Zkusenosti s disco TD5 (2000)
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 183
- Registrován: 01 úno 2007 13:18
- Bydliště: Břeclav
Zkusenosti s disco TD5 (2000)
zdravim, mam D1 300tdi a vazne premyslim o D2. Dost lidi me ale odrazuje, ze se tam vse kazi, elektronika,motor, ruzne kolisani vykonu atd.. a jini zas rikaji ze nemeli jedinou zavadu. Prosim o zkusenosti majitelu jestli jsou obavy opodstatnene nebo neni treba se TD5 bát.
diky moc
diky moc
-
- Příspěvky: 183
- Registrován: 01 úno 2007 13:18
- Bydliště: Břeclav
- Kolda.o
- Příspěvky: 209
- Registrován: 25 bře 2007 17:40
- Bydliště: Praha, Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
uniky vody jsou zatim jen zpuchrele hadice takze zatim taky OK. Ono obecne mam s hadicemi problem. Ale neni to nic co bych nezvladl sam vymenit nebo poresit. auto ma novy chadic ale to resil jeste predchozi majitel. Je to asi nejake poznavaci znameni pro LR pac na Freecku jsem pro zmenu menil chladic ja
tzn opet muzu konstatovat - mam zatim pouze problemy drobneho charakteru - a nejde o elektroniku.
tzn opet muzu konstatovat - mam zatim pouze problemy drobneho charakteru - a nejde o elektroniku.
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6
-
- Příspěvky: 183
- Registrován: 01 úno 2007 13:18
- Bydliště: Břeclav
Ja mam taky jednu, nevim, co chces slyset, ale muj pocit je, ze DII je i takova vic na silnici, ma ACE, je hbitejsi a vypada dle meho lepe. Na druhou stranu ma motor TD5, ktery se pry az tak nepovedl. taky do nej nedas treba misto nafty olej a celkove uz je to slozitejsi auto. Zase DI je proste starsi a muze se tam pokazit rada jinych veci, ktery jsou proste uz unaveny. Pokud mas DI, tak bych to asi za DII nemenil. Je to vec nazoru.
-
- Příspěvky: 183
- Registrován: 01 úno 2007 13:18
- Bydliště: Břeclav
no prave D1 je uz starsi a rada veci odchazi unavou, sice se daji jednoduse opravit ale casem to cloveka prestane bavit. D2 je bez uprav o dost hezci a mohutnejsi ale hlavne novejsi. Zaroven mam ale obavy aby me nepotkaly takove ty zname problemy jako pronikani nafty do oleje,kolisani vykonu,problemy s kabelazi, a to uz asi jedne LR a 1000na hodinu.
hlavne sem zazil s passatem ktery mel najeto 30 tis km ze na ceste odesly striky a dojel sem, coz u D1 nehrozi. D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.
hlavne sem zazil s passatem ktery mel najeto 30 tis km ze na ceste odesly striky a dojel sem, coz u D1 nehrozi. D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Pronikání nafty tuším na motorech od 2003, když ti odejde vstřik tak to není ani poznat a kabeláž se dá kontrolovat a na cestě určitě opravitelná. Já jsem raději přemýšlel o jednom rezervním čerpadle nafty. To dle mého neopravíš. Ono asi každý model má něco jen je důležité, aby tady byla stále dobrá parta lidí, co jsou schopny poradit
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Pořiď D III a máš vystaráno,jednotek tam je jen 8ks.A máš vystaráno o spolehlivosti.Nepřemýšlet dopředu a vyčkat poruch příštích. Rudarover word píše:no prave D1 je uz starsi a rada veci odchazi unavou, sice se daji jednoduse opravit ale casem to cloveka prestane bavit. D2 je bez uprav o dost hezci a mohutnejsi ale hlavne novejsi. Zaroven mam ale obavy aby me nepotkaly takove ty zname problemy jako pronikani nafty do oleje,kolisani vykonu,problemy s kabelazi, a to uz asi jedne LR a 1000na hodinu.
hlavne sem zazil s passatem ktery mel najeto 30 tis km ze na ceste odesly striky a dojel sem, coz u D1 nehrozi. D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.
Ať žije LR.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 183
- Registrován: 01 úno 2007 13:18
- Bydliště: Břeclav
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
v Rumunsku se to nestane - oni maji hajzlici spickova paliva. Nevim jak to delaji a ani proc ale je to tak...rover word píše: D2 je vlastne stejny motor tak mam obavy abych nekde v rumunsku taky nedojel po natankovani nejakeho shitu.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
DII TD5 2003 bez problemu
Absolvoval jsem v DII 23tis km na trase Praha - Kapske mesto a jedina vec, ktera selhala bylo palivove cerpadlo - duvod asi ten, ze jsem ujel asi 5tis km s dirou ve vysokotlake hadici vedouci s cerpadla do palivoveho filtru (zelena) a cerpadlo se muselo po tuto dobu hodne napotit aby vyrovnalo ztratu tlaku. Nastesti selhala az v Kapskem meste (cca 500m od autorizovaneho servisu...
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: DII TD5 2003 bez problemu
bogi píše:Absolvoval jsem v DII 23tis km na trase Praha - Kapske mesto a jedina vec, ktera selhala bylo palivove cerpadlo - duvod asi ten, ze jsem ujel asi 5tis km s dirou ve vysokotlake hadici vedouci s cerpadla do palivoveho filtru (zelena) a cerpadlo se muselo po tuto dobu hodne napotit aby vyrovnalo ztratu tlaku. Nastesti selhala az v Kapskem meste (cca 500m od autorizovaneho servisu...
Tak to jsi měl štěstí.Je vidět,že když se to moc nevyšetřuje,tak to jede.Není potřeba se bát,když je ve vozu nějaký to elektrický udělátko.Všechny věci jsou řešitelný.
I když někdy s většíma problémama.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "