PRODÁNO Land Rover 88 Series 3
Napsal: 24 srp 2020 20:04
Na prodej z vlastní sbírky Land Rover 88 S3, rv. 1977, 2.25 diesel. Pravostranná verze, původně patrně letištní speciál na vojenském letišti. V původním hardtopu byly díry a úprava na maják. Prodejce v UK (Epsom u Londýna) mi při prodeji sdělil, že sloužila na vojenském letišti, patrně jako nějaký safety car a později u BBC při natáčení seriálu Monarch of the Glen.
Přijela po ose asi před 13 lety, poté prošla rozsáhlou opravou, renovace je asi silné slovo, protože to nešlo do šroubku a ani nebylo třeba. Motor je ale po kompletní GO včetně spojky, čerpadla a vstřiků. Motor dělal pan Arnold v Jinočanech, jsou tam suché vložky na STD písty, vše komplet nové včetně klikovky a rozvodů. Hlava a nové předkomůrky samozřejmost. Tenkrát to vyšlo asi na 85 tis. Čerpadlo a vstřiky v dieseldelphiservisu v Malešicích.
Bulkhead a footwelly jsou vyvařené a bez koroze. Rám bez koroze a pravidelně ošetřovaný. Nedávno nové brzdy, spojková hydraulika, nerez výfuk, parabolická péra, tlumiče, generálka přední nápravy, nová plachta, gumy Michelin XZL, volnoběžky AVM, nové sedačky a palubka, nová nádrž, akumulátor a spousta detailů.
Celkově velmi pěkný provozní a víceméně původní stav(bez kutilských zásahů), nyní v britské vojenské barvě (RAL6014). Bez dalších nutných investic. S autem se jezdí (dokonce i v terénu
), používá se, má patinu. Za ty léta v tom je skoro 400 tis. Seznam oprav oprav a investic mám k dispozici.
Pozn. pro váhavé:
Je to sice diesel, ale jede bezpečně skoro kilo na dálnici. Drží bez problémů krok s benzínovou 109, i když akcelarace je obecně u těchto motorů horší. Není problém to předvést. Pochopitelně v něm je randál a lítaj při tom saze. Říkám to rovnou, protože česká představa (se kterou se často setkávám) o tomhle motoru je strop 65 km/h a vůbec to nejede. Je to dané tím, že se sem svého času dovezla spousta totál zdechlin a málokdo je umí správně seřídit a dát jim to, co potřebují, což je většinou, neadekvátně výsledku, drahá GO.
Za práci, i veškeré informace o autě, ručím.
Testaci na HV pro převod zařídím.
Více informací na požádání.
Cena 250.000 Kč
731 413 516
Přijela po ose asi před 13 lety, poté prošla rozsáhlou opravou, renovace je asi silné slovo, protože to nešlo do šroubku a ani nebylo třeba. Motor je ale po kompletní GO včetně spojky, čerpadla a vstřiků. Motor dělal pan Arnold v Jinočanech, jsou tam suché vložky na STD písty, vše komplet nové včetně klikovky a rozvodů. Hlava a nové předkomůrky samozřejmost. Tenkrát to vyšlo asi na 85 tis. Čerpadlo a vstřiky v dieseldelphiservisu v Malešicích.
Bulkhead a footwelly jsou vyvařené a bez koroze. Rám bez koroze a pravidelně ošetřovaný. Nedávno nové brzdy, spojková hydraulika, nerez výfuk, parabolická péra, tlumiče, generálka přední nápravy, nová plachta, gumy Michelin XZL, volnoběžky AVM, nové sedačky a palubka, nová nádrž, akumulátor a spousta detailů.
Celkově velmi pěkný provozní a víceméně původní stav(bez kutilských zásahů), nyní v britské vojenské barvě (RAL6014). Bez dalších nutných investic. S autem se jezdí (dokonce i v terénu

Pozn. pro váhavé:
Je to sice diesel, ale jede bezpečně skoro kilo na dálnici. Drží bez problémů krok s benzínovou 109, i když akcelarace je obecně u těchto motorů horší. Není problém to předvést. Pochopitelně v něm je randál a lítaj při tom saze. Říkám to rovnou, protože česká představa (se kterou se často setkávám) o tomhle motoru je strop 65 km/h a vůbec to nejede. Je to dané tím, že se sem svého času dovezla spousta totál zdechlin a málokdo je umí správně seřídit a dát jim to, co potřebují, což je většinou, neadekvátně výsledku, drahá GO.
Za práci, i veškeré informace o autě, ručím.
Testaci na HV pro převod zařídím.
Více informací na požádání.
Cena 250.000 Kč
731 413 516