Tak co, už se někdo svezl?
Já měl včera možnost vyzkoušet P530 LWB Autobiography (ceníkovka cca 4,8) na cca 30km úseku a musím říct dobrý
Nevěděl jsem co od toho čekat... Oproti statické prohlídce nakonec zmenšená zrcátka při jízdě vůbec nevadí, je v nich krásně vidět. Masivní sloupky taky vůbec nepřekáží (ona to u spolujezdce stejně kryje hlava spolujezdce a hlavová opěrka sedačky), u P530 jsou i ty 23" kola vepředu plné brzd, to už je koukatelné
A pocity? Jak jsem psal, nevěděl jsem co čekat...
Člověk si do toho sedne a jede, za mě žádný úžas, ale až potom si vlastně uvědomíte, že to je to úžasné. Stačí si upravit sedačku a to auto padne krásně do ruky, jak je zvykem u předchozích RR, plavně proplouvá krajinou a jede tak nějak samozřejmě, prostě paráda a pohoda.
Kdybych měl být rýpal, tak řeknu že 23" kola jsou na našich silnicích až moc a že za mě to chce vyjížděcí nášlapy (což se divím, že na předváděčce nejsou). Nevím jestli je vyšší než jiné RR, nebo jen když vidím tu cenovku a typ lidí pro které to je určené, tak představa jak do toho naskakují je divná
Samozřejmě se to dá snížit na podvozku, ale kdo by to stále dělal. Vyjížděcí nášlapy jsou funkční a příjemné (když zrovna fungují).
Moc příjemné zjištění bylo, že ikdyž většina ovládacích prvků vypadá jako elektronická, tak jsou mačkací, mají odezvu a tím pádem jednoduché, přehledné, ovladatelné i bez koukání
Třetí řada sedadel je přístupná po sklopení druhé řady, což se děje elektronicky a aby se druhá řada sedadel mohla naplno vyklopit, posouvá se lehce i sedadlo přední.
Vnitřní zrcátko přepínatelné jako obyč zrcátko / kamera je super. Režim s kamerou je sice takový nezvyklý, ale je to perfektní v případě kdy přes věci v autě není vidět dozadu, atd.
Převodovka zůstává 8q ZF.
Přivření dveří řidiče aby se řidič nemusel natahovat jak bylo představené teprve bude, od MY2023, letošní to ještě neumí.
Jediná věc co mě hrozně překvapila je informace od prodejce, že vzduchový podvozek už není standardem, ale to doufám bude komunikační šum a ne pravda
V katalogu vidím u nejlevnějšího jen volbu "Elektronicky řízení vzduchové odpružení se systémem Dynamic Response" ale to doufám přidá stavitelnou tuhost tlumičů jako byl dříve Dynamic paket, ale kdo ví.
A podle katalogu se zdá, že už nebude výbavová řada Vogue, což mě mrzí.
Je to krásné auto, při jízdě jsem měl pocit lehkosti, jak to všude proplouvá, ale současně pohled na vysokou kapotu (tady mám pocit, že je to znatelně vyšší než L322/405) je parádní a dodává pocit "nadřazenosti".
Máme se na co těšit!