ABS EAS se snad stoho zvencnu

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

ABS EAS se snad stoho zvencnu

#1 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 20:33

Pri zarazeni zpatecky pri couvani z vozejkem mi skocila tato chyba FUSE 17 FAILED a ABS FAULT - podle toho prvniho to typuji hlavne podle te 17 na rele ktere ma taky oznaceni 17 tak by to mohlo byt tim , abs nefunguje ale nejde do hlavy proc me prestala svitit i kontrolka na EAS a i na zamku EAS a ten funguje bezchybne jen nesviti nebo neblika pro prehazovani vysky , tak jestli ma nekdo podobnou zkusenost budu vdecen za rady - je zvlastni ze to tam skocilo pri zarazeni zpatecky - ze by se tim spalilo to rele :?: :?: to mi nejde do hlavy

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 20:52

Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text

"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"

tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 20:58

alap píše:Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text

"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"

tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
nevimenil je to cele rele a to namam , budu muset nekde zehnat , je ale divne ze podvozek funguje - normalne se nafoukne a sfoukne , zkousel jsem to nekolikrat jen nesvitej kontrolky tak to se mi zda divne :?

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 20:59

Počkej chybová hláška FUSE 17 znamená, že máš prasklou pojistku č. 17. Ta ovládá jak brzdy tak i podvozek, ale samozřejmě jen třeba ovládání. relé nech být, jen si vyměni tu pojistku
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 21:03

no ale ktera to bude? 17 je jen na relatku jinde sem to tak oznacene nenasel a pojistka na ABS je dobra

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 21:04

A ovladani podvozku funguje jen nesvitej kontrolky to je mi divne :wink:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:06

teď se mi ven nechce a je tam tma, ale myslím že 17 bude pod sedadlem spolujezdce. Ale určitě pojistka č. 17 existuje.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:07

Tak pojistky 1-22 jsou dle maminky "Pojistky 1 - 22 jsou umístěny pod krytem na boku pravého předního sedadla. Citováno z RR"
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:08

To že ti podvozek funguje divný není. To ovládá jiná pojistka nějaká větší, tohle je jen 10, což by kompresor určitě neutáhla. Tahle pojistka právě hlídá asi jen ty kontrolky z EAS
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 21:09

AHA dik beru baterku a letim na to mrknout :lol:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:10

Dej vědět jak jsi dopadl
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 21:20

Opraveno ale nebyla to 17 ale 5 tak nechapu ale dik , tam by me to hledat nenapadlo M :D

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:23

Pak je divný, že to hlásilo špatnou pojistku č.17. Ale hlavně, že to máš opravený.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 21:27

Presne jak pises jeste jednou dik uz sem ladil rele na pujceni to ma totiz oznaceni 17 no jsou to takove kiberneticka auta obcas si delaj co chteji jeste doladit topeni a bude to OK :wink:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:30

Co máš s topením?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 21:47

pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote ale topeni pak topi jen kdyz ho dam na HI jinak na dvacet osm fouka vlaznej, venkovni cidlo mam nove a i konetkor je dobrej - prej by to mohl byt drat na kterem je venkovni cidlo , nekde po ceste prerusenej ale nic sem nenasel , je divne ze ale musim jet aby se to zacalo odpocitavat a ustalilo se to , kdyz auto stoji nastartovane tak nic - premysle jsem jeste cidlo vnitrni ale to nevim kde je , jestli neni tam spatnej kontakt - na diagnostice je vse v poradku tak nevim :cry:

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 22:23

TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MartinMM » 13 bře 2008 22:30

alap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
no koukam ze tomu celkem rozumis - jak pises knizecku to neukazuje , je divne ale ze po ustaleni teploty to topi malo nebo jen na plno to by odpovidalo tomu vnitrnimu cidlu ze nejak spatne meri , jednotku ovladani myslis asi komlet displei ovladani? ten asi tezko nekde zezenu na pujceni :wink:

Uživatelský avatar
NILO
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2008 21:28
Bydliště: ZNOJMO

#19 Příspěvek od NILO » 13 bře 2008 22:40

Vys..... se na topení, aspoň ti to jede a brzdí, já to mám celé rozebrané, takže si můžeš popůjčovat cokoliv, akorát musíš rozebírat i to svoje, abys to vyzkoušel :(
LEPŠÍ BEJT MRTVEJ, NEŽ DRUHEJ.

Uživatelský avatar
NILO
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2008 21:28
Bydliště: ZNOJMO

#20 Příspěvek od NILO » 13 bře 2008 22:42

alap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
A na co je ten snímač nahoře na palubovce? Ten patří také ke klimatroniku nebo ne?
LEPŠÍ BEJT MRTVEJ, NEŽ DRUHEJ.

Odpovědět