Zvláštní volba sekce
Jiní určitě napíší víc, ale určitě bych jako základní pomůcku bral diagnostiku, umí ledaco odhalit.
U převodovky by asi neměl být nějaký extra problém, ale při těchto km bych se zaměřil na hydroměnič, už může mít to nejlepší za sebou.
Podvozek - jak moc je hlučné uložení, atd. Není problém to vyměnit, ale když se dávají kvalitní díly (protože prostě Delphi a podobné jindy používané tady prostě vůbec nedrží), tak to leze už do peněz.
Vzduchu bych se nebál, tam není nic drastického, co by se mohlo ******. Zadní měchy neodchází, přední odchází tak jednou za 8-10let bez ohledu na km, kompresor vydrží taky dost, případně to není taková investice.
Dost vídám spíš zašlý přední lampy, tak zkontrolovat jak jsou na tom, často už to rozleštit nejde a ty bixenony z faceliftu nejsou z nejlevnějších.
Pak kouknout i na zadní lampy, není to zase nějaká drastická položka, ale taky rády praskají.
Potom koroze, většina obalu je hliník až na zadní část, takže zkontrolovat zadní lemy, horní část tailgate a prahy, většinou to začíná ve spoji prahu a lemu když otevřeš zadní dveře. Když už tam budou bubliny, tak je víceméně jasné, jak to bude vypadat pod prahem
Pak ten motor samozřejmě, jestli se nepletu, tak při těchto km už je možné, že to nějaké z turb bude mít za sebou a ta výměna je nic moc.
Uvnitř někdy zlobí ovládání volantu, zkusit jestli fungují oba motorky, ale to není nic drastického opět, spíš o*** to vyměnit.
Víc mě takhle na rychlo nenapadá, držím palce
L.