Stránka 1 z 1

D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 06 říj 2019 02:18
od matozv
Hojte

NIkede som to tu na fore videl ,že to niekto sem daval, no neviem to najst.

1: 10P hlava je taka ista? ako 15P+?
2: Vacka 10P je taka ista? ako 15P+?
3: koniky vstrekovacov su 10P ine ako pre 15P to viem.. AK niekto viete dakujem vopred za info-

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 06 říj 2019 08:57
od peppino
Jak je na tom vačka si nejsem jistý,ale hlava určitě stejná není.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 06 říj 2019 08:58
od DanoDEF
peppino píše: 06 říj 2019 08:57 Jak je na tom vačka si nejsem jistý,ale hlava určitě stejná není.
... ani vacka.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 06 říj 2019 09:42
od Hanys_a_Kaca
ojnice "kupodivu" stejné jsou, jinak spíš nic, z těchto vnitřních "dílů" motoru.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 06 říj 2019 10:31
od matozv
Ide o to ze riesim jednu d2 slaby vykon. A mam podozrenie ze bol opravovany motor a nieco z toho bolo zamenene.

V rave som nasiel ze koniky z euro 2 a euro 3 su ine a zdoraznuju ze sa nemaju zamenit. Mozno ostatne veci su ine ale bude to ok ale tie koniky su asi najvacsia zmena.

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk


Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 01 pro 2022 19:53
od masar
Hledal jsem teď ve starších vláknech a dohledal jen, že vačky nejsou shodné, ale v čem konkrétně se líší na 10-14P a 15-19P. V RAVE jsem našel jen rozdíl pro vahadlovou tyč:

Vahadlo z modelu staršího než EU3 nesmí být namontováno na motor EU3. Je to proto, že zdvih vstřikovače EU3 se zvýšil, což vyžaduje, aby se vahadlo naklonilo pod větším úhlem.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 01 pro 2022 20:52
od MadTom
Vždyť to nejdůležitejší tam píšou - Euro3 vstřikovač má delší zdvih a tedy i vačka je "větší", vzhledem k tomu, že Euro3 vstřikovače mají větší tlak, tak bych očekával, že bude i delší zdvih pírku v nich, aby to ten tlak dokázalo vytvořit v celém pracovním cyklu vstřikovače.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 01 pro 2022 21:16
od masar
Myslel jsem, že ten rozdíl zdvihu dělá jen velikost/provedení vahadel jako takových. Protože ten popisek je z odstavec od vahadlový tyče, u vačky se o žádným rozdílu v provedení nepíše.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 02 pro 2022 16:01
od Kokesek
Jednotce je celkem jedno jesti je na motoru eu2 nebo eu3. Normalne to mastim jak me to zrovna prijde pod ruku. Nemel jaem zadny problem vykonem nebo startama. Pravda je vzdy dodrzim celou sadu 10p hlavy vcetne prislusenstvi tedy i vstriky vacku a vahadla. Ale na jakem motoru nebo jednotce to je to uz nema na nic vliv. Akorat posledni pismeno vstriku se do jednotky nedava spravne.

Re: D2 TD5 hlava, vacka, vacka vstrekovacov 10P 15P kompatibilita

Napsal: 02 pro 2022 17:46
od MadTom
Doplním - vrčí to vždycky, s korekcemi vstřikovačů je to trošku horší, nejenom že Euro2 jednotky neumí správně sežvejkat poslední písmeno, které udává typ vstřikovače. Horší je, že ani diagnostiky to neumí vždy správně. Euro2 jednotka pro řízení výkonu motoru (nikoliv pro emise a věci jako EGR) používá hodnoty z čidla tlaku v sání (MAP), Euro3 využívá i hodnoty z váhy vzduchu (MAF), a až pokud jsou výsledky z váhy vzduchu takové, že je jednotka považuje za vadné, tak přepne na stejný systém jako u Euro2. To odpovídá tomu, že pánové v LR motor TD5 vybavili velkou dávkou samozáchovy, kdy se prostě snažili, aby motor fungoval co nejdéle, i když dojde k nějakému problému s čidly. Celkem podstatné u auta do terénu.