Stránka 1 z 1

Range Rover p38 automat

Napsal: 23 čer 2021 12:25
od MichalM38
Zdravím mám menší technicky dotaz, měnil jsem přední gufero v automatu Zf4hp22 protože bylo protlačené a teklo z něho, protože( mezi motorem a převodovkou nebyli žádné šrouby- minuly majitel na to prostě sral, + byl prasklý jeden roh unašeče hydroměniče ten jsem opravil
A po montáži a nastartování asi 30min jsem to vytočil asi do (3000otaček,- za stoje) tak mi začal znovu téct olej přes gufero co jsem měnil, dal jsem tam gufero od CORTECA, a všimnul jsem si že jedna hadice k chladiči převodovky je zmáčknutá, tak mě napadlo jestli se ten olej co se nedostane pod tlakem do chladiče jestli se neprotlačil přes to gufero?
Jinak jsem měnil
Olej + filtr + gufero
Předem děkuji za rady.

Re: Range Rover p38 automat

Napsal: 23 čer 2021 13:44
od teslo
Prichadza do uvahy viac moznosti...
zle nasadeny menic
zle tesnenie (to ze je OEM este neznamena, ze nemoze byt vadny kus)
drazka na menici

Co myslis tym splostena hadica?

Re: Range Rover p38 automat

Napsal: 23 čer 2021 14:09
od MichalM38
Chladič převodovky není před levým předním kolem ale je navedený pod kapotu, s puvodnima hadicema.

Re: Range Rover p38 automat

Napsal: 23 čer 2021 16:58
od MichalM38
Tak mě právě napadlo že nešel olej do chladiče tak si našel cestu jinde.

Re: Range Rover p38 automat

Napsal: 23 čer 2021 19:40
od Kokesek
MichalM38 píše:Tak mě právě napadlo že nešel olej do chladiče tak si našel cestu jinde.
To jsou divne napady….


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Range Rover p38 automat

Napsal: 24 čer 2021 16:03
od teslo
MichalM38 píše: 23 čer 2021 14:09 Chladič převodovky není před levým předním kolem ale je navedený pod kapotu, s puvodnima hadicema.
nemusi to nutne znamenat, ze je to zle. Ak su hadice a trubky priechodne, tak jeto OK.