Stránka 1 z 1
L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 12 zář 2019 23:18
od jirkoviny
Ahoj chlapi, nevíte jak jezdí range rover L322 3.0d 2002 bez terrain responce v terénu v porovnání třeba s Dicovery 2 s CDL? (je mi jasný že hůř ale zajímala by mě něčí zkušenost) Měl jsem teď D2 na každodenní ježdění a tím mě trochu omrzela, tak se jen tak pro zajímavost koukam okolo a vymýšlím blbosti.
Už mám normální silniční auto a moc s druhym autem do terénu jezdit nebudu, D2 jsem si kupoval jen kvuli tomu, že jezdíme s kámošema dvakrát za rok do rumunska a pak to auto bude stat, ale každý rumunsko jezdíme těžší a těžší terén a netroufnu si odhadnout jak by RR obstál, když vidim že když mi na D2 nefungovalo TC a nebylo tam CDL, tak to bez rozjetí nic moc nevyjelo i s mt pneu a to je D2 určitě lehčí..
Nemam tušení jak je tohle u RR řešený, myslim jestli to má jen redukci (a nevim jak moc krátkou, D2 má dost krátký kvalty zredukovaný)
samozřejmě, že je to blbost protože jsem disco vychytal a nakonec se na výměnu auta stejně vykašlu, protože D2 už celkem znam a RR okolo kila bude mega sypák a pokladnička ale prostě se mi líbí a říkám si že 2x za rok rumunsko by možná mohl zvládnout, když bych na něj dal aspoň ATčka a nafouklej je docela vysokej, podle pár videí marně v terénu nevypadal, co myslíte?
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 13 zář 2019 07:55
od jacobik
Atčka jsem na ní sice ještě nezkoušel, ale i s obyč gumama při slušné vzorku to auto zvládne v základu fakt dost ( taky nemám TR ). Jak moc krátká je redukce bohužel nemám s čím srovnat, každopádně v terénu to asi nikdy nebude lepší, než D2. Druhá rovina bude ovšem komfort mimo vetší off, většinu roku při ježdění. Já mám L322 2005 jako daily car a až na postupné vychytávání drobných bolístek ( u mě většinou únava různách elektrosoučástí a kabelů ) jsem nadmíru spokojený:)
Další faktor pak určitě bude styl jízdy. Cca měsíc zpět jsem na Luhově vytahoval Jeepistu. On AT, já abyč Scorpiony od Pirelli

Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 13 zář 2019 08:13
od Lukasino
L322 je v terénu výborná na to, co je to za auto.
Jen je potřeba se s ní naučit jezdit jiným stylem než s mech. špérami.
A srovnání s d2? Věřím, že v ORIGINÁL stavu bude L322 přinejmenším srovnatelná.
Absence TR nevadí, pokud má člověk něco v hlavě
Edit: Ale na l322 za kilo zapomeň, bude to vrak
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 13 zář 2019 08:58
od Vladicek
Teď asi píchnu do vosího hnízda, ale není lepší si koupit třeba Discovery 3/4? Pohodlný na denní ježdění je to dost a v terénu to zvládne mega hodně.
Já jsem si právě na takový ježdění jak popisuješ kupoval D4. No pak se to trochu zvrtlo a udělal jsem z toho víc offroad než jsem původně měl v plánu

. Ale pořád to nemění nic na faktu, že přítelkyně to má na denní ježdění, já s tím jezdím radši než s BMW 5 a na výlety 2 x ročně kamkoliv je to nejlepší auto

.
Ale samozřejmě to není za kilo. Což ale tyhle auta za kilo mi přijdou dost riskantní podnik...
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 13 zář 2019 14:56
od pan klobouk
Já měl D2 a teď několik let L322 , beru ji do terénu a taky bych řekl, že zvládne vše co D2. Na rychlých průjezdech (sníh/bláto) má i výhodu v tom, že s ní neudělám hodiny jako s D2. Jedinej rozdíl u mě je ten, že ji nechci odřít. Gumy mám AT.
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 13 zář 2019 18:53
od JSK
Podobná zkušenost, L322 na srovnatelných gumách projede cca stejně jako D2. Akorát si víc hlídáš karosářské poškození.
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 14 zář 2019 07:07
od Kokesek
L322 je mohutnejsi a tezsi. S prevodovkou gm to neni nic do terenu co by melo dlouho vydrzet. Projede hodne ale clovek se boji o narazniky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 14 zář 2019 09:38
od Lukasino
Plechařiny máme s Karlem dost, tak se toho kluci nebojte

Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 14 zář 2019 19:40
od tom199
Hm, spíš bych potřeboval plastařinu, jsem dneska trošku serval na haldách lízátko a v křížení probrousil přední plastový podběh... [emoji16] Zase už jsem ve stádiu, kdy je mi to buřt...
Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 14 zář 2019 20:10
od Lukasino
Ty nečteš manuál? Lízátko se do terénu sundavá

Re: L322 2002 3.0d do terénu
Napsal: 14 zář 2019 20:52
od jirkoviny
Díky za info, je mi to jasny o D3 jsem taky přemýšlel, ale dost mě tam straší ten 2.7 tdv6 auto je to super, ale v práci jsme měli tři RR sport a na dvou praskla klika... Ano byl to 3.0 ale na 2.7 praskaji taky, a neda se odhadnout jestli sehnat manuála nebo automata nebo podle km prostě se to sere u všech a to mě přijde že to je mega konečná toho auta, proto jsem koukal na L322 ale toho je do terénu škoda, tak si asi nechám D2 a nebo mě rupne v kouli a i přes tohodle strašáka si koupím D3 ta se do terénu hodí víc a docela to vyjede.