Stránka 1 z 1

Rozdílné vstřiky Discovery TD5

Napsal: 24 čer 2020 21:19
od Juri Toy
Mám tady něco pro fajnšmekry. Motor běží plynule, táhne taky dobře, má ale ostřejší zvuk. Nedalo mi to a ejhle co to tu máme. D2 po faceliftu, tedy Euro3 (zelené vstřiky). Mezi nimi jeden modrý Euro 2. Tohle asi není tak úplně v pořádku. Co si o tom myslíte? Má to nějaký dlouhodobý vliv ne něco?
105809926_320161915659233_6702056897589406114_n.jpg

Re: Rozdílné vstřiky Discovery TD5

Napsal: 25 čer 2020 17:45
od Hanys_a_Kaca
Dneska nemůžeš jen tak někoho soudit podle barvy, to není moderní.

Kdo jim přisoudil to označení euro2 a euro3?

Re: Rozdílné vstřiky Discovery TD5

Napsal: 25 čer 2020 18:04
od Kokesek
Jezdit to bude. Nevidel bych v tom zasadni problem. Davky jsou stejne. Korekce jsou jine.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Rozdílné vstřiky Discovery TD5

Napsal: 25 čer 2020 23:19
od Juri Toy
Bylo mi řečeno technikem co dělával školení pro ofiko zastoupení LR ČR, že v žádném případě by tam být neměl. Asi si potrpí na tip-ťop :grin:
Tak především se to zřejmě hádalo a motor běžel tvrdě a ostře. Při kódování vstřiků to ten modrý vůbec nevzalo. Vstřik jsem nahradil tím co tam patří a motor běží úplně jinak. Je tichý a není tak ostrý zvuk. Mimochodem ten modrý vstřik dávkuje pochopitelně jinak. Něco dorovná jednotka, ale i tak se to chová jinak.

Re: Rozdílné vstřiky Discovery TD5

Napsal: 25 čer 2020 23:26
od Juri Toy
Hanys_a_Kaca píše: 25 čer 2020 17:45 Dneska nemůžeš jen tak někoho soudit podle barvy, to není moderní.

Kdo jim přisoudil to označení euro2 a euro3?
Mělo by to značit typy motorů. První Td5 98 >> splňovaly ještě euro2 a byly tam právě i jiné vstřiky. Pozdější faceliftové Td5 už musely splňovat euro3 a taky jiné vstřiky. Proto to označení.