Přebíjení alternátoru Discovery 3
Napsal: 02 lis 2020 09:06
Ahoj,
Potřeboval bych poradit, nebo se zeptat, jestli někdo neměl problém s přebíjením palubního napětí. Auto mi skáče do různých nouzových režimů a samo se to zase čistí a už nevím kudy dále. Nejprve mi to házelo chybu U0122, což je chyba komunikace v jednotce výšky podvozku, to byly jen oranžové kontrolky, auto se snížilo, ale jelo normálně (vždy se vyřešilo vypnutím a zapnutím klíčku), auto jsem dal do autorizovaného servisu, tam mi vyměnili brzdový spínač, že prý je to ono, a potom se rozsvítili i červené kontrolky, většinou brzdy a auto šlo do nouzového režimu a snížilo se a neřadilo (nyní už klíček nepomáhá, ale vyčistí se to samo). Potom mi řekli, že to bude vadný EGR ventil, a že se to stává, že to rozhodí systém, tak ho vyměnili, a stále stejné, chyba vyskakuje nadále, pak znovu servis a jen diagnostika a vyčištění kontaktů a že je vše OK. Bohužel chyba tam opět je. Zjistil jsem, že auto přebíjí a má palubní napětí cca 15,1V při jakékoli zátěži, vyměnil jsem alternátor a bylo to stejné, vyměnil jsem baterku a stále stejné. Ještě je zajímaé, že po zahřátí auta, se to dobíjení spraví a dobíjí to v pořádku. Chtěl bych první vyřešit to palubní napětí, ať mám jistotu, že to tím nemůže být. Nemáte někdo zkušenost, co by to mohlo dělat?
Dík moc za jakoukoli radu.
Potřeboval bych poradit, nebo se zeptat, jestli někdo neměl problém s přebíjením palubního napětí. Auto mi skáče do různých nouzových režimů a samo se to zase čistí a už nevím kudy dále. Nejprve mi to házelo chybu U0122, což je chyba komunikace v jednotce výšky podvozku, to byly jen oranžové kontrolky, auto se snížilo, ale jelo normálně (vždy se vyřešilo vypnutím a zapnutím klíčku), auto jsem dal do autorizovaného servisu, tam mi vyměnili brzdový spínač, že prý je to ono, a potom se rozsvítili i červené kontrolky, většinou brzdy a auto šlo do nouzového režimu a snížilo se a neřadilo (nyní už klíček nepomáhá, ale vyčistí se to samo). Potom mi řekli, že to bude vadný EGR ventil, a že se to stává, že to rozhodí systém, tak ho vyměnili, a stále stejné, chyba vyskakuje nadále, pak znovu servis a jen diagnostika a vyčištění kontaktů a že je vše OK. Bohužel chyba tam opět je. Zjistil jsem, že auto přebíjí a má palubní napětí cca 15,1V při jakékoli zátěži, vyměnil jsem alternátor a bylo to stejné, vyměnil jsem baterku a stále stejné. Ještě je zajímaé, že po zahřátí auta, se to dobíjení spraví a dobíjí to v pořádku. Chtěl bych první vyřešit to palubní napětí, ať mám jistotu, že to tím nemůže být. Nemáte někdo zkušenost, co by to mohlo dělat?
Dík moc za jakoukoli radu.