Stránka 1 z 2

ABS EAS se snad stoho zvencnu

Napsal: 13 bře 2008 20:33
od MartinMM
Pri zarazeni zpatecky pri couvani z vozejkem mi skocila tato chyba FUSE 17 FAILED a ABS FAULT - podle toho prvniho to typuji hlavne podle te 17 na rele ktere ma taky oznaceni 17 tak by to mohlo byt tim , abs nefunguje ale nejde do hlavy proc me prestala svitit i kontrolka na EAS a i na zamku EAS a ten funguje bezchybne jen nesviti nebo neblika pro prehazovani vysky , tak jestli ma nekdo podobnou zkusenost budu vdecen za rady - je zvlastni ze to tam skocilo pri zarazeni zpatecky - ze by se tim spalilo to rele :?: :?: to mi nejde do hlavy

Napsal: 13 bře 2008 20:52
od alap
Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text

"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"

tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.

Napsal: 13 bře 2008 20:58
od MartinMM
alap píše:Nemám teď u sebe manuál k RR ale pokud dobře překládám tento text

"17 FUSE 10A Brake switch feed - Up to 99MY: HEVAC ignition signal, Air suspension switches"

tak si myslím, že ta pojistka zásobuje jak brzdy tak i vzduchový podvozek. Mělo by stačit vyměnit pojistku, ale předpokládám už jsi udělal. A to že to bylo při couvání s vlekem byla spíš náhoda. Ale těžko říct co soudruzi v anglii vymysleli a všelijak propojili.
nevimenil je to cele rele a to namam , budu muset nekde zehnat , je ale divne ze podvozek funguje - normalne se nafoukne a sfoukne , zkousel jsem to nekolikrat jen nesvitej kontrolky tak to se mi zda divne :?

Napsal: 13 bře 2008 20:59
od alap
Počkej chybová hláška FUSE 17 znamená, že máš prasklou pojistku č. 17. Ta ovládá jak brzdy tak i podvozek, ale samozřejmě jen třeba ovládání. relé nech být, jen si vyměni tu pojistku

Napsal: 13 bře 2008 21:03
od MartinMM
no ale ktera to bude? 17 je jen na relatku jinde sem to tak oznacene nenasel a pojistka na ABS je dobra

Napsal: 13 bře 2008 21:04
od MartinMM
A ovladani podvozku funguje jen nesvitej kontrolky to je mi divne :wink:

Napsal: 13 bře 2008 21:06
od alap
teď se mi ven nechce a je tam tma, ale myslím že 17 bude pod sedadlem spolujezdce. Ale určitě pojistka č. 17 existuje.

Napsal: 13 bře 2008 21:07
od alap
Tak pojistky 1-22 jsou dle maminky "Pojistky 1 - 22 jsou umístěny pod krytem na boku pravého předního sedadla. Citováno z RR"

Napsal: 13 bře 2008 21:08
od alap
To že ti podvozek funguje divný není. To ovládá jiná pojistka nějaká větší, tohle je jen 10, což by kompresor určitě neutáhla. Tahle pojistka právě hlídá asi jen ty kontrolky z EAS

Napsal: 13 bře 2008 21:09
od MartinMM
AHA dik beru baterku a letim na to mrknout :lol:

Napsal: 13 bře 2008 21:10
od alap
Dej vědět jak jsi dopadl

Napsal: 13 bře 2008 21:20
od MartinMM
Opraveno ale nebyla to 17 ale 5 tak nechapu ale dik , tam by me to hledat nenapadlo M :D

Napsal: 13 bře 2008 21:23
od alap
Pak je divný, že to hlásilo špatnou pojistku č.17. Ale hlavně, že to máš opravený.

Napsal: 13 bře 2008 21:27
od MartinMM
Presne jak pises jeste jednou dik uz sem ladil rele na pujceni to ma totiz oznaceni 17 no jsou to takove kiberneticka auta obcas si delaj co chteji jeste doladit topeni a bude to OK :wink:

Napsal: 13 bře 2008 21:30
od alap
Co máš s topením?

Napsal: 13 bře 2008 21:47
od MartinMM
pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote ale topeni pak topi jen kdyz ho dam na HI jinak na dvacet osm fouka vlaznej, venkovni cidlo mam nove a i konetkor je dobrej - prej by to mohl byt drat na kterem je venkovni cidlo , nekde po ceste prerusenej ale nic sem nenasel , je divne ze ale musim jet aby se to zacalo odpocitavat a ustalilo se to , kdyz auto stoji nastartovane tak nic - premysle jsem jeste cidlo vnitrni ale to nevim kde je , jestli neni tam spatnej kontakt - na diagnostice je vse v poradku tak nevim :cry:

Napsal: 13 bře 2008 22:23
od alap
TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.

Napsal: 13 bře 2008 22:30
od MartinMM
alap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
no koukam ze tomu celkem rozumis - jak pises knizecku to neukazuje , je divne ale ze po ustaleni teploty to topi malo nebo jen na plno to by odpovidalo tomu vnitrnimu cidlu ze nejak spatne meri , jednotku ovladani myslis asi komlet displei ovladani? ten asi tezko nekde zezenu na pujceni :wink:

Napsal: 13 bře 2008 22:40
od NILO
Vys..... se na topení, aspoň ti to jede a brzdí, já to mám celé rozebrané, takže si můžeš popůjčovat cokoliv, akorát musíš rozebírat i to svoje, abys to vyzkoušel :(

Napsal: 13 bře 2008 22:42
od NILO
alap píše:TO že to ukazuje -40 značí opravdu blbý kontakt a to že se pomalu teplota snižuje dělá to že změna teploty se může měnit je za určitou vzdálenost o určité stupně, mám ten dojem, že to tak píšou v manuálu. Ale to ještě přesně zjistím, až ho seberu fotříkovi z5. Pokud to teplotu naklonec nastaví dobře, tak čidlo s vedením bude v pořádku.
Co se týče vnitřního čidla tak to je pod hodinami. Jak je to děrování. je to jediné čidlo, jiné není. Je tam čidlo s takovým malám větráčkem, které zajišťuje, aby se u něj měnila teplota.
Předpokládám, že ti to neukazuje tu knížečku v rohu, když diagnostika nic neukazuje. Možná bych zkusil vyměnit to vnitřní čidlo a pak celou tu jednotku ovládání, jenom na zkoušku, co to udělá.
A na co je ten snímač nahoře na palubovce? Ten patří také ke klimatroniku nebo ne?