RRS L320, chyby
Napsal: 05 dub 2020 18:50
Prosím poraďte o týchto chybách.
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
len aby si to nevykladal nespravne, neznamena to nevyhnutne, ze lambdy nie su v poriadku, ale ze hlasia nekvalitnu zmes. A kedze obe strany hlasia to naraz, problem bude skor pred vyfukom: nasavanie, motor, palivo,... Tam mas nizky tlak paliva, sice historicky, ale moze indikovat problem prave tu. Klasicky by som povedal ze oplatilo by sa pozriet na live data.majo2982 píše: 06 dub 2020 07:05 Mipr. Ďakujem. Tie sondy som nevedel. A tie motorceky ono to vybehli naraz tie chyby. Možno sa to ovplyvňuje.
No dalsie chyby boli klimatizácia,anténa a ešte niečo. A tie sondy už pred 3 rokmi a pred rokom na emisnej vravel technik... Inak aj ten plyn treba nastaviť, to onedlho a dostanem sa asi aj k vstrekom a railom...pooh píše: 06 dub 2020 21:42len aby si to nevykladal nespravne, neznamena to nevyhnutne, ze lambdy nie su v poriadku, ale ze hlasia nekvalitnu zmes. A kedze obe strany hlasia to naraz, problem bude skor pred vyfukom: nasavanie, motor, palivo,... Tam mas nizky tlak paliva, sice historicky, ale moze indikovat problem prave tu. Klasicky by som povedal ze oplatilo by sa pozriet na live data.majo2982 píše: 06 dub 2020 07:05 Mipr. Ďakujem. Tie sondy som nevedel. A tie motorceky ono to vybehli naraz tie chyby. Možno sa to ovplyvňuje.
Kedze ale mas plyn, moznoze prave to treba len doladit. Lean plynovy rezim neni dobry pre motor, moze poskodit sedla ventilov.
Vse za predpoklad, ze dalsie chyby nie su podstatne, ked vidim ze ich tam je spolu 16.
mozno ta chyba tlaku paliva neni dolezita. S/C ma regulovane cerpadlo paliva bez vratenia paliva do nadrze. Pri prerabke na LPG to treba riesit, a kedze EMS sleduje tlak aj cerpadlo aby vedel regulovat cerpadlo, mozno to len zaznam o tom ,ze cerpadlo bolo odstavene, alebo funguje na minimum. Nech sa k tou vyjadri potom plynar ako presne to riesili.majo2982 píše: 06 dub 2020 21:59 No dalsie chyby boli klimatizácia,anténa a ešte niečo. A tie sondy už pred 3 rokmi a pred rokom na emisnej vravel technik... Inak aj ten plyn treba nastaviť, to onedlho a dostanem sa asi aj k vstrekom a railom...
Som zvedavý ako sa to bude správať po výmene sond. A navsteve plynu...pooh píše: 06 dub 2020 23:06mozno ta chyba tlaku paliva neni dolezita. S/C ma regulovane cerpadlo paliva bez vratenia paliva do nadrze. Pri prerabke na LPG to treba riesit, a kedze EMS sleduje tlak aj cerpadlo aby vedel regulovat cerpadlo, mozno to len zaznam o tom ,ze cerpadlo bolo odstavene, alebo funguje na minimum. Nech sa k tou vyjadri potom plynar ako presne to riesili.majo2982 píše: 06 dub 2020 21:59 No dalsie chyby boli klimatizácia,anténa a ešte niečo. A tie sondy už pred 3 rokmi a pred rokom na emisnej vravel technik... Inak aj ten plyn treba nastaviť, to onedlho a dostanem sa asi aj k vstrekom a railom...
praveze stoji za to, tazke tisice v eurach mozes usetrit rocne - jasne, ze zavisi kolko jazdis ale. P38 mam na kazdodenne jazdenie, mam tam plyn, S/C nema, lebo jednoducho neoplati sa pri pocte km. a problemy nemusia byt, pokial mas to spravene dobre. a treba k tomu samozrejme aj rozumiet. a mal som aj ine auto na plyn. Proste mozes mat vykonne auto s benznovym motorom, a pritom nemusis sa obmedzovat, ja to beriem ako super vec. a pritom kolko ja rocne davam do paliva, vobec mi neni jedno ta ciastka co mozem usetrit. P38 napriklad vtedy za menej ako 6 mesiacov mi zarobila na montaz LPG - a to ma stalo 1500e .matozv píše: 09 dub 2020 06:22 Ja by som lpg dal tak max do fabie. Vela "nekonecnych" problemov. Za tu usporu to nestoji. Tato rada ti asi nepomohla velmi ale je to nafigu..
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku
ono to s tym sa robi niekedy dost nemotoricky, skus este kontrolovat ci netreba vytvorit najprv spravny adresar na kartemajo2982 píše: 11 dub 2020 12:15 Hej ved ju používam stále a ukladá na ňu spravy s chybami. Len toto nejako neulozilo.
Odoslané z SM-N975F pomocou Tapatalku
je to pravda, ze cim jednoduchsi motor, tym lepsie pre LPG. S/C ma kompresor a nie turbo, preto ten priebeh rovnomernejsi. najtvrdsi oriesok tam byva benzin, kedze tam neni spatne vedenie do nadrze. ostatne su o kvalite nastavenia mapy ...matozv píše: 11 dub 2020 08:46 Prave preto vravim lpg v turbo autach nie.. lebo to co pisete riesi snaaad kazdy. Svieti motor, nejde, trha za studena tepla. Nie vzdy iba dakedy a neustale daco. Jasne je to uspora ale. Ide z toho taka nejaka velka dan a kus stastia. Mal som plynove auta a najlepsia bola fabiafakt chodila zadarmo... Ale mal som aj cadillac 3,6 v8 a ten motor sa mi pokazil... Kvoli lpg
Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku