107" Station Wagon
Napsal: 17 bře 2008 09:55
107"Station Wagon ....... co více dodat
Po téměř dvouletém shánění jsem v noci 1. 1. zabloudil na stránky kde jej nabízeli. A byla to láska na první pohled.
Tajně jsem doufal, že ji někdo už koupil či koupí, neboť mé období bylo finančně nepříznivé. Kontroloval jsem ji každý večer. Nakonec jsem to již nevydržel a napsal majiteli. Zareagoval kladně a poměrně rychle jsme se dohodli. Poslední šance jak nepřijít o úspory byla v "LR kvartetu". Na tomto místě poděkovat za neocenitelné rady, pomoc a poslední hřebíček do rakve úsporám Eliottovi, Roverovi, Krytenovi a Martinovi T
Od majitele jsem vyzvěděl, že 107 SW je v NL celkem 7 z toho 4 v provozu (teď o jednu méně) Trochu loučení oplakal, ale ujistil jsem ho, že se dostala do dobré rodiny. Přepsání auta bylo docela veselé. V případě prodeje v NL se vše vyřizuje na poště. V případě exportu pak je nutné jet na zvláštní úřad (taková STK a dopravka dohromady), kde se odevzdávají značky a kupující získá certifikát. Neměl jsem pas, jen občanku. Paní za přepážkou dlouho nemohla najít v asi 10 cm vysoké knize ?Identifikační kartu z ČR? Nakonec přišel ředitel se vzorem (je na každém úřadě s fotkou ženy) s tím, že ženy v Čechách identifikační karty mají, ale muži ne! Tak mu ukazoval, že mám také delší vlasy, s čímž po chvíli souhlasil, ale vadil mu plnovous
No, ještě jsem nezažil nikde ve světě na úřadech veselé úředníky
. Poplatek za přepsání je 11,35 EUR.
Autíčko parkovalo v Rotterdamu v klidné čtvrti a majitel ho vlastnil 9 let. Téměř denně s ním jezdil. Při úvaze o transportu tedy padaly varianty vlastní "osa" či "vlek". Nakonec, vzhledem k okolnostem (posun o týden, WM) jsem zvolil rychlejší variantu "vlek". Jak už to bývá, skutečnost byla jiná. Vzhledem k tomu, že jeden polský kamionista zatavil brzdy, chytly gumy a následně začala hořet celá cisterna, se na několik hodin dálnice zastavila
Ve finále by asi byla "osa" rychlejší
WM jsem nestihl (byl jsem trochu mrtvej) V neděli odpoledne jsem autíčko teprve důkladně prohlédl
a vyndal z kufru čtyři přepravky náhradních dílů (filtry, oleje, kardan, náhradní dveře, nárazník,
..) Nutno podotknout, že o tomto bonusu jsme nemluvili
.
Fotky ještě z původní domoviny:



Od majitele jsem vyzvěděl, že 107 SW je v NL celkem 7 z toho 4 v provozu (teď o jednu méně) Trochu loučení oplakal, ale ujistil jsem ho, že se dostala do dobré rodiny. Přepsání auta bylo docela veselé. V případě prodeje v NL se vše vyřizuje na poště. V případě exportu pak je nutné jet na zvláštní úřad (taková STK a dopravka dohromady), kde se odevzdávají značky a kupující získá certifikát. Neměl jsem pas, jen občanku. Paní za přepážkou dlouho nemohla najít v asi 10 cm vysoké knize ?Identifikační kartu z ČR? Nakonec přišel ředitel se vzorem (je na každém úřadě s fotkou ženy) s tím, že ženy v Čechách identifikační karty mají, ale muži ne! Tak mu ukazoval, že mám také delší vlasy, s čímž po chvíli souhlasil, ale vadil mu plnovous


Autíčko parkovalo v Rotterdamu v klidné čtvrti a majitel ho vlastnil 9 let. Téměř denně s ním jezdil. Při úvaze o transportu tedy padaly varianty vlastní "osa" či "vlek". Nakonec, vzhledem k okolnostem (posun o týden, WM) jsem zvolil rychlejší variantu "vlek". Jak už to bývá, skutečnost byla jiná. Vzhledem k tomu, že jeden polský kamionista zatavil brzdy, chytly gumy a následně začala hořet celá cisterna, se na několik hodin dálnice zastavila


WM jsem nestihl (byl jsem trochu mrtvej) V neděli odpoledne jsem autíčko teprve důkladně prohlédl



Fotky ještě z původní domoviny: