Stránka 1 z 1

L 322 TDV8 3,6 vs 4,4 skusenosti, fatálne závady..

Napsal: 13 zář 2021 19:17
od Acon
Ahoj Lanďáci. Nenašiel som vyčerpávajúcu tému k tomuto autu a keďže po krásnych rokoch s D2 potom D2 a potom D4 chcem konečne postúpiť na V8 RR po ktorom mi už roky piští srdce. Benzín nechcem, v aute spávame a voziť so sebou ďalšiu 90l nádrž neprichádza do úvahy. Tak ma zaujímajú fakty. Čo som letmo zistil, mala by to byť z hľadiska údržby a spoľahlivosti najlepšia voľba. A tak sa pýtam, trpia tie autá na nejakú fatálnu závadu ktorá by mi mohla pokaziť radosť z cestovania? Závada typu zlomená kluka, nefunkčná prevodovka... Aké máte osobné skúsenosti? Obrázok len pre ilustráciu s čím sa idem rozlúčiť, čo trhá srdce a neviem sa ho vzdať, no raz RR chcem a teraz som náchylný na zmenu.
Ďakujem za odpovede.

Re: L 322 TDV8 3,6 skusenosti, fatálne závady

Napsal: 13 zář 2021 20:23
od Kokesek
Obcas se zadre na prvni ojnici. A kolem 170-240 se delaji turba. Kolem 300tis vstriky a vstrikovaci cerpadla. Jinak spolehlive auto.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: L 322 TDV8 3,6 skusenosti, fatálne závady

Napsal: 13 zář 2021 22:09
od Acon
Je známa príčina toho zadretia? Cena opravy? V porovaní s klukou TDV6 ako často sa to stáva?