Jaké tlumiče na Disco 1 ?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

Jaké tlumiče na Disco 1 ?

#1 Příspěvek od jantanen » 07 dub 2008 12:20

Dobrý den
mám dotaz jestli někdo nemáte zkušenosti s tlumiči BRITPART GAS SHOCKS ? , mám na Disco 200 TDI tlumiče KAYBA a chtěl bych je vyměnit popř. zkušenosti s jinými značkami .

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od low » 07 dub 2008 12:33

mam ty oranzove cell, a max spokojenost.
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#3 Příspěvek od Rover » 07 dub 2008 12:38

Nejlepší za ještě rozumné peníze jsou oranž DeCarbon a červené Koni HeavyTrack. Zrovna včera jsem objednával pera a tlumiče na DI a objednal jsem ty Koni. Ale váhal jsem jestli nemám koupit ty Britpart Super Gaz, přece jen jsou o cca 500,-Kč/ks levnější, ale protože neznám nikoho kdo je má a tedy nevím jaké jsou odolal jsem. Měl jsem ještě ProComp, ale s těma se nedalo jezdit, byly strašně měkké a auto se v zatáčkách hrozně naklánělo.
Country boy...

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: Jaké tlumiče na Disco 1 ?

#4 Příspěvek od karel » 07 dub 2008 17:31

jantanen píše:Dobrý den
mám dotaz jestli někdo nemáte zkušenosti s tlumiči BRITPART GAS SHOCKS ? , mám na Disco 200 TDI tlumiče KAYBA a chtěl bych je vyměnit popř. zkušenosti s jinými značkami .
Ono nejvíc záleží k čemu chceš auto používat, jestli měníš jen tlumiče a necháváš origo pružiny je to jen polovina práce.Protože třeba OME nebo IM jsou zátěžové sady, tedy určené pro jízdu s hodně naloženým autem, roverem zmíněné pro comp nebo bilstein a rancho umožňují větší zdvih a auto se lépe adaptuje při křížení, dokonce tak, že ti zadní origo pružiny budou vyskakovat z misek pokud nedáš konusy.Jinak Brit part super gas má snad Ken na dlouhém defíku :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 131
Registrován: 04 led 2007 21:41
auto: RRC
Bydliště: Spojené Valašské Emiráty
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Honza » 07 dub 2008 18:42

Ja jsem si objednal ten 2" lift Britpart Super Gaz tak jsem zvědavý :lol:
RRC-Pojedeme zkratkou,je to sice dál ale zato horší cesta :-)
Jako to dáš :-))

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#6 Příspěvek od Kocur » 07 dub 2008 21:01

Myslim ze si neudelal vubec spatne, ja ho jezdim cca pul roku a zatim jsem spokojenej a za ty prachy :wink:

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#7 Příspěvek od jantanen » 07 dub 2008 22:41

Děkuji všem za příspěvky , jinak zvyšovat to zatím nehodlám mám obuté
CAIMAN 265/70 R16 a zatim sem břichem v terénu nedrhnul :lol: tlumiče tam pudou standartní délky samozřejmě i s pružinami

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Stavros » 08 dub 2008 08:28

to mi nerikej, ze ty 265/70/16 na standartnim podvozku nedrhnou? Mas fotku, urcite tam dej vyssi lift, to je jedno, jestli koupis sadu origo nebo vyssi.

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#9 Příspěvek od Kocur » 08 dub 2008 10:26

Taky se primlouvam za lift 8)

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#10 Příspěvek od jantanen » 08 dub 2008 11:47

Zdar chlapi tak nevim kola mi v podbězích nedrhnou a tlumiče mi nepřijdou lift jsou tam kayba a ty sou snad standart :D teda aspoň doufám ( jinak sem za pitomce) :lol: no zkusim udělat foto a hodim to sem buď zejtra nebo pozejtří , jen nevim s tim liftem jestli už to nebude trochu moc vysoko , a při jízdě na silnici to v zatáčkách předvádí solidní náklon ( stabíky sem vyházel dle mého názoru zbytečné železo) :twisted: máte někdo na autě větší kola + ještě nazdviháno ?

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Stavros » 08 dub 2008 12:29

ja nevim, ale zda se mi nechytry, vyndat pri standartnim podvozku stabiky. Na silnici to musi byt sila. Ja mam nazdvihano a stabilizatory tam nechavam.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od motohanz » 08 dub 2008 12:42

ty kola se tam nemuzou vejit....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#13 Příspěvek od karel » 08 dub 2008 13:07

motohanz píše:ty kola se tam nemuzou vejit....
Já bych to trochu upravil, kola se vejdou, ale nevykřížíš, protože se ti zadní vnitřní kolo opře o podběh nebo spíš blatník a přední bude v rejdu drhnout i na silnici, pokud nemá poladěné dorazy.Navíc Caiman o kterém je řeč jsou protektory od BlackStaru a v tomto rozměru 265/70/16 mají na průměr 798 mm tedy jsou to spíš 32".
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#14 Příspěvek od karel » 08 dub 2008 13:10

jantanen píše: máte někdo na autě větší kola + ještě nazdviháno ?
Takových je nás tu víc.Osobně mám nazvedáno 5 cm díky 2" OME a kola jezdím Mudmaxi 235/85/16 tedy spíš 33" a abych je tam dostal musel jsem poladit dorazy a řezat blatník :wink: .Jezdím taky bez obou stabíků ovšem jízdní styl tomu v zatáčkách odpovídá :lol:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#15 Příspěvek od jantanen » 08 dub 2008 14:45

:lol: to Karel jo jo na silnici když vezu lidi co jezděj břichoplazkou tak maj oči navrch hlavy :lol: ale stabíky tam zpátky nedám stejně sem je sešrotoval , jak sem psal zejtra to nafotim a hodim to sem páč fakt nevim jestli to je nazdvihaný nebo ne vepředu sou totiž nějaký modrý tlumiče noname a vzadu ty Kayba ale nikde sem nenašel že by byly delší než standart tak třeba to poznáte podle fotek, a co sme to testovali v Milovicích tak kola o podběhy nedrhly , ps. v plnym rejdu drhnou o podélný ramena takže tam pudou podložky :lol:

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1805
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od DjALF » 09 dub 2008 00:41

Mam to jako Karel 2" lift - tlumice DeCarbon+pruziny - Pneu 235x85x16
Zadni stabik musel ven a blatniky ustrihnout.
Takze myslim,ze tam lift mas,kdyz ti to nejde do podbehu.
Jinak tlumice spokojenost.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#17 Příspěvek od Kocur » 09 dub 2008 18:14

To same 2" lift, 235/85 r16 blatniky sem sesmik, zadni stabilisator vyhodil, predni zatim mam, ale asi taky pujde... ty podlozky, vyrabet nemusis, skus nejdriv sestelovat dorazy, me taky drhlo podelny rameno a uz je to fajne

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#18 Příspěvek od karel » 09 dub 2008 18:54

Kocur píše:To same 2" lift, 235/85 r16 blatniky sem sesmik, zadni stabilisator vyhodil, predni zatim mam, ale asi taky pujde... ty podlozky, vyrabet nemusis, skus nejdriv sestelovat dorazy, me taky drhlo podelny rameno a uz je to fajne
Pokud má možnost použít podložky je to rozhodně vhodnější řešení než si poladěním dorazů zmenšit možnost natočení kol,ale samozřejmě to něco stojí :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#19 Příspěvek od jantanen » 11 dub 2008 10:19

Tak sme na to mrknli s kolegou a je to zdvihnutý :lol: takže sem koukal na stránky mm4x4.com a tam maj sadu tlumičů i s pružinama BRITPART GAZ SUSPENSION 2 inch lift kit za 159 GBP, ale chtěj to zaplatit přes nějakej PAY PAL nebo co to. kreditku nepoužívám peníze cpu do slamníku :lol: tak sem se chtěl zeptat jestli by to nešlo přes někoho z Vás kdo takhle objednáváte ?. a na kolik by mě to vyšlo celkem ? myslim koncovou cenu včetně DPH dodání atd ? koukal sem na kurz a Libra nám pěkně spadla dolu podle ČNB to vychází na 33,- Kč za libru zaokrouhleno nahoru :twisted:
dík za odpovědí

KDante
Příspěvky: 32
Registrován: 15 lis 2008 14:20
auto: Discovery I 300TDi
Bydliště: Brno

Re: Jaké tlumiče na Disco 1 ?

#20 Příspěvek od KDante » 21 kvě 2009 12:53

Ahoj, měl bych otázku, jaké tlumiče na D1 pro následující použití:
Během roku jezdím prakticky jen po silnicích, sem tam na hory a tak. V létě ale vždy vyrážím někam, kde není tolik silnic - Maroko, Alžír, Kavkaz a jedeme 4-5 lidí s plnou bagáží až po střechu, takže auto je naložené co to jde. V těchto zemích už se pohybujeme cestou necestou, ale dost často jsou to pláně se skokama a roládkama, kde i při 30km/h to lítá až na bloky a to sou rány, že mám strach abych to neurval. Nejezdím zádné bahno, ani terén, kde bych potřeboval obrovské křížení, jde mě o pohodlnou/bezpečnou jízdu během roku i na expedicích. Mám 2" lift, a zatím vybrané Koni HeavyTrack. Přijdou mě ale dost drahý, poradil by mě někdo, zda je výběr dobrý a kde se dají sehnat nejlevněji, nebo jestli bývají třeba nějaký hromadný objednávky z http://www.paddockspares.com?

Ještě bych chtěl doplnit, že se bojím bočních náklonů, které auto předvádí, takže pokud je toto možné ovlivnit tlumiči, tak co nejvíce zminimalizovat.
Díky
LR DI 300TDi Morocco Expedition

Odpovědět