Stránka 1 z 2

L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 17:06
od xavier911
ahoj, koupim opecovaneho RR nebo D3 pouze v benzinu a idealne i s LPG. Rozhoduje stav. Do 200k s LPG, do 160k bez. Nechci lestenku, ale vuz do ktereho nebudu muset nejakou dobu investovat - spotrebak nepocitam. Takze servisni historie dulezita.

diky
Martin

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 19:12
od habakuk
Takové auto neexistuje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 19:20
od Paczqo
Tak na D3 rovnou zapomeň to co chceš za tyhle penize nekoupiš a ani mě nenapada jedinej racionalni duvod zbavovat se opečovávané D3 V8,vlastně jeden jo D4 V8 :grin:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 19:33
od Hanys_a_Kaca
cenově je to na spodnm okraji trhu, takže mít další požadavky je v podstatě nerelevantní. Ale zaujala mne jiná formulace: neco o investicích a spotřebáku, to bych se rád dozvěděl, jaký je v to rozdíl. Spotřebák chápu, to je třeba palivovej filtr, má omezenou životnost a mění se furt dokola, ale co si mám představit pod pojmem investice? Dražší spotřebák? Spotřebák s delší životností než je palivovej filtr?
Pokud se někdo bojí investic a myslí tím v podstatě jen drahý spotřebák, pak bych se podíval po jiném autě.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 19:52
od Lukasino
Na D3 v benzínu je tu už pořadník a to jí chtějí za jiné peníze :mrgreen:
viewtopic.php?f=5&t=35765

Já bych jako investici bral třeba zahrádku, naviják a prostě takové příslušenství, které není potřeba.

Ostatní na autě je už spotřebák a toho se přeci nebojí, kór s tímhle rozpočtem s tím musí vyloženě počítat :mrgreen:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 20:01
od tom199
Dal bych třeba k diskuzi převodovku, jestli je taky spotrebák... Samozřejmě bez měniče, ten je bez debat... ;)

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 20:09
od Paczqo
U D3 V8 je jiný měnič a nebývá s nim problém to ho může uklidnit. :grin:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 20:20
od Rennie
Paczqo píše:Tak na D3 rovnou zapomeň to co chceš za tyhle penize nekoupiš a ani mě nenapada jedinej racionalni duvod zbavovat se opečovávané D3 V8,vlastně jeden jo D4 V8 :grin:
Za 500 bych mou posunul dale .o)))

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 20:36
od Paczqo
Rennie píše: 21 lis 2018 20:20
Paczqo píše:Tak na D3 rovnou zapomeň to co chceš za tyhle penize nekoupiš a ani mě nenapada jedinej racionalni duvod zbavovat se opečovávané D3 V8,vlastně jeden jo D4 V8 :grin:
Za 500 bych mou posunul dale .o)))

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Nemáš LPG vic jak 160 ti neda :lol: :grin:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 21:40
od Maxsel
Aby jste ho jen nestrašili, tak koupit rozumného Range Rovera L322 s M62 a LPG je do 200t celkem reálné.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 21:45
od habakuk
No, ale L322 se bude nějaká dát koupit, ale ruku do ohně nikdo nedá, že se do tak starýho auta nebude muset investovat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 21 lis 2018 23:54
od xavier911
No tak to diky za podporu :). Jako spotrebak jsem myslel treba brzdy, filtry, cepy atp. Jako investici treba prevodovku, mechy, kompresor, motor...neco co je +20tisic za kus.

Jedna D3 ted na prodej je : https://auto.bazos.cz/inzerat/97313797/ ... 7-mist.php

Sic bez plynu a dost najeto, ale vypada hezky. Nicmene RR se mi libi vic. A 200k si nemyslim, ze je nejaky nizky rozpocet na rozumneho L332

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 00:05
od teekey
to bude Readyho, ne?

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 02:08
od Paczqo
Ta D3 se už prodává nějakou dobu a hlavně prodejce nepíše jestli už dělal rozvody, VVT jednotky což v těchto km by už mělo být uděláno nebo by se mělo hned udělat a tam zahučíš za par desítek tisích určitě, LPG počítej tak 50tis + tudíž je to opět tam kde bylo.
Vzhledem k tomu jaká je po D3 V8 poptávka,divné že je stále k prodeji.

L322 bude možná reálnější sehnat za takový rozpočet každopadně furt se pohybuješ u aut stáří 10let a víc a investice co jsi vypsal jsou prostě každým dnem reálnější každopadně až opravíš tak máš klid na roky od te věci.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 07:52
od xavier911
Jo s temi opravami se u stareho vozu pocitat musi. S tim holt nikdo nic neudela, ale pokud vuz dostava co potrebuje, tak je vetsi pravdepodobnost, ze to vydrzi dyl nez u vozu, ktery stoji pul roku nekde pred domem nebo v bazaru.

Tohle auto neznate? https://auto.bazos.cz/inzerat/97279683/ ... y-stav.php

Dik

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 09:47
od Balu1989
to je auto, co gtu prodával zikkson, cca půl roku zpět a prodal ho myslím mnohem levněji viz: viewtopic.php?f=24&t=34159

Honza

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 09:56
od Lukasino
Víc by napsal Zikkson, ale co vím, tak na tom autě toho bylo hodně špatně, vanosy, převodovka, atd. Rozvody taky nebudou nejnovější, protože už Zikkson to kupoval po rozvodech...

Kupovat auto 15 let staré, ani ne za 5% původní ceny a chtít po něm, aby bylo bez investic mi přijde utopie. Stačí si tu pročíst orientační roční náklady, těch příspěvků, kde se to řeší je tu dost. A reálný nájezd po 15ti letech je minimálně 300tis.km a víc, nikdo si takové auto nekoupí pro to, aby najel 5tis.km ročně.

To samozřejmě neznamená, že to auto za to nestojí. Stojí a fakt hodně! Jen prostě člověk musí počítat s tím, že měchy, kompresor, hydroměnič, ale ve výsledku i motor a převodovka atd. to je pořád všechno spotřebka, která se prostě věkem a nájezdem opotřebovává. U jiného auta taky nebudeš brát výměnu tlumičů, spojky, atd. jako investici, ne? :wink:

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 09:58
od Rennie
Ale no tak. Ja treba mam D3 a najezd ma 7 az 10tis rok. Pres tyden sedim ve sluzebni popelnici takze kazdy nemusi mit to auto jako daily car

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk


Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 10:00
od MadTom
Ty jsi si ale D3 nekoupil jako nové auto, ale jako starší auto na hraní, aby jsi měl co dělat. A to je trošku rozdíl.

Re: L322 V8 nebo D3 V8 benzin + lpg do 200 000 Kc

Napsal: 22 lis 2018 10:02
od Lukasino
To jo, ale to je teď. Ale šel by jsi do nového auta za 3m aby jsi ho měl pro tenhle účel (v případě l322, D3 tu asi s tímhle rozpočtem nebudeme ani řešit :mrgreen: )? To, že většinou s věkem klesá nájezd je normální. Taky lidi, co si to koupí nový neřeší benzín oproti těm, co k tomu přijdou po deseti letech, atd. (nemyslím to na Tebe samozřejmě, aby bylo jasno, ale obecně :mrgreen: )

Jasně, jsou rodiny, kde i nový RR se kupuje jako xté auto s malým nájezdem, ale kolik jich bude? 1% z celku? Spíš míň...