Stránka 6 z 7

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 10:30
od MadTom
Jak že v původním TP bylo víc míst, než v tom novém. To nsi žádal o změnu/snížení, nebo o tom někdo rozhodl?

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 13:48
od Dokusan
MadTom píše: 08 bře 2023 10:30 Jak že v původním TP bylo víc míst, než v tom novém. To nsi žádal o změnu/snížení, nebo o tom někdo rozhodl?
V italském bylo 9 míst. Při českém přihlášení STK technik určil, že maximálně tři, že ty lavice nesplňují bezpečnostní parametry

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 15:30
od MadTom
To je hezké, ale tohle je podle mě naprosto mimo kompetence technika - ten měl jenom zkontrolovat, že tam ty věci jsou. Tohle nejsou nová auta. To je podobné, jako by při přihlášení autobusu, ve kterém ještě nejsou pásy, tyto místa z TP vyškrtl, nebo třeba u staršího osobáku (Škoda 120, ...), kde pásy vzadu nebyli auto udělal dvoumístné. Tohle se přece musí posuzovat podle předpisů z doby výroby resp. homologace auta, a nikoliv z doby, kdy auto někam přepisuju. A je jedno, jestli z ciziny do ČR, nebo jenom v rámci ČR. Dotaženo do absurdna, by takhle mohli snížit počet míst během pravidelné STK. Hodně by mě zajímalo, podle čeho to technik určil a jak to zdůvodnil. V lepší případě je to jenom o tom, že tyhle auta prostě nezná, to je celkem běžné na STK u i o hodně novějšího Defenderu.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 16:26
od Dokusan
MadTom píše: 08 bře 2023 15:30 To je hezké, ale tohle je podle mě naprosto mimo kompetence technika - ten měl jenom zkontrolovat, že tam ty věci jsou. Tohle nejsou nová auta. To je podobné, jako by při přihlášení autobusu, ve kterém ještě nejsou pásy, tyto místa z TP vyškrtl, nebo třeba u staršího osobáku (Škoda 120, ...), kde pásy vzadu nebyli auto udělal dvoumístné. Tohle se přece musí posuzovat podle předpisů z doby výroby resp. homologace auta, a nikoliv z doby, kdy auto někam přepisuju. A je jedno, jestli z ciziny do ČR, nebo jenom v rámci ČR. Dotaženo do absurdna, by takhle mohli snížit počet míst během pravidelné STK. Hodně by mě zajímalo, podle čeho to technik určil a jak to zdůvodnil. V lepší případě je to jenom o tom, že tyhle auta prostě nezná, to je celkem běžné na STK u i o hodně novějšího Defenderu.
Tak byl nějaký aktivní, původně nechtěl zapsat vojenské split rims, protože na nich nebylo vyrazeno žádné označení. To nakonec prekousl. K těm zadním lavicim napsal, že chybí kotevní body a vozidlo do provozu tudíž označil (doporuculil) jako trimistne a na úřadě tak úřednice samozřejmě učinila. Do závad mi zapsal nesoumerny účinek zadních brzd, tak mám tři týdny na to to nějak poladit.
Jinak se musel udělat výpis z Dekry, protože italský TP i certifikát od BHMIT s údaji o voze nutnými pro vydání českého TP neobsahují dostatečné informace o vozidle.
Zajímavosti je pal, že datum výroby je 1964 a datum první registrace 1977, kdy bylo vozidlo armádou prodáno a poprvé přihlášeno jako civilní

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 16:42
od MadTom
Hledal bych způsob, jak to dostat do stavu idpivídajícímu skutečnosti. Jestli kotvící body mají být na pásy, tak ať si oni nastudují předpisy z roku 1964. Technik podle mě nemá co doporučovat.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 17:45
od Dokusan
Hele já ti rozumím, na druhou stranu budu rád,když to nějak dopadne, abych s tím mohl legálně jezdit. Možná sem mohl jít rovnou do veteranske testace o hodit to na veteranske SPZ. Těžko říct.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 08 bře 2023 18:06
od Mirko
To datum první registrace není nepodstatné, ale přesto zřejmě málokde byli povinné pásy na zadních sedačkách v roce 1977.
https://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt_legislation

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 17 bře 2023 13:22
od Dokusan
Tak děláme na brzdach

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 17 bře 2023 13:23
od Dokusan
Pár dalších fotek

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 17 bře 2023 14:58
od VencaZE
Pohlídej si mezeru mezi novým bubnem z Britpartu maticemi disků..

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 17 bře 2023 15:15
od Dokusan
VencaZE píše: 17 bře 2023 14:58 Pohlídej si mezeru mezi novým bubnem z Britpartu maticemi disků..
Díky za radu, snad na to chlapci z dílny dají pozor

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 24 bře 2023 14:58
od Dokusan
Připraveno na opakovanou STK (snad)

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 26 bře 2023 14:38
od 1960SeriesII
Tak ať se to povede - jsem zvědavý, jak to jednou bude probíhat u našich dědků.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 28 bře 2023 16:32
od Dokusan
1960SeriesII píše: 26 bře 2023 14:38 Tak ať se to povede - jsem zvědavý, jak to jednou bude probíhat u našich dědků.
Brzdy i svetla v cajku, hotovo.
Hotovo, jen musím nějak dořešit to umístění zadni SPZ. V pravo by to chtělo výjimku

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 31 bře 2023 07:52
od 1960SeriesII
Hmm, to je docela oříšek - co taková výjimka obnáší? Nakonec asi nic jiného než stávající pozice není moc myslitelné...

Musím říct, že obdivuju, že na to máš nervy. Já před rokem a něco přihlašoval BMW s postranním vozíkem a byl to taky špek.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 31 bře 2023 08:06
od VencaZE
Dal bych značku místo zadní zástěrky za kolo :grin: .
Ne vážně- a co výměna zadní značky za ten nejmenší formát? To by na nějakém držáčku vzadu pod tím levým okem snad mohla být..

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 31 bře 2023 08:08
od MadTom
Zadní značka musí mít osvětlení...

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 31 bře 2023 08:59
od habakuk
Vykašlal bych se na to, kolik toho za tok nejezdíš 500km? Ani nové alfy nemají zapsanou výjimku pro rz na bok.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 31 bře 2023 13:32
od Dokusan
MadTom píše: 31 bře 2023 08:08 Zadní značka musí mít osvětlení...
Přesně, a jelikož osvětlení předelavat nechci, zůstane značka vpravo.

Re: Series IIA, Rover 9, 1964 ex MoD 3/4 ton LHD

Napsal: 31 bře 2023 14:54
od MadTom
Na druhou stranu, taková petrolejová lampa, v pěkném mosazném leštěném provedení.... Akorát nevím, jak by to u ní bylo s vypínačem. :mrgreen: