Range Rover Sport 2. generace, kvalita, spolehlivost?
Napsal: 18 led 2021 07:34
Ahoj,
strávil jsem déle jak víkend pročítáním tohoto fóra a nedohledal jsem úplně všechny odpovědi, které sháním na téma spolehlivosti a kvality modelu Range Rover Sport 2. generace. Dočetl jsem se toho mraky hlavně o generacích předchozích, hlavně o motorech V6 2.7 a trochu jsem se zhrozil
proto jsem se rozhodl, že to zkusím v novém vlákně.
Momentálně sháním ke koupi RR Sport kolem roku 2014-2015 s nájezdem kolem 100-120 tisíc km, motor V6 tdv či sdv. Obecně jsem toho moc o těchto modelech zatím na fóru nedohledal.
Zajímalo by mě několik věcí:
motor - spolehlivost těchto šestiválců (četl jsem množství příběhů z minulých generací o prasknutých klikách, kroucení bloku apod. z čehož jsem byl celkem smutnej
), jak jsou na tom kvalitativně rozvody, turbo, vstřiky. Trpí motory na zakarbonování? Nebo jsou ty špatné zkušenosti dány především špatným zacházením a long lifem? Prosím, rozdíl mezi SDV a TDV je v turbu? Nedokázal jsem blíže dohledat. Pak mě ještě napadjá věci kolem systému výfukových splain, jako dpf, egr apod. Je to také takový problém, jak se člověk dočte?
převodovka - pokud jsem dobře dohledal, spolupracuje to již jen s 8 stupňovou ZF, což osobně považuji za skvělou převodovku, kterou sám mám nyní v sedanu BMW a nemůžu si to v kombinaci s šestiválcovým třílitrem vynachválit. Jak se ale tato převodovka chová ve velkém a těžkém SUV? (samozřejmě počítám s pravidelnými výměnami oleje, tak jak to dělám i nyní)
podvozek - opravdu je ten vzduch, zavěšení kol a celkově nápravy tak špatné, jak se člověk dočte? Věřil jsem, že jestli má někdo zmáknutý podvozek, čtyřkolku apod., tak to právě bude LR
elektronika - narazil jsem na nějaký britský výzkum, a skoro 80 % vozidel ve stáří do 5 let má nějaké každý rok problémy s elektronikou. Má někdo osobní zkušenost?
Celkově jsem se pro toto vozidlo nadchnul, ale po strávení víkendu pročítáním zkušenosti ohledně této značky a její celkové spolehlivosti, jsem nyní docela na vážkách, jestli se tomu raději nevyhnout obloukem.
Pokud se nějaká z mých otázek prolíná s jiným vláknem, tak se omlouvám za duplikaci, ale nenašel jsem to.
díky moc za jakékoliv odpovědi
Michal
strávil jsem déle jak víkend pročítáním tohoto fóra a nedohledal jsem úplně všechny odpovědi, které sháním na téma spolehlivosti a kvality modelu Range Rover Sport 2. generace. Dočetl jsem se toho mraky hlavně o generacích předchozích, hlavně o motorech V6 2.7 a trochu jsem se zhrozil

Momentálně sháním ke koupi RR Sport kolem roku 2014-2015 s nájezdem kolem 100-120 tisíc km, motor V6 tdv či sdv. Obecně jsem toho moc o těchto modelech zatím na fóru nedohledal.
Zajímalo by mě několik věcí:
motor - spolehlivost těchto šestiválců (četl jsem množství příběhů z minulých generací o prasknutých klikách, kroucení bloku apod. z čehož jsem byl celkem smutnej

převodovka - pokud jsem dobře dohledal, spolupracuje to již jen s 8 stupňovou ZF, což osobně považuji za skvělou převodovku, kterou sám mám nyní v sedanu BMW a nemůžu si to v kombinaci s šestiválcovým třílitrem vynachválit. Jak se ale tato převodovka chová ve velkém a těžkém SUV? (samozřejmě počítám s pravidelnými výměnami oleje, tak jak to dělám i nyní)
podvozek - opravdu je ten vzduch, zavěšení kol a celkově nápravy tak špatné, jak se člověk dočte? Věřil jsem, že jestli má někdo zmáknutý podvozek, čtyřkolku apod., tak to právě bude LR
elektronika - narazil jsem na nějaký britský výzkum, a skoro 80 % vozidel ve stáří do 5 let má nějaké každý rok problémy s elektronikou. Má někdo osobní zkušenost?
Celkově jsem se pro toto vozidlo nadchnul, ale po strávení víkendu pročítáním zkušenosti ohledně této značky a její celkové spolehlivosti, jsem nyní docela na vážkách, jestli se tomu raději nevyhnout obloukem.
Pokud se nějaká z mých otázek prolíná s jiným vláknem, tak se omlouvám za duplikaci, ale nenašel jsem to.
díky moc za jakékoliv odpovědi
Michal