Zkusenosti s disco TD5 (2000)

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

Zkusenosti s disco TD5 (2000)

#1 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 18 čer 2008 12:27

zdravim, mam D1 300tdi a vazne premyslim o D2. Dost lidi me ale odrazuje, ze se tam vse kazi, elektronika,motor, ruzne kolisani vykonu atd.. a jini zas rikaji ze nemeli jedinou zavadu. Prosim o zkusenosti majitelu jestli jsou obavy opodstatnene nebo neni treba se TD5 bát.
diky moc

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#2 Příspěvek od karel » 18 čer 2008 12:41

Otázku bych spíš položil opačně, v čem je D2 lepší než D1 300 TDi ?:wink:
Naposledy upravil(a) karel dne 18 čer 2008 13:30, celkem upraveno 1 x.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Kolda.o » 18 čer 2008 12:45

tak myslim ze vzhled (coz je idividualni uznavam) a pote pohodli a ta elektronika ktera se pry kazi.

Ja zatim laboruji pouze s mechy a uniky vody, elektro zatim neni problem
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#4 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 18 čer 2008 12:48

s mojima 193cm se v D2 pohodlne vyspim :)

mechy bych vyhodil a dal bych 5cm lift, takze jeden problem vyrazen :lol: . ted uz sem nejisty jen u toho motoru a elektronika( datove prenosy, to uz si asi sam neopravim :cry:

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Kolda.o » 18 čer 2008 12:58

uniky vody jsou zatim jen zpuchrele hadice takze zatim taky OK. Ono obecne mam s hadicemi problem. Ale neni to nic co bych nezvladl sam vymenit nebo poresit. auto ma novy chadic ale to resil jeste predchozi majitel. Je to asi nejake poznavaci znameni pro LR pac na Freecku jsem pro zmenu menil chladic ja :-)

tzn opet muzu konstatovat - mam zatim pouze problemy drobneho charakteru - a nejde o elektroniku.
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#6 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 19 čer 2008 11:41

tady snad nema vic lidi TD5 :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Stavros » 19 čer 2008 12:07

Ja mam taky jednu, nevim, co chces slyset, ale muj pocit je, ze DII je i takova vic na silnici, ma ACE, je hbitejsi a vypada dle meho lepe. Na druhou stranu ma motor TD5, ktery se pry az tak nepovedl. taky do nej nedas treba misto nafty olej a celkove uz je to slozitejsi auto. Zase DI je proste starsi a muze se tam pokazit rada jinych veci, ktery jsou proste uz unaveny. Pokud mas DI, tak bych to asi za DII nemenil. Je to vec nazoru.

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#8 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 19 čer 2008 13:01

no prave D1 je uz starsi a rada veci odchazi unavou, sice se daji jednoduse opravit ale casem to cloveka prestane bavit. D2 je bez uprav o dost hezci a mohutnejsi ale hlavne novejsi. Zaroven mam ale obavy aby me nepotkaly takove ty zname problemy jako pronikani nafty do oleje,kolisani vykonu,problemy s kabelazi, a to uz asi jedne LR a 1000na hodinu.
hlavne sem zazil s passatem ktery mel najeto 30 tis km ze na ceste odesly striky a dojel sem, coz u D1 nehrozi. D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Luboš M. » 19 čer 2008 13:22

Pronikání nafty tuším na motorech od 2003, když ti odejde vstřik tak to není ani poznat a kabeláž se dá kontrolovat a na cestě určitě opravitelná. Já jsem raději přemýšlel o jednom rezervním čerpadle nafty. To dle mého neopravíš. Ono asi každý model má něco jen je důležité, aby tady byla stále dobrá parta lidí, co jsou schopny poradit :wink:

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od low » 19 čer 2008 13:26

Lubos M: nejlepe na dalku, pres satelitni telefon :-)))))))))))))))))))))))))))

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#11 Příspěvek od RudaK » 19 čer 2008 16:35

rover word píše:no prave D1 je uz starsi a rada veci odchazi unavou, sice se daji jednoduse opravit ale casem to cloveka prestane bavit. D2 je bez uprav o dost hezci a mohutnejsi ale hlavne novejsi. Zaroven mam ale obavy aby me nepotkaly takove ty zname problemy jako pronikani nafty do oleje,kolisani vykonu,problemy s kabelazi, a to uz asi jedne LR a 1000na hodinu.
hlavne sem zazil s passatem ktery mel najeto 30 tis km ze na ceste odesly striky a dojel sem, coz u D1 nehrozi. D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.
Pořiď D III a máš vystaráno,jednotek tam je jen 8ks.A máš vystaráno o spolehlivosti.Nepřemýšlet dopředu a vyčkat poruch příštích. :D :D Ruda
Ať žije LR.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#12 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 19 čer 2008 16:43

D3 uz je moc takova civilni a taky kapanek drazsi :cry:

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#13 Příspěvek od jantanen » 20 čer 2008 13:51

To Rover

moje Disco už je taky chudák unavený :lol: čeká mě po sosnové výměna
pneu, nový turbo, nová převodka, nový hlavní spoj. válec, pracovní spojk. válec, nový brzdy, go obě nápravy, hmm snad sem na nic nezapoměl :lol: :lol: ale nechám si jí :lol: :lol:

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od default » 22 čer 2008 00:35

rover word píše: D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.
v Rumunsku se to nestane - oni maji hajzlici spickova paliva. Nevim jak to delaji a ani proc ale je to tak...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

bogi

DII TD5 2003 bez problemu

#15 Příspěvek od bogi » 24 čer 2008 20:56

Absolvoval jsem v DII 23tis km na trase Praha - Kapske mesto a jedina vec, ktera selhala bylo palivove cerpadlo - duvod asi ten, ze jsem ujel asi 5tis km s dirou ve vysokotlake hadici vedouci s cerpadla do palivoveho filtru (zelena) a cerpadlo se muselo po tuto dobu hodne napotit aby vyrovnalo ztratu tlaku. Nastesti selhala az v Kapskem meste (cca 500m od autorizovaneho servisu... 8)

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: DII TD5 2003 bez problemu

#16 Příspěvek od RudaK » 24 čer 2008 21:16

bogi píše:Absolvoval jsem v DII 23tis km na trase Praha - Kapske mesto a jedina vec, ktera selhala bylo palivove cerpadlo - duvod asi ten, ze jsem ujel asi 5tis km s dirou ve vysokotlake hadici vedouci s cerpadla do palivoveho filtru (zelena) a cerpadlo se muselo po tuto dobu hodne napotit aby vyrovnalo ztratu tlaku. Nastesti selhala az v Kapskem meste (cca 500m od autorizovaneho servisu... 8)

Tak to jsi měl štěstí.Je vidět,že když se to moc nevyšetřuje,tak to jede.Není potřeba se bát,když je ve vozu nějaký to elektrický udělátko.Všechny věci jsou řešitelný. :wink:
I když někdy s většíma problémama. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět