RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Palivos
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2022 08:11

RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#1 Příspěvek od Palivos » 09 kvě 2022 09:48

Zdravím všechny,
pročítám si jako začátečník fórum a ztracený mezi zkratkami, modely a motorizacemi Range Roverů si vše postupně rozplétám.

Chtě bych si pořídit pracovní auto do 300.000 Kč, ve kterém se budu cítit dobře i při soukromé jízdě. (měl jsem do teď soukromě Kodiaqa).
Potřeboval bych tahat vlek do 3,5 tun, byla by motorizace 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t vhodná?

Pochopil jsem, že Sport je menší než classic, ale nejsem si jistý, zda classic = vogue? SE a HSE je potom výbava že?
Moc děkuji za upřesnění a případné doporučení, kdyby zvolená kombinace nebyla vhodná.

Moc děkuji za ochotu a pomoc s výběrem.
PS: Kdyby si někdo zkušený dal práci s článkem o rocích, modelech, motorizacích a výbavách, tak by to bylo pro každého nováčka jistě „koulervoucí“.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#2 Příspěvek od komin » 09 kvě 2022 13:25

Skusim aj ked u RR niesom uplne doma, ale generacne Classic, P38, L322, L405 a teraz posledna netusim, tie cisla su interne oznacenia automobilky. Co sa tyka tahania s kazdym modernym dieslom od 3.0 objemu sa taha bez problemov a s V8 benzinom tiez ak funguju Podla motorizacie v nadpise pozeras generaciu ktora sa oznacuje L322. Se, Hse, Vogue, Autobiography su oznacenia vybavy.
LR DEFENDER 110 SW

Palivos
Příspěvky: 4
Registrován: 09 kvě 2022 08:11

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#3 Příspěvek od Palivos » 10 kvě 2022 09:01

komin píše: 09 kvě 2022 13:25 Skusim aj ked u RR niesom uplne doma, ale generacne Classic, P38, L322, L405 a teraz posledna netusim, tie cisla su interne oznacenia automobilky. Co sa tyka tahania s kazdym modernym dieslom od 3.0 objemu sa taha bez problemov a s V8 benzinom tiez ak funguju Obrázek Podla motorizacie v nadpise pozeras generaciu ktora sa oznacuje L322. Se, Hse, Vogue, Autobiography su oznacenia vybavy.
Super, díky moc za info. :beer
Vypadá to, že tu s takovým autem nikdo náklady netahá. :whew

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#4 Příspěvek od Miky_CZ » 10 kvě 2022 09:03

Ale tahá, Třeba TOm Heisig přijel s nákladem z anglie, pak jsme tady taky různě tahali auta.
Za mě naprosto bez problémů.
Já teda tahám D3 4,4V8 benzin ale nafta je na tahání lepší.
Miky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#5 Příspěvek od teslo » 10 kvě 2022 09:23

RR TDV8 je jedna z najlepsich volieb na tahanie 3,5t privesu. Motor silny, auto stabilne. Urcite odporucam.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#6 Příspěvek od Lukasino » 10 kvě 2022 09:28

Přesně jak píše Miky, nafta je na tahání lepší (v8 nafta samozřejmě), má to krouťák odspodu, takže se s tím dá jet pohodlně, s atmosférickým benzínem a 3,5t za prdelí to už musíš dost točit v kopcích.

Jinak si to tu zkus pročíst, napsáno toho bylo dost. FFRR L322 a RRS L320 jsou naprosto odlišná auta, koncepcí, podvozkem, atd. Je potřeba si oba projet a říct si co Ti vyhovuje víc.

Na tahání za mě TDV8 je ideální, ať už 3.6 nebo ještě lepší 4.4, u které se ale nevejdeš do Tvého limitu.

Když TDV8 3.6, tak doporučím verze bez DPF, jede víc, o starost míň a přitom to plní stejnou normu co verze s DPF.

A až na L322 nedám dopustit a RRS nemám rád, tak vyloženě na tahání je RRS s 3.6 lepší - je tužší a ještě stabilnější. Ovšem to je za mě jediné její pozitivum oproti L322 :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#7 Příspěvek od Kokesek » 13 kvě 2022 11:05

Souhlasím hlavně s teorii že Sport je asi nejlepší volba pro tahaní velkého plata do 3,5t. při zatížení koule cca 100-150kg. Tlak v zadních pneumatikách vozu 3-3,2atm. Mám srovnání na dlouhých cestách i po okreskách při tahání váhy 3,5-4t na kouli s vozem MB GL
350CDI r.v. 2016, RR Sport FL 3,0TDV6 r.v. 2011, RR L322 3.6TDV8 r.v. 2008 a RR L405 4,4TDV8 r.v. 2014

- MB GL 350CDI, nápravy a výkon nedostačující, spolehlivé auto s nájezdem kolem 200tis km, sedačky pokud se nejedna o příplatkovou AMG verzi špatné - placaté. Celkovy dojem s auta- jede to jako autobus, všude to dojede, ale moc to nenadchne. Rádio hraje na zpravodajství ok. spotřeba cca 11-12.5l

- RR Sport 3,0TDV6, nápravy pevné, je cítit silná stabilita při manévrování po okreskách. Sport má podle mě nejmenší snahu se pohupovat na nerovnostech a rozhazovat vozík. Motor dostatečně progresivní, ale s obavou přidat do kopce (menší obava je s novým motorem ale pořád zůstává otazník na předním skle) tak člověk jede stejně jako s autobusem. Pomalu a v klidu kupředu. Sedačky pohodlné ale né pro veliké lidi. Menší prostor v kabine je proti GL a RR cítit. Radio má příjemný projev dá se poslouchat i muzika. spotřeba cca 11-11.5l

- RR L322 3.6TDV8, nápravy proti Sporta jakoby neunesly auto, jde cítit že vozidlo méně reaguje na volant a nechce se mu do zatáček tak ochotně. Motor je dostatečný a obavy využít jeho potenciál jsou minimální rezerva na krizové situace, né moc velká. Sedačky velmi pohodlné, místo v kabině ohromné. Rádio je použitelné i na koncerty od Bacha. 12-14l

- RR L405 4,4TDV8, nápravy jsou pevné, vedení auta výborné, odezva je i od elektrického řízení velmi přesná a rychlá. Jedinej problém mám s aktivní stabilizací ASS která v malé rychlosti vozík spíše roztancuje. Funguje to dobře až při táhlé rychlé zatáčce. Kde tlak v systému je natolik velký že stabilizátor ztuhne a auto přestane uhýbat při pohupování na okreskách. šířka pneumatik na ráfku 22" jde poznat v kolejích kde se auto snaží jet svoji stopu a při jeho váze se mu to docela daří. Nevýhodou je absence jízdních režimů, chování ASS, motoru, převodovky (má pouze D nebo S). Srovnávám to se sportem který se bez ACE chová lepe než L405 s ASS. Každopádně projev motoru 448DT je famózní. Nejen že má spodek bez vibrací pod zátěží, ale navíc jede jak střelený v celém rozsahu otáček. Rezerva na krizové situace dokonalá. Sedačky velmi pohodlné stavitelné prakticky ve všech stavech. Radio Meridian dokonale dokáže zahrát s rezervou concert nebo diskotéku. spotřeba 12-14.5l
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#8 Příspěvek od Lukasino » 13 kvě 2022 11:29

4.4 TDV8 / SDV8 448DT je úplně někde jinde a ještě daleko lepší na tahání, v RR L322 ještě ve spojení s VDS tlumiči je to zase dál, ale tam není šance se dostat finančně s limitem 300tis.Kč

A RR Sport jsem samozřejmě myslel s TDV8 na tahání :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR Vogue 3,6 TDV8 na tahání 3,5 t?

#9 Příspěvek od Kokesek » 13 kvě 2022 11:57

Lukasino píše: 13 kvě 2022 11:29 4.4 TDV8 / SDV8 448DT je úplně někde jinde a ještě daleko lepší na tahání, v RR L322 ještě ve spojení s VDS tlumiči je to zase dál, ale tam není šance se dostat finančně s limitem 300tis.Kč

A RR Sport jsem samozřejmě myslel s TDV8 na tahání :mrgreen:
:grin: :grin: :grin:
Ale ja nemám sporta v TDV8 :ty jeden...:

úplne sem nepochopil jak ty VDS tlumiče fungují. Schazí mi prostě setup u L405.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět