ze by se tim spalilo to rele to mi nejde do hlavy
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text
"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"
tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"
tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
nevimenil je to cele rele a to namam , budu muset nekde zehnat , je ale divne ze podvozek funguje - normalne se nafoukne a sfoukne , zkousel jsem to nekolikrat jen nesvitej kontrolky tak to se mi zda divnealap píše:Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text
"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"
tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote ale topeni pak topi jen kdyz ho dam na HI jinak na dvacet osm fouka vlaznej, venkovni cidlo mam nove a i konetkor je dobrej - prej by to mohl byt drat na kterem je venkovni cidlo , nekde po ceste prerusenej ale nic sem nenasel , je divne ze ale musim jet aby se to zacalo odpocitavat a ustalilo se to , kdyz auto stoji nastartovane tak nic - premysle jsem jeste cidlo vnitrni ale to nevim kde je , jestli neni tam spatnej kontakt - na diagnostice je vse v poradku tak nevim
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
no koukam ze tomu celkem rozumis - jak pises knizecku to neukazuje , je divne ale ze po ustaleni teploty to topi malo nebo jen na plno to by odpovidalo tomu vnitrnimu cidlu ze nejak spatne meri , jednotku ovladani myslis asi komlet displei ovladani? ten asi tezko nekde zezenu na pujcenialap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
A na co je ten snímač nahoře na palubovce? Ten patří také ke klimatroniku nebo ne?alap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
LEPŠÍ BEJT MRTVEJ, NEŽ DRUHEJ.