Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Zdravím s trochu obecným dotazem.
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.
Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit?
Sháním auto na tahání a RR 3,6 TDV8 mě ohromil. Problém je, že mám firmu 5 minut od baráku.
Je nějaký způsob, jak předejít poškozování motoru či na co se vlastně připravit?
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Jezdit stylem cesta je cíl? Určitě tam vede i nějaká polňačka, která bude delší a horší cestou
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Asi to má každý jinak, ale když jsem to měl 5 minut autem do práce, tak jsem jezdíval na kole nebo šel pěšky... Dost to prodloužilo životnost mého motoru...
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Nechat auto na firme a chodit domov pesi, bike, alebo elektricka kolobezka, ak ti netreba vozit deti do skoly tak na 5min nema vyznam startovat ziadny motor
LR DEFENDER 110 SW
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Podle mě to ten motor bez problému snese, když ho prostě jednou za čas protáhneš. 5km není moc, ale ani málo, kolikrát jede člověk s autem na nákup, do školky, atd. a je to podstatně blíž.
Ideální to není, ale auto má sloužit Tobě a ne Ty jemu
Ideální to není, ale auto má sloužit Tobě a ne Ty jemu
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Dá se tomu části problémům předejít tím, že si koupí verzi bez DPF a EGRy zaslepí...Kokesek píše: ↑13 kvě 2022 00:42problém jsou regenerace. když každých 14 dnů vyvolaš nucenou regeneraci tak to bude fungovat dlouho. Další věc je karbonový kondenzát v sání. Po 100tis km takového ježdění ho vyškrábeš z obou sání cca 0,5kg. To znamená velká pravděpodobnost zalepení/ zanesení EGR, klapky, čidla tlaku na sání.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
je to řešení, ale smrad z výfuku se dost znásobí. A vzhledem k aktivite techniků na emisích jsem dneska dost opatrný něco ladit na emisním systému. Spíše se snažím aby věci dělali co mají. A dále taky když vozíš děti v autě a stojíš na volnoběh tak to je neskutečný smrad bez egr a DPF. Jsem proti tomu aby auta nadměrně kouřila a smrděla. Vetšinou to vede akorát k situaci že jdu někoho předjet jako idiot jenom proto abych to nemusel čuchat. Né proto abych byl první jak si někteří mylně vykládají....
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
Tak pestrá paleta názorů, až se z toho těžko dělá nějaký kompromis. Ale super názory, díky za ně.
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Krátké přejezdy s 3,6 TDV8
To že 3.6 bez DPF smrdí a má takový až štiplavý zápach souhlasím, ale to je prostě vlastnost. A pokud se dělala oficiální verze bez DPF, tak v tom takový problém nevidím... Druhá věc je vyndavat DPF z auta kde být má a bylo s tím počítané, to je samozřejmě něco jiného.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322