Disco 2 ACE
Moderátor: Miky_CZ
Disco 2 ACE
Poradite, jaka je nejcastejsi pricina zlute kontrolky ACE? Rozsviti se pri jizde. Projizdel jsem temata.Nazory jsou ruzne.Zajima me z praxe, jestli nejvic hydraulika, kabely, nebo ventily. Diky
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Disco 2 ACE
No ACE je záhada aj pre mňa keď je mráz ide to ôk všetko funguje, ako náhle je leto alebo teplo tak hneď žltá kontrolka, všetko je suché okrem miesta kde je čerpadlo a asi dva krát som videl ze mi vytiekol olej ale neviem odkiaľ presne. Ale zaujímalo by ma ci potrebuje ten systém nejaké hodnoty z rozvodovky alebo podľa čoho vie ci ma byt uvoľnené alebo normálne. Síce to jazdí v nudzaku a dá sa to prežiť ale keď to ide je to super vec.
-
- Příspěvky: 14963
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 2 ACE
Stačí se podívat do schémat - ACE bere pouze signál o rychlosti.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Disco 2 ACE
Ahoj, s dovolením se sem připíchnu ...
Mimo jiné řeším na D2 také kontrolku ACE. Rozsvítila se s přestávkami (oranžová) po mytí spodku wapkou (asi ne hned, ale po nějakém čase). Sem tam se změnila na červenou, ale to se vždy po vypnutí klíčku "zpravilo". Pak se přidalo občas rozhoupání do stran. Momentálně mám vyndanou pojistku ACE a už to nedělá.
Kapalina neubývá, trubky jsou po celé délce co je vidět suché. Prošel jsem všechny konektory pod autem i čidlo nad zpětným zrcátkem. Nikde znatelná koroze ani oxidace, ale vše jsem prostříkal kontaktolem. Kontrolka svítí stále.
Dotaz:
- je možné, že je nutné smazat chybu? Nevím jestli tak nyní je, ale kdysi ji Nanocom načetl ... FAULT 23-04 PRESSURE SIGNAL OUT OF RANGE
- poradíte jak postupovat dále, aby to dávalo smysl?
- občas se mi stane, že po příjezdu domů auto klesne po čase na stranu (pravá) - může to s tím souviset?
Mimo jiné řeším na D2 také kontrolku ACE. Rozsvítila se s přestávkami (oranžová) po mytí spodku wapkou (asi ne hned, ale po nějakém čase). Sem tam se změnila na červenou, ale to se vždy po vypnutí klíčku "zpravilo". Pak se přidalo občas rozhoupání do stran. Momentálně mám vyndanou pojistku ACE a už to nedělá.
Kapalina neubývá, trubky jsou po celé délce co je vidět suché. Prošel jsem všechny konektory pod autem i čidlo nad zpětným zrcátkem. Nikde znatelná koroze ani oxidace, ale vše jsem prostříkal kontaktolem. Kontrolka svítí stále.
Dotaz:
- je možné, že je nutné smazat chybu? Nevím jestli tak nyní je, ale kdysi ji Nanocom načetl ... FAULT 23-04 PRESSURE SIGNAL OUT OF RANGE
- poradíte jak postupovat dále, aby to dávalo smysl?
- občas se mi stane, že po příjezdu domů auto klesne po čase na stranu (pravá) - může to s tím souviset?
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
-
- Příspěvky: 14963
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 2 ACE
Klesnutí auta bude nejspíš něco s měchy za zadní nápravě a to s ACE nesouvisí.
To co popisuješ s ACE bych typoval na vlhkost v čidle tlaku oleje na kostce ACE - prostě to čidlo potom blbě měří a ACE to hodí do chyby. Odpovídalo by to i tomu umývání wapkou. Chce to kouknout na live data z ACE, jakej to ukazuje tlak oleje. Aby to ukazovalo smysluplná data, musí být ACE "aktivní", tedy že hlavní relé ACE je sepnuté. Pokud si ho ACE nesepne samo, tak nahradit relé klemou.
Výměn čidla je popsaná s fotkama tady: http://www.discovery2.co.uk/ACE_transducer.html
To co popisuješ s ACE bych typoval na vlhkost v čidle tlaku oleje na kostce ACE - prostě to čidlo potom blbě měří a ACE to hodí do chyby. Odpovídalo by to i tomu umývání wapkou. Chce to kouknout na live data z ACE, jakej to ukazuje tlak oleje. Aby to ukazovalo smysluplná data, musí být ACE "aktivní", tedy že hlavní relé ACE je sepnuté. Pokud si ho ACE nesepne samo, tak nahradit relé klemou.
Výměn čidla je popsaná s fotkama tady: http://www.discovery2.co.uk/ACE_transducer.html
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Disco 2 ACE
Myslis, ze je nutny po vymene cidla smazat chybu? Sice jsem to nemenil za nove cidlo, ale dostal jsem ho s kostkou, kterou chci dopredu pripravit se zavity na fittinky... I po vymene sviti oranzove kontrolka.MadTom píše:Klesnutí auta bude nejspíš něco s měchy za zadní nápravě a to s ACE nesouvisí.
To co popisuješ s ACE bych typoval na vlhkost v čidle tlaku oleje na kostce ACE - prostě to čidlo potom blbě měří a ACE to hodí do chyby. Odpovídalo by to i tomu umývání wapkou. Chce to kouknout na live data z ACE, jakej to ukazuje tlak oleje. Aby to ukazovalo smysluplná data, musí být ACE "aktivní", tedy že hlavní relé ACE je sepnuté. Pokud si ho ACE nesepne samo, tak nahradit relé klemou.
Výměn čidla je popsaná s fotkama tady: http://www.discovery2.co.uk/ACE_transducer.html
Owner of British cars.
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)
Rover75V6 (1999)
Rover420SDi (2000)
Rover XW 216 Coupe (1998)
Rover XW 200 Turbo Coupe (1996)
LR Discovery II Td5 (1999)