Prodáno Smazat
Napsal: 20 bře 2022 17:18
Ahoj, prodám Disco 2 TD5
Zkusím napsat vše na co si vzpomenu a obsáhnout to, co by vás zajímalo, když tak se ptejte.
Takže je to Disco 2 TD5, r.v.: 2001, motor 10p, manuál, uzávěrka mezinápravy není v kabině, ale na mezidifu je hřídelka na dodělání, 5 míst, výbava holátko, nemá ace ani vzduch vzadu, origo na pružinách, je to Italka, v bílé kůži bez výhřevu. Střecha šíbry s hagusama. Vin na rámu čitelný a původní. Najeto má cca 236000 km. Origo stav bez úprav, jedinné, co je, tak podvozek + 2 palce, který je tam od podzimu 11/2021 najeto 3000km.
Tím se dostávám k servisu auta, takže koupil jsem to v bazaru jako dovoz z IT, v 7/2019 s 206000 km, takže jsem s tím najel 30000km a nikde mě nenechala, EKO daň je zaplacena a STK je do 6/2023. Vypíšu, co se za ty necelý tři roky všechno dělalo, vedu si i servisku s datumama a km, kde bude vše uvedeno, tady to shrnu:
Hned po koupi šla k LandJirkovi, kam taky jezdila na servisy (já si dělal olej s filtrama jednou a nějaký drobnosti), dělal se velký servis, všechny filtry, oleje, (diferáky, motor, převodovka, rozvodovka, brzdovka, chladící), komplet brzdy s kotoučema a deskama předek, zadek, ochranný nástřik podvozku s dutinama, zaslepení egru, silikon hadice vzduch, tekl regulátor tlaku paliva, který se vyměnil, zadní tlumiče, na motoru se přetěsnilo přední víčko vačky.
V průběhu provozu a servisů: se měnily žhaviče, komplet kříže p. Kardanu, kabeláž ke vstřikům s přetěsněním víka ventilů, pak přední tlumiče a pružiny, tlumič na řízení, přední díl výfuku, repas startéru, plnění klima, výměna aku, třmen l.z. Brzdy.
Poslední servis 11/2021 v 234000 s olejem v motoru a všechny filtry (ty jsem dával každý servis cca 8-10tis km), s tím zmíněným novým podvozkem TF pro sport, protože britpart po dvou letech nefungoval, s tím čep na řízení a nový spínače modulátoru ABS.
Takže s autem není potřeba nic dělat, jen jezdit, vše na něm funguje, kapky na motoru se drží furt na stejném místě, nic neteče, olej v motoru se drží na stejném místě, neubývá ani nepřibývá, jezdil jsem s tím jenom na aditivovanou naftu od EuroOilu, na Emisích kouřivost nižší než uvedená…, v terénu jsem to netrápil, jen párkrát zkusil, daily auto na výlety a kochání. Celoroční Micheliny v půlce.
Jo ještě k tý střeše, jak všechny odrazujou ty šíbry a hagusy, když jsem bojoval se zatékáním u A sloupku (okapnička), tak jsem měl dole stropnici, kterou taloši přečalounily, tak šíbry i hagusy byly udělané přetmelené, já opravil jen ty odttokové trubičky. Auto je parkováno venku a neteče do něj.
Mám k tomu i EKA kód, oba funkční klíče, MadTom mi nastavil bcu, tak není problém cokoli domontovat (tempomat).
Cena 200000,-
Víc fotek k dispozici
Zkusím napsat vše na co si vzpomenu a obsáhnout to, co by vás zajímalo, když tak se ptejte.
Takže je to Disco 2 TD5, r.v.: 2001, motor 10p, manuál, uzávěrka mezinápravy není v kabině, ale na mezidifu je hřídelka na dodělání, 5 míst, výbava holátko, nemá ace ani vzduch vzadu, origo na pružinách, je to Italka, v bílé kůži bez výhřevu. Střecha šíbry s hagusama. Vin na rámu čitelný a původní. Najeto má cca 236000 km. Origo stav bez úprav, jedinné, co je, tak podvozek + 2 palce, který je tam od podzimu 11/2021 najeto 3000km.
Tím se dostávám k servisu auta, takže koupil jsem to v bazaru jako dovoz z IT, v 7/2019 s 206000 km, takže jsem s tím najel 30000km a nikde mě nenechala, EKO daň je zaplacena a STK je do 6/2023. Vypíšu, co se za ty necelý tři roky všechno dělalo, vedu si i servisku s datumama a km, kde bude vše uvedeno, tady to shrnu:
Hned po koupi šla k LandJirkovi, kam taky jezdila na servisy (já si dělal olej s filtrama jednou a nějaký drobnosti), dělal se velký servis, všechny filtry, oleje, (diferáky, motor, převodovka, rozvodovka, brzdovka, chladící), komplet brzdy s kotoučema a deskama předek, zadek, ochranný nástřik podvozku s dutinama, zaslepení egru, silikon hadice vzduch, tekl regulátor tlaku paliva, který se vyměnil, zadní tlumiče, na motoru se přetěsnilo přední víčko vačky.
V průběhu provozu a servisů: se měnily žhaviče, komplet kříže p. Kardanu, kabeláž ke vstřikům s přetěsněním víka ventilů, pak přední tlumiče a pružiny, tlumič na řízení, přední díl výfuku, repas startéru, plnění klima, výměna aku, třmen l.z. Brzdy.
Poslední servis 11/2021 v 234000 s olejem v motoru a všechny filtry (ty jsem dával každý servis cca 8-10tis km), s tím zmíněným novým podvozkem TF pro sport, protože britpart po dvou letech nefungoval, s tím čep na řízení a nový spínače modulátoru ABS.
Takže s autem není potřeba nic dělat, jen jezdit, vše na něm funguje, kapky na motoru se drží furt na stejném místě, nic neteče, olej v motoru se drží na stejném místě, neubývá ani nepřibývá, jezdil jsem s tím jenom na aditivovanou naftu od EuroOilu, na Emisích kouřivost nižší než uvedená…, v terénu jsem to netrápil, jen párkrát zkusil, daily auto na výlety a kochání. Celoroční Micheliny v půlce.
Jo ještě k tý střeše, jak všechny odrazujou ty šíbry a hagusy, když jsem bojoval se zatékáním u A sloupku (okapnička), tak jsem měl dole stropnici, kterou taloši přečalounily, tak šíbry i hagusy byly udělané přetmelené, já opravil jen ty odttokové trubičky. Auto je parkováno venku a neteče do něj.
Mám k tomu i EKA kód, oba funkční klíče, MadTom mi nastavil bcu, tak není problém cokoli domontovat (tempomat).
Cena 200000,-
Víc fotek k dispozici