Stránka 1 z 1

LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 19 čer 2020 21:37
od whiterabbit
Ahoj, tak prvni svetylko na desce a zrovna motor - skocil tam parkrat nouzak ale hned vypnul a ted uz nesviti.

Diagnostika nasla chybu P140A
Exhaust gas recirculation sensor C - circuit low

Nasel jsem podle google EGR, da se nejak zjistit jeslti ma smysl cistit nebo rovnou objendat novy, popripade zaslepit?

Dekuju

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 19 čer 2020 22:28
od Kokesek
Vyradit upravou softwaru v ecu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 19 čer 2020 22:49
od whiterabbit
Ok, dekuju

Nevis o nekom kdo by to umel nejlepe v okoli kolin/pardubice nebo kolem prahy?

Jeste se zeptam blbe, auto ten egr k nicemu nepotrebuje jo? Nevadi ze bude nefunkcni a jen soft. odpojeny? :)

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 19 čer 2020 23:30
od matozv
Tie egry su tam dokonca dva. Odpojit je asi najlepsia volba ako vravi kokesek. Dokonca aj emisnou to prejde bez problemov. Ale su teorie ze by egr malo fungovat ked je auto vybavene dpf. Ale nechapem preco. Egr ochladzuje spalovaci priestor vo valci coho vysledok je nizsie CO ale aky vplyv to ma na dpf to neviem.

Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku


Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 20 čer 2020 06:11
od Kokesek
Funkce dpf zustane zachovana. Muzu ti to udelat. Akorat uz tak moc nejezdim na Prahu. Ale nevylucuje se to.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 20 čer 2020 10:12
od Tazik1992
matozv píše: 19 čer 2020 23:30 Ale su teorie ze by egr malo fungovat ked je auto vybavene dpf. Ale nechapem preco. Egr ochladzuje spalovaci priestor vo valci coho vysledok je nizsie CO ale aky vplyv to ma na dpf to neviem.
No, z toho co jsem četl, si myslím, že nemůže mít EGR ventil pro DPF filtr pozitivní přínos. DPF byl instalován, protože EGR systém/ventil sice reguluje snižováním teploty spalování emise oxidů dusíku NOx ve spalinách (nikoliv CO, ty jsou zachyceny konvenčním katalyzátorem), ale to zase zhoršilo emise pevných částic a uhlíku. Složky NOx zase reagují s usazeninami zachycenými v DPF a během normálního režimu jízdy se tak starají o přirozenou – pasivní regeneraci filtru. Ale protože EGR jejich koncentraci snižuje a tím i účinnost regenerace, tak hutnější usazeniny se pak vypalují aktivní regenerací plamenem. A při té je předpokládám EGR odstavený, protože je potřeba dosáhnout vysokých teplot spalin, kterým EGR normálně brání. To už je tak začarovaný kruh, že by se z toho jeden posral :grin:

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 20 čer 2020 13:15
od Daniel tv
Aj mne predcasom vyhadzovalo hlasku ,ze egr.Tak som ich vybral ocistil od karbonu,namazal mechanizmus dal naspet a pokoj.

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 20 čer 2020 14:08
od whiterabbit
a pokud se teda rozhodnu je softwarove odpojit, premapovat, nemuseji se vyndavat a zaslepovat jo? muzou se tam nechat zit vlastnim zivotem a jen se zmeni software?

potreboval bych diagnostikou zmenit i denni sviceni rovnou, takze by se to hodilo k nekomu kdo to umi :) pojedu v týdnu k Brnu nejspíš kdyby tam někdo byl?

LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 20 čer 2020 14:11
od Kokesek
Frydek Mistek, egr se pouze odpoji v uzavrene poloze. I kdyz by na 1000% netesnil tak se sam zatesni sazema. Denni sviceni se nemeri ale koduje v diag. To taky neni problem


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: LR L322 3.6 2010 asi egr?

Napsal: 25 čer 2020 16:00
od whiterabbit
problém vyřešen, cca hodinová zastávka a servis u Kokesek s bonusem, díky pane! auto jede jak namydlená svina :D :yes