Stránka 1 z 3
Immo
Napsal: 11 dub 2008 15:46
od range
Dotaz... je v klíčku u P38 immobilizér???
Napsal: 11 dub 2008 18:04
od OC
Ano.
Napsal: 11 dub 2008 18:08
od range
No tak jsem jej byl nechat změřit a nic se nehlásí. Tak co bych měl teď koumat??? Je to zablokované od toho immobilizéru, že to nejede??? Nějaká rada???
Napsal: 11 dub 2008 22:47
od Jirka
V prvni rade si nech zjistit servisni kod (potom budes smesne odemykat a zamykat

), at se alspon pohnes s mista. Nam se to stava celkem casto, tak 1 do dvou mesicu, tak si ten kod radsi vozim v mobilu.
Napsal: 11 dub 2008 23:25
od alap
Na tohle je ještě jedna finta. POkud nevíš kod, stačí nechat klíček v zapalování zapnutý po dobu asi 6ti minut. Pak se to samo odkoduje. Vyzkoušeno funguje.
Co přesně ti to auto dělá, že řešíš imobilizer?
Napsal: 13 dub 2008 22:39
od range
Jirka píše:V prvni rade si nech zjistit servisni kod (potom budes smesne odemykat a zamykat

), at se alspon pohnes s mista. Nam se to stava celkem casto, tak 1 do dvou mesicu, tak si ten kod radsi vozim v mobilu.
Ten servisní kod zjistim kde??? Předpokládám ze na AMT. Nechápu to s tím odemykáním a zamykáním. Jako dát klíček do dveří a nebo jen dálkou??? A výsledný efekt??? Zaktivuje se???
Napsal: 13 dub 2008 22:42
od OC
Není to servisní kód, je to EKA, máš to napsané v manuálu
Podrobnosti.
Napsal: 13 dub 2008 22:42
od range
alap píše:Na tohle je ještě jedna finta. POkud nevíš kod, stačí nechat klíček v zapalování zapnutý po dobu asi 6ti minut. Pak se to samo odkoduje. Vyzkoušeno funguje.
Co přesně ti to auto dělá, že řešíš imobilizer?
Auto nejede už asi měsíc na to spousta lidí čumí a hlavně já jsem z toho na nervy. Startér točí ale jiskra nikde a palivo to taky nepouští. Zajímavé je to že když dám P tak svítí zpátečkové světla. Nikdo neví čím to je.
Napsal: 13 dub 2008 22:48
od range
OC píše:Není to servisní kód, je to EKA, máš to napsané v manuálu
Podrobnosti.
Nevím zda-li tato informace byla pro mne ale i tak bohužel tech. angl. nezvládám. Tak jestli to jde nějak ve zkratce vysvětlit tak bych byl rád. Co a jak dál.
Napsal: 13 dub 2008 23:06
od range
Pokud se to napíchne na diagnostiku tak to vůbec nekomunikuje. A už jsme zkoušeli tři různé diagnostiky a ani jedna. Teda jedna jo ale prý jen nahlásí EOBD a to je prý k ničemu. Tak nevím.
Napsal: 13 dub 2008 23:17
od OC
Jistěže byla. Pořídit si anglické auto a neumět anglicky nejeví se mi příliš šťastným
Podstatná otázka je, co píše konsole. Pokud vůbec nic, je něco zásadně špatně a je to na servis, který tomu rozumí. Nebo možná stačí zapojit baterii
Je-li problém v imobilizéru, píše konsole "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" (nebo totéž v jiném jazyce). Je-li tomu tak, potom
- Musíš znát tzv. "key code". Koupil-lis auto i s manuálem, je tam napsaný. Koupil-lis auto bez manuálu, předchozí majitel Ti "key code" sdělil. Není-li tomu tak, neměls to kupovat (leda že to bylo hodně levné); zkus se obrátit na AMT,
snad by měli být s to to zjistit podle VINu.
- pak je třeba zamknout (prý čtyřikrát za sebou???), a potom pro každé z čísel "key code" se klíč pootočí tolikrát na opačnou stranu. Tj. kdyby byl keycode 1234, točilo by se (a) čtyřikrát do polohy "zamčeno" pro zamknutí (tady to "čtyřikrát" nechápu, ale zkazit tím snad nic nejde), (b) jednou do polohy "odemčeno", (c) dvakrát do polohy "zamčeno", (d) třikrát do polohy "odemčeno", (e) "čtyřkrát do polohy "zamčeno". Pokaždé by prý měly zablikat kontrolky blinkrů, aby bylo vidět, že to auto bere v potaz.
Alternativně by to třeba mohlo být v tom, že to je bourané a je vypnutý přívod paliva. Pak ovšem konsole hlásí "INERTIA SWITCH" (a je třeba to zapnout, tlačítkem za malým panelem vpravo dole u nohou spolujezdce).
To je P38, tam může být příčin problémů víc, než v průměrné jaderné elektrárně...
Napsal: 13 dub 2008 23:21
od OC
range píše:Pokud se to napíchne na diagnostiku tak to vůbec nekomunikuje. A už jsme zkoušeli tři různé diagnostiky a ani jedna. Teda jedna jo ale prý jen nahlásí EOBD a to je prý k ničemu. Tak nevím.
Moment, byla to
lanďácká diagnostika? Tj. TestBook, nebo Rovacom, nebo Autologic, prostě diagnostika dělaná speciálně pro LandRover?
Krabičky OBDII za dvě stovky od benzinky jsou dokonale na houby. Mají sice stejný konektor, ale odlišné komunikační protokoly.
(Nicméně je pravda, že po zapnutí by mělo fungovat i to OBDII s protokolem ISO 9141-2, ačkoli jen s velmi omezenou skupinou funkcí... hm, to skutečně páchne nějakým zásadnějším problémem, kupříkladu uvolněným konektorem někde, nebo tak

)
Napsal: 13 dub 2008 23:33
od range
OC píše:Jistěže byla. Pořídit si anglické auto a neumět anglicky nejeví se mi příliš šťastným
Podstatná otázka je, co píše konsole. Pokud vůbec nic, je něco zásadně špatně a je to na servis, který tomu rozumí. Nebo možná stačí zapojit baterii
Je-li problém v imobilizéru, píše konsole "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" (nebo totéž v jiném jazyce). Je-li tomu tak, potom
- Musíš znát tzv. "key code". Koupil-lis auto i s manuálem, je tam napsaný. Koupil-lis auto bez manuálu, předchozí majitel Ti "key code" sdělil. Není-li tomu tak, neměls to kupovat (leda že to bylo hodně levné); zkus se obrátit na AMT,
snad by měli být s to to zjistit podle VINu.
- pak je třeba zamknout (prý čtyřikrát za sebou???), a potom pro každé z čísel "key code" se klíč pootočí tolikrát na opačnou stranu. Tj. kdyby byl keycode 1234, točilo by se (a) čtyřikrát do polohy "zamčeno" pro zamknutí (tady to "čtyřikrát" nechápu, ale zkazit tím snad nic nejde), (b) jednou do polohy "odemčeno", (c) dvakrát do polohy "zamčeno", (d) třikrát do polohy "odemčeno", (e) "čtyřkrát do polohy "zamčeno". Pokaždé by prý měly zablikat kontrolky blinkrů, aby bylo vidět, že to auto bere v potaz.
Alternativně by to třeba mohlo být v tom, že to je bourané a je vypnutý přívod paliva. Pak ovšem konsole hlásí "INERTIA SWITCH" (a je třeba to zapnout, tlačítkem za malým panelem vpravo dole u nohou spolujezdce).
To je P38, tam může být příčin problémů víc, než v průměrné jaderné elektrárně...
Díky za vysvětlení. P.S.: Pokud napíši, že tech.angl.neovládám, tak tady u nás se tím rozumí, že neovládám technickou angličtinu - v tomto případě angličtinu vztahující se k diagnostikování problémů s elektronikou Land Roveru nikoli, že angličtinu neovládám jako takovou. Bohužel mne tento obor neživí. Jinak ještě jednou díky za pomoc.
Napsal: 13 dub 2008 23:40
od range
OC píše:range píše:Pokud se to napíchne na diagnostiku tak to vůbec nekomunikuje. A už jsme zkoušeli tři různé diagnostiky a ani jedna. Teda jedna jo ale prý jen nahlásí EOBD a to je prý k ničemu. Tak nevím.
Moment, byla to
lanďácká diagnostika? Tj. TestBook, nebo Rovacom, nebo Autologic, prostě diagnostika dělaná speciálně pro LandRover?
Krabičky OBDII za dvě stovky od benzinky jsou dokonale na houby. Mají sice stejný konektor, ale odlišné komunikační protokoly.
(Nicméně je pravda, že po zapnutí by mělo fungovat i to OBDII s protokolem ISO 9141-2, ačkoli jen s velmi omezenou skupinou funkcí... hm, to skutečně páchne nějakým zásadnějším problémem, kupříkladu uvolněným konektorem někde, nebo tak

)
Nebyla to ta pravá diagnostika podle tváho gusta. A s lidmi co si kupují "Krabičky OBDII za dvě stovky od benzinky" se nestýkám. P.S.: Popichování mi moc nepomůže spíše dobrá rada, ale té se od tebe "kolego", zřejmě nedočkám. No očekával jsem přátelštější přístup na tomto fóru, zvláště od kmenových členů. Asi jsem se zmýlil.
Napsal: 13 dub 2008 23:58
od OC
O mé gusto se nestarej, spíš se starej o to, co Tvému auto pomůže.
Nicméně rady stran toho, co by mu mohlo pomoci, si nadále hledej sám, já Tě mám nadále na háku. Jistě chápeš proč.
Napsal: 14 dub 2008 00:01
od range
Slušně chlapče slušně.
Napsal: 14 dub 2008 00:05
od OC
Upřímně je mi líto jen jediná věc: že se tak pěkné auto, jako P38, dostane do rukou něčeho takového

Napsal: 14 dub 2008 00:09
od range
Jestli jsi tak drzý i na osobku, tak se s tebou rád uvidím. Komáre.
Napsal: 14 dub 2008 00:14
od OC
Lanďáci jsou fajn lidi. Takže velmi pevně doufám, že s tebou se na žádném srazu neuvidím: nehodíš se mezi nás.
A toto je definitivně poslední zpráva, již se ti obtěžuji psát. Nebavíš mne, mám důležitější věci na práci.
Napsal: 14 dub 2008 00:17
od range
Jsi opravdu ubohý. Jestli jsi s to to hrotit tak já jsem pro. Raději se zařaď a provokuj někoho jiného. Ať tě to nemrzí. Já jsem totiž slušný. Pokud ovšem nenarazím na někoho kdo si dělá z huby prdel. A neplácej tady kundoviny. Pokud chceš
range@email.cz popř. 773694100 a můžem tu energii vybít stačí se jen domluvit. Ale raději se věnuj učení se dobrému chování to tě nebude tak bolet. Brou
