Prodat nebo opravit D3 TDV6 HSE rok 2008
Napsal: 26 dub 2021 11:13
Tak to ve mě pomalu uzrává a směřuje k radikálnímu řešení problému jménem Discovery 3.
Mám tady jednu původně leštěnku z roku 2008, kterou jsem před 3 lety trošku vytunil a začal ji trápit v terénu. Auto jsem pořídil v roce 2012 u autorizovaného prodejce, mělo najeto 139 tisíc a fungl nový motor (z obecbě známých důvodů) takže jsem si motor zajížděl sám, auto nikdy nejdelo 140, a myslím že jsem ho zajel dobře a problém s klikou se mu vyhne.
Sloužilo jako hlavní rodinný vůz na dovolené + mé denní dojíždění do práce 20 km denně. aktuálně má najeto necelých 290 tis
Co se za ty roky na autě opravilo - oba EGR nové v roce 2014, v roce 2017 repas hydroměniče a nová konzole uložení vysokolakého čerpadla (únavový lom hliníkového odlitku, čerpadlo bez poškození zůstalo původní) to bylo auto půlené, jeden nový vstřik, pak přišly na řadu nové silentbloky zadní nápravy, repas ruční brzdy, výměna brzdového potrubí k zadním kolům,
v roce 2018 kompletní repas vzduchového systému - repas čerpadla, ventilů, zadní ventil nový, vzdušník nový, nový intercooler a hadice od turba i intercooleru
2020 nové zadní ložiska, nové náboje vepředu, nové přední horní zamena, nové všechny silentbloky vepředu, nové čepy vepředu, nové přední měchy a nový aleternátor
2018 - vestavba druhé baterie 60Ah, systém nabíjení Tmax, zahrádla G4 s přední LED rampou a zadnímu LED světly, žebřík na pátých dveří, velká bedna na zahradě, dodělaná zásuvka do kufru, a vepředu místo popelníku panel se spínači a novými zásuvkami 12V, naviják 5,5 tuny escape 4x4 (skrytá montáž na plotně v nárazníku, syntetické lano), odpojovač od baterie ovládán spínačem ze sedladla řidiče, dálkové ovládání i kabelové ovládání, horkovzdušné topení - Planar 2kW skrytá vestavba v levé zadní kapse, celkem šikovné spaní, včetně šuplíků, 32" kola s STT max MTčkama disky jsou 18", minimálně větší půlka vzorku, úprava rámu vepředu aby kola vešla, Xlifter, jedna rezeva s MTčkem na střeše a jedna rezeva se silniční gumou na dojetú pod autem, hliníkový kryt převodovky, hliníkový nájedzák vepředu, a pozinkovný železný kryt zadního difu, dodatečné LED osvětlení v kufru, markýza vějíř 2,5 metru, foxwing na straně spolujezdce , STK provedena v 11/20
od repase předních ramen, měchů, silenblků a nábojů auto najelo 2 tisíce km a od vánoc stojí na zahradě - protože neustále padá do nouzáku - chyba nízký tlak paliva - podle všeho to vypadalo na podávací čerpadlo v nádrži - první výměna nahovno koupil jsem čínskou napodobeninu, druhá výměna za magneti mareli, tlaky v nízkotlaké větvi jsou nyní OK, ale autko nejde, jako další se nabízí vstřiky nebo cokoli na vysokotlaké pumpě - VCV, PCV, či samotná pumpa - a tady se dostávám k jádru pudla - další investice mi osobně už připadjí neekonomické
stav rámu - povrchová koroze, žádné velké strupy nebo oslabení, stav boudy - od zadních dvěří pod kufr koroduje ale půjde ještě v pohodě ošetřit - je to pro někoho kdo si s tím pohraje
když jsem sundával nádrž zjistil jsem že silentblok středního ložiska zadního kardnanu má 1/4 obvodu protrženou gumu tak jsem objednal nový kardan, a v rámci čekání na nové čerpadlo jsem ho nahodil na auto, ale kardan najel jenom 5 km,
Pokud si někdo troufne mi nabídnout opravdu do 20 tis Kč a garantuje dodržení ceny a funkčnost opravy půjdu ještě do toho a snad si s autem ještě rok nebo dva užiju
Jinak to vidím na prodej - jsem ochoten se domluvit jakkoli zhruba bych měl představu takovou:
130 tis - očesané na seriový stav, na silničních zimních gumách se 6 mm vzorku, původní kardan
138 tis - očesané atd ale s novým kardanem
anebo tam nechám cokoli z toho co jsem na auto navěsil a cenu nějak doladíme - co zybde buď využiji, nebo nabídnu na foru, nebo daruji přátelům
Preferuji osobní sektání, vážnému zájemci nadělám fotky a pošlu mailem, ale vzhledem k předchozím zkušenostem s prodejem jiných věcí kdy jsem na přání fotil 150 fotek ze všech stran a nakonec nepřišla ani odpověď jsem velmi zdrženlivý
Mám tady jednu původně leštěnku z roku 2008, kterou jsem před 3 lety trošku vytunil a začal ji trápit v terénu. Auto jsem pořídil v roce 2012 u autorizovaného prodejce, mělo najeto 139 tisíc a fungl nový motor (z obecbě známých důvodů) takže jsem si motor zajížděl sám, auto nikdy nejdelo 140, a myslím že jsem ho zajel dobře a problém s klikou se mu vyhne.
Sloužilo jako hlavní rodinný vůz na dovolené + mé denní dojíždění do práce 20 km denně. aktuálně má najeto necelých 290 tis
Co se za ty roky na autě opravilo - oba EGR nové v roce 2014, v roce 2017 repas hydroměniče a nová konzole uložení vysokolakého čerpadla (únavový lom hliníkového odlitku, čerpadlo bez poškození zůstalo původní) to bylo auto půlené, jeden nový vstřik, pak přišly na řadu nové silentbloky zadní nápravy, repas ruční brzdy, výměna brzdového potrubí k zadním kolům,
v roce 2018 kompletní repas vzduchového systému - repas čerpadla, ventilů, zadní ventil nový, vzdušník nový, nový intercooler a hadice od turba i intercooleru
2020 nové zadní ložiska, nové náboje vepředu, nové přední horní zamena, nové všechny silentbloky vepředu, nové čepy vepředu, nové přední měchy a nový aleternátor
2018 - vestavba druhé baterie 60Ah, systém nabíjení Tmax, zahrádla G4 s přední LED rampou a zadnímu LED světly, žebřík na pátých dveří, velká bedna na zahradě, dodělaná zásuvka do kufru, a vepředu místo popelníku panel se spínači a novými zásuvkami 12V, naviják 5,5 tuny escape 4x4 (skrytá montáž na plotně v nárazníku, syntetické lano), odpojovač od baterie ovládán spínačem ze sedladla řidiče, dálkové ovládání i kabelové ovládání, horkovzdušné topení - Planar 2kW skrytá vestavba v levé zadní kapse, celkem šikovné spaní, včetně šuplíků, 32" kola s STT max MTčkama disky jsou 18", minimálně větší půlka vzorku, úprava rámu vepředu aby kola vešla, Xlifter, jedna rezeva s MTčkem na střeše a jedna rezeva se silniční gumou na dojetú pod autem, hliníkový kryt převodovky, hliníkový nájedzák vepředu, a pozinkovný železný kryt zadního difu, dodatečné LED osvětlení v kufru, markýza vějíř 2,5 metru, foxwing na straně spolujezdce , STK provedena v 11/20
od repase předních ramen, měchů, silenblků a nábojů auto najelo 2 tisíce km a od vánoc stojí na zahradě - protože neustále padá do nouzáku - chyba nízký tlak paliva - podle všeho to vypadalo na podávací čerpadlo v nádrži - první výměna nahovno koupil jsem čínskou napodobeninu, druhá výměna za magneti mareli, tlaky v nízkotlaké větvi jsou nyní OK, ale autko nejde, jako další se nabízí vstřiky nebo cokoli na vysokotlaké pumpě - VCV, PCV, či samotná pumpa - a tady se dostávám k jádru pudla - další investice mi osobně už připadjí neekonomické
stav rámu - povrchová koroze, žádné velké strupy nebo oslabení, stav boudy - od zadních dvěří pod kufr koroduje ale půjde ještě v pohodě ošetřit - je to pro někoho kdo si s tím pohraje
když jsem sundával nádrž zjistil jsem že silentblok středního ložiska zadního kardnanu má 1/4 obvodu protrženou gumu tak jsem objednal nový kardan, a v rámci čekání na nové čerpadlo jsem ho nahodil na auto, ale kardan najel jenom 5 km,
Pokud si někdo troufne mi nabídnout opravdu do 20 tis Kč a garantuje dodržení ceny a funkčnost opravy půjdu ještě do toho a snad si s autem ještě rok nebo dva užiju
Jinak to vidím na prodej - jsem ochoten se domluvit jakkoli zhruba bych měl představu takovou:
130 tis - očesané na seriový stav, na silničních zimních gumách se 6 mm vzorku, původní kardan
138 tis - očesané atd ale s novým kardanem
anebo tam nechám cokoli z toho co jsem na auto navěsil a cenu nějak doladíme - co zybde buď využiji, nebo nabídnu na foru, nebo daruji přátelům
Preferuji osobní sektání, vážnému zájemci nadělám fotky a pošlu mailem, ale vzhledem k předchozím zkušenostem s prodejem jiných věcí kdy jsem na přání fotil 150 fotek ze všech stran a nakonec nepřišla ani odpověď jsem velmi zdrženlivý