Stránka 1 z 1

Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 18 říj 2019 17:11
od Lukasino
Ahoj,
poradíte prosím co udělat na TDV8 preventivně když bude venku? Turba, EGR, ještě něco?

Jsou zaměnitelná turba z L322 do RRS? Podle katalogu vypadá že ne, ale podle fotek se mi zdají identická...

Předpokládám, že u převodovky chce dát konverzní sadu jako u TDV6 kvůli filtru?

Moc díky
L. :wink:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 18 říj 2019 17:15
od matozv
To by aj mna zaujimalo. Co vsetko sa oplati robit. Ale egr 1,2 sa na 3,6ke daju aj v aute vymenit? Alebo sa mylim?

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk


Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 20 říj 2019 11:48
od Daniel tv
No hej egr na 3,6 sa menia zvrchu pod korytnackou a najlepsie to spojit s kontrolou domceka termostatu ci nepusta.

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 08:39
od Lukasino
Takže EGRy a termostat je normálně přístupný u TDV8, ne jako u TDV6, kde je to na celý den práce?

Je tedy něco, co udělat když je motor venku a jinak je to opruz?

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 15:46
od Dex
Lukasino píše:Takže EGRy a termostat je normálně přístupný u TDV8, ne jako u TDV6, kde je to na celý den práce?

Je tedy něco, co udělat když je motor venku a jinak je to opruz?
U TDV6 je snad termostat na hadici dole pod chladičem ne? Proti tomu vyndat termostat, případně celý ten tekoucí domek termostatu z TDV8 je teda mnohem horší práce, nehledě na to že pokud jdeš měnit jen termostat ( které jsou tam 2, malý a velký) tak tě při skládání jde jebnout bo nasadit to tam na autě je teda něco

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk


Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 16:10
od Lukasino
Dex píše: 21 říj 2019 15:46
Lukasino píše:Takže EGRy a termostat je normálně přístupný u TDV8, ne jako u TDV6, kde je to na celý den práce?

Je tedy něco, co udělat když je motor venku a jinak je to opruz?
U TDV6 je snad termostat na hadici dole pod chladičem ne? Proti tomu vyndat termostat, případně celý ten tekoucí domek termostatu z TDV8 je teda mnohem horší práce, nehledě na to že pokud jdeš měnit jen termostat ( které jsou tam 2, malý a velký) tak tě při skládání jde jebnout bo nasadit to tam na autě je teda něco

Odesláno z mého VFD 820 pomocí Tapatalk
Narážka u TDV6 byla na egry :wink: termostat je na hadicích, ale rozhodně se to líp dělalo když byl motor venku...

Dobře, takže udělat termostat, ještě něco? :mrgreen: Děkuji

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 16:15
od matozv
Este ma napadlo ze ked bude kastle dole a turba menit nebudes. Urcite rozhyb tycky na turbach a premaz niecim. Ono to tak zatuhne tie klbiky na motorcekoch. A vzadu pozri zadne trubky brzdove na rame. Ale robil som to iba raz a davno. A este urcite pozri kablovy zvazok ktory ide hore od motora smerom ku prevodovke. On sa tam bie opriet o trubku egr a upecie sa ten zvazok a skratuje a pod. Zvazok je hruby a v smere jazdy na lavej strane.

Sent from my Redmi 5 using Tapatalk


Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 17:31
od Lukasino
Díky, turba se budou nechávat repasovat, takže by měla být vyřešená i regulace, ale raději to zkontroluji.

Zadní brzd. trubičky taky počítám, tedy pokud vypadají jako u D3 :mrgreen:

Za kabel díky, zkontroluji :wink:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 19:28
od Lukasino
Vstřiky jsou přístupné, že se to dá udělat i na autě (RRS)? Nebo je raději nechat zkontrolovat?

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 21 říj 2019 21:44
od Daniel tv
Uz by som pomenil hned aj ulozenie stabilizatorov vpredu a ked bude kasna dole tak osetrit ju zospodu a takisto aj ram zvykne to uz povrchovo korodovat,tie brzdove trubky asi na kazdom koroduju.

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 23 říj 2019 20:18
od Lukasino
Jo, tohle se určitě zkontroluje.

Co olejové čerpadlo, má smysl měnit preventivně, nebo tady není důvod? Myslím to tak, že u TDV6 bylo inovované, atd.

Jinak si myslím, že ty výměny oleje se přeceňují, vždyť je to zbytečné... :mrgreen: 130tis.km najeto

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 24 říj 2019 15:59
od pan klobouk
Lukasino píše: 23 říj 2019 20:18 Jo, tohle se určitě zkontroluje.

Co olejové čerpadlo, má smysl měnit preventivně, nebo tady není důvod? Myslím to tak, že u TDV6 bylo inovované, atd.

Jinak si myslím, že ty výměny oleje se přeceňují, vždyť je to zbytečné... :mrgreen: 130tis.km najeto
Tak 130tis.km nebyl měněn, myslím.... :Ale fuuj:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 24 říj 2019 21:05
od mipr
Teda Lukasi, to byl kauf. To jen tak nevidi... ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 24 říj 2019 22:31
od Lukasino
Viď, když jsem to viděl, tak jsem to musel mít :mrgreen:

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 30 říj 2019 10:57
od coltik
Lukasino píše: 21 říj 2019 17:31 Díky, turba se budou nechávat repasovat, takže by měla být vyřešená i regulace, ale raději to zkontroluji.

Zadní brzd. trubičky taky počítám, tedy pokud vypadají jako u D3 :mrgreen:

Za kabel díky, zkontroluji :wink:
Ahoj, kde necháváš turba repasovat?
Do budoucna budu muset taky řešit, páč pravý je zeblitý od oleje a nepěkně hvízdá.

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 30 říj 2019 11:02
od Lukasino
Já v UK, mám to trochu složitější :mrgreen: Stojí to tam cca stejně jako u nás...

Ale dostal jsem v ČR tip na TurboCar a Turbo Tec. Jen v Turbo Tecu mi řekli, že na repas nemají díly, ale nabídly nové za 19 bez DPH, což je taky fér.

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 30 říj 2019 11:16
od coltik
Já přemýšlím, jestli nejít tímto směrem.
https://1url.cz/HMnZK
Tahle firma je docela zajetá, známej co repasuje turba od nich docela bere a prý fungují. Ideálně asi udělat zrovna obě strany.
Před měsícem jsem měnil taky střed malýho turba na XC70 2,4D5 151kW biturbo a žádný problém.
Ještě další důležitá otázka, turba(jak pravý, tak levý) se dají měnit bez zvednutí kastle? Co jsem všude pročetl, tak by to mělo jít.
Jen u RR Sport se musí zvednout kvůli přístupu. Je to tak?

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 30 říj 2019 11:51
od Lukasino
Ona L322 je samonosná, takže se těžko zvedá bouda od rámu :mrgreen: Jak jdou měnit na L322 řeknou jiní. Vím, že u mě byl někdo, kdo říkal že dělal jedno turbo na autě, ale byl to parádní om**. V příručce bude předpokládám motor ven...

Re: Motor TDV8 3,6 co často odchází a dotaz na turba

Napsal: 30 říj 2019 12:19
od coltik
Lukasino píše: 30 říj 2019 11:51 Ona L322 je samonosná, takže se těžko zvedá bouda od rámu :mrgreen: Jak jdou měnit na L322 řeknou jiní. Vím, že u mě byl někdo, kdo říkal že dělal jedno turbo na autě, ale byl to parádní om**. V příručce bude předpokládám motor ven...
L322 samonosná? Tak to teď vypadám jako začátečník :chuckle
Před pár lety jsem měl RR Sport, tak jsem pořád zblblej z něho, ani jsem si nějak neuvědomil zavěšení, když jsem to měl už x-krát na heveru :rofl