Stránka 1 z 1

Hybridní turbo td5

Napsal: 16 led 2021 13:04
od Marekdefendere
Ahoj klucí, řešil jste někdo hybridní turbo do defika td5? Má to cenu řešit nebo ne? Nebo koupit origo.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 28 led 2021 10:59
od vik2
Hele, možná si pleteš hybridní s VNT, což jsou dvě různé věci. Ono totiž VNT může být také hybridní, stejně tak origo se může předělat na hybrid.

Odpovím ti, má to cenu, pokud k tomu naladíš elektroniku.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 28 led 2021 12:49
od MadTom
Po lepším turbu do TD5ky koukám už mnoho let - až to moje umře. A jednak zatím neumřelo a druhak se mi v regálu objevilo rezervní turbo. Nejlepvnější řešení je koupit celý lepší střed turba a nasadit na to akorát komory. Stále to bude turbo s regulací obtokovou klapkou. VNT turbo je regulované natáčením lopatek na statoru studené části. V obou případech je pro plné využití nutné přizpůsobit SW v řídící jednotce motoru.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 28 led 2021 16:31
od Marekdefendere
Nene nepletu si to. Jen jsem chtěl slyšet nějakou zkušenost. Jestli nejít spíš cestou hybrida. Někoho kdo to má na autě a možnost to vyzkoušet svézt se.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 28 led 2021 17:32
od DanoDEF
MadTom píše: 28 led 2021 12:49 Po lepším turbu do TD5ky koukám už mnoho let - až to moje umře.
... No aby si este mnoho let necakal. Moje. Ma 704tkm.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 28 led 2021 17:45
od komin
DanoDEF píše:
MadTom píše: 28 led 2021 12:49 Po lepším turbu do TD5ky koukám už mnoho let - až to moje umře.
... No aby si este mnoho let necakal. Moje. Ma 704tkm.
Tvoj motor, ale patri do statistickej odchylky [emoji16]

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 28 led 2021 19:27
od MadTom
Dano, k tomu není co říct, na druhou stranu D2 máme už skoro 12 let a na "nové" turbo tedy čekám tak 10 let. :mrgreen:
Jednou mi sem o víkendu dojel Def TD5 s VNT, které bylo řízeno vlastní řídící jednotkou, ne jenom baňkou a přetlakem, plus upravený soft v jednotce motoru - bylo to naprosto neskutečné, chovalo se to jako elektromotor - obrovský zátah už od 1200 otáček a táhlo to až nad 4000. V tom autě nebylo potřeba řadit. A to tam majitel ještě plánoval automat. Takže za mě levné řešení je koupit ten lepší střed do standardního obalu, nebo rovnou VNT. A samozřejmě se vším okolo - lepší intercooler je jenom začátek.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 30 led 2021 14:18
od Marekdefendere
Intercooler už mám ale asi to bude chtít pořádně poladit jednotku. Stím lepším středem se stejně musí podle mě zvětšit komora.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 30 led 2021 15:11
od MadTom
Může a nemusí. Záleží co si vybereš. Existují "lepší" středy do standardního obalu. A ano, poladění SW motoru musí vždy odpovídat použitému turbu, jinak ho v lepším případě plně nevyužiješ, nebo v horším přetěžuješ.

Re: Hybridní turbo td5

Napsal: 31 led 2021 11:05
od Marekdefendere
MadTom píše: 30 led 2021 15:11 Může a nemusí. Záleží co si vybereš. Existují "lepší" středy do standardního obalu. A ano, poladění SW motoru musí vždy odpovídat použitému turbu, jinak ho v lepším případě plně nevyužiješ, nebo v horším přetěžuješ.
A umíme to poladit? Nebo dát na to vhodnou mapu?