Stránka 1 z 1

Repasované díly

Napsal: 10 říj 2006 19:14
od Admin
Repasované díly.
Levnější varianta výměnných dílů jako jsou motory, převodovky, diferenciály, vstřikovače, alternátory, startéry, a spousta dalších.
Máte nějaké zkušenosti, názory, rady tak sem snima :mrgreen:

Napsal: 10 říj 2006 22:15
od krtek007
Clovece ja ti nevim. Tady by asi na miste bylo upresnit, co se rozumi tim repasem. Abych byl presnejsi, pokud jde treba o prevodovku tak je velky rozdil pokud se vymeni jen loziska a zbytek se necha a nebo pokud se vymeni loziska a vsechna kola vcetne ulozeni os. Pokud by se vymenila jen loziska tak repasovanou prevodovku nepovazuju za plnohodnotnou nahradu. Pokud z ni zbude jen sasi tak bych rekl ze v tom asi neni problem. V pripade repasu alternatoru, vstrikovacu, starteru.... tam bych to posouzeni povazoval za jeste slozitejsi. Pri cenovem zvyhodneni repasovaneho dilu a pri moznosti volby ze strany zakaznika bych v tom nevidel zadny problem.

Napsal: 11 říj 2006 12:38
od David
Souhlasím s Krtkem. Bez přesnějších info lze hrozně těžko hodnotit, tak jako tak jakákoliv použitá věc má už určité opotřebení materiálu a stáří, byla třeba i teplotně namáhaná, mohla být tlakově atd., víme všichni že to může být skutečně dost. Takže závisí na tom, jak je repas proveden a čeho všeho se dotkl a to je u každého dílu či soustavy dílu hodně individuální. Nemusí to být třeba vůbec problém, pokud jsou dodrženy všechny vůle, QA materiálů..., ale sám Admin psal třeba osobní nedobrou zkušenost s protektorama. To je vlastně taky svým způsobem repasovaná věc...Takže já osobně v obecné rovině hlasuji že není.

Napsal: 11 říj 2006 21:20
od Admin
Ložiska jse uvedl jako příklad. Je jasný, že u repase z Land roveru budu mít větší jistotu, než u nějakého "garážníka". Ty ložiska jsem myslel tím stylem, že tam neřeží zda ten díl je jako nový prostě se vymění. Je jasný že hlavní části, například hřídele nebo blok budou i rengenovat,... atd. Nedokážu si představit že by tak velká firma šetřila na ložisku, guferu.
Viděl jsem repasovaný motor TD5, hlavní převodovku, převodku řízení a dát ty díly vedle fungl nových dílů, tak nepoznáš mezi rozdíl. Další věc je, že na ty díly máte záruku jako na nový díl.

Napsal: 07 led 2007 17:07
od eliott
Pokud je repase profesionální, je díl rovnocenný s novým, měl jsem v ruce repasované brzdové třmeny z Německa, není poznat rozdíl od nových. Přerpokládám, že věci jako motory ,převodovky, rozvodovky, převodky řízení atd je rozumnější koupit repasované, hlavní díly (bloky, hřídele) jsou natolik předimenzované, že pokud jsou v době repase bez poškození, není důvod mít obavy.

Re: Repasované díly

Napsal: 10 pro 2010 11:58
od Acon
Veľmi stará téma, sú medzičasom nové možnosti o ktorých má cenu hovoriť?

Re: Repasované díly

Napsal: 10 pro 2010 15:04
od DjALF
Přesně jak psal Eliott,když je udělaná tak jak má být a pořádně tak ANO.

Re: Repasované díly

Napsal: 10 pro 2010 15:13
od RudaK
Já mám od http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false; generálkovanou automatickou převodovku v D 1 a spokojenost :yes vyplatilo se ( a levnější než od tuzemských specialistů :think ) Jo a 1 rok byla v záruce - nebylo potřeba,bo stále funguje a to i po brodění v cca 130 cm vody :mrgreen:

Re: Repasované díly

Napsal: 21 dub 2014 23:29
od mr-tomas
Přemejšlím, že bych si dal do defa 300tdi s automatickou převodovkou rezervní alternátor a starter. Pro automat jsem pochopil, že jsou to životně důležité díly. Ale nevím jestli vzít jeté a nechat je repasovat, nebo jestli koupit nové. Těch novejch se asi více bojím, protože dneska už se šidí úplně všecko.