Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Moderátor: Miky_CZ
Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Hola chlapi.
Po nestastnem nakupu D3 co se po dni potkala ji konecne mam v provozu, bohuzel zlobi
Za studena, nez dosahne teplota vody alespon 40, mi klidne opakovane padne do nouzaku, ECM chyba P0087-00 Fuel rail / system pressure - too low, obcas i P0191-23 - Fuel rail pressure sensor range / performance.
Chyba sensoru neni pokazde, chyba tlaku pravidelne.
TCM v tu chvili odstavi automat s chybou U2023-86 - Fault received from external node....coz je logicke.
Samozrejme lehne i ABS / DSC a lehne si na access level.
Staci znovu nastartovat a pokud je zahrato, uz to nepadne. Dokonce ani pri kickdownu, atd.
Filtry nove, tlak LPFP budu teprve merit, ale udajne se to uz resilo a byla dana nova - nemam jak overit.
Z hlavy me napada jen PCV na HPFP, ale rad si necham poradit. Odmerit to bohuzel nemam jak, snad jste se s tim uz nekdo setkal.
Diky za kazdy hint.
Edit: Zkouseno pred chvili, prvni rozjezd OK, druhy velmi vlazna reakce na plyn, pad do nouzaku, tentokrate jedina chyba v ECM byla P2290-00 Injector control pressure too low
Porad mi to ukazuje na tu HPFP
Stepo
Po nestastnem nakupu D3 co se po dni potkala ji konecne mam v provozu, bohuzel zlobi
Za studena, nez dosahne teplota vody alespon 40, mi klidne opakovane padne do nouzaku, ECM chyba P0087-00 Fuel rail / system pressure - too low, obcas i P0191-23 - Fuel rail pressure sensor range / performance.
Chyba sensoru neni pokazde, chyba tlaku pravidelne.
TCM v tu chvili odstavi automat s chybou U2023-86 - Fault received from external node....coz je logicke.
Samozrejme lehne i ABS / DSC a lehne si na access level.
Staci znovu nastartovat a pokud je zahrato, uz to nepadne. Dokonce ani pri kickdownu, atd.
Filtry nove, tlak LPFP budu teprve merit, ale udajne se to uz resilo a byla dana nova - nemam jak overit.
Z hlavy me napada jen PCV na HPFP, ale rad si necham poradit. Odmerit to bohuzel nemam jak, snad jste se s tim uz nekdo setkal.
Diky za kazdy hint.
Edit: Zkouseno pred chvili, prvni rozjezd OK, druhy velmi vlazna reakce na plyn, pad do nouzaku, tentokrate jedina chyba v ECM byla P2290-00 Injector control pressure too low
Porad mi to ukazuje na tu HPFP
Stepo
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Je to tak…. Zacal si dobre tak dobre i pokracuj. Poradi ukonu mas spravne. Akorat pred hpfp ti schazi udelat injector leak test. Nejlepe na stolici a ne v aute.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Diky za reakci Kokesku.
U tech injektoru mi hlasi valce 1 a 2 offset mimo ( na volnobeh ) pricemz 2-ka se po par vterinach srovna, 1 je dost mimo ( ostatni 860-920, 2. zacne na 1100, padne na 940 ), 1 je trvale nad 1100+.
Vstriky mam dalsi sadu, po repasi s protokolem a 100pro OK, jen jsem vahal, jestli ma smysl je cpat do motoru uz ted, kdyz pri jizde vsechny ukazuji offset kolem 920.
Pokud to ma smysl, klidne to udelam.
Leak test umim jen na motoru a pokud je mam vytahovat na mereni, dava mi vetsi smysl uz je rovnou prehodit.
Odmerim tlak pred vysokotlakou pumpou a uvidime, dalsi bude vymena vtriku zrejme
Stepo
U tech injektoru mi hlasi valce 1 a 2 offset mimo ( na volnobeh ) pricemz 2-ka se po par vterinach srovna, 1 je dost mimo ( ostatni 860-920, 2. zacne na 1100, padne na 940 ), 1 je trvale nad 1100+.
Vstriky mam dalsi sadu, po repasi s protokolem a 100pro OK, jen jsem vahal, jestli ma smysl je cpat do motoru uz ted, kdyz pri jizde vsechny ukazuji offset kolem 920.
Pokud to ma smysl, klidne to udelam.
Leak test umim jen na motoru a pokud je mam vytahovat na mereni, dava mi vetsi smysl uz je rovnou prehodit.
Odmerim tlak pred vysokotlakou pumpou a uvidime, dalsi bude vymena vtriku zrejme
Stepo
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Takze....nizkotlaka pumpa tlaci 0,5 baru, co je mi divne, tak precerpe za minutu tech 1,6+l....to mi extra moc neprijde.
Vymenil jsem zatim jen 1 bank vstriku, nastartoval a offsety mam pro zmenu spatne ( 1200 ) na valci 2, 4 a 6.
Ta 2 je divna, je to ten novy vstrik. 4 a 6 byly taky v pohode, ted nejsou, nevim co si o tom mam myslet, ale zitra dovymenuju druhy bank a uvidim.
Vsechny puvodni vstriky tak muzu dat na kontrolu, pokud mate nekdo kontakt na spolehliveho cloveka, sem s nim:)
Cili zitra s tim vyjedu za studena a uvidim, pak dovymenuji i ten druhy bank vstriku.
EDIT: Nedalo mi to, projel jsem to hned z rana v teto konfiguraci a problem se zatim neobjevil ani pri sviznem rozjezdu. Puvodni vstrik 1 byl na hrotu suchy, vypaleny, ostatni 2 byly alespon trochu mastne a ocouzene. Mozna protekal na zpatecce, davalo by to smysl, otestovano samozrejme nemam.
Vymenil jsem zatim jen 1 bank vstriku, nastartoval a offsety mam pro zmenu spatne ( 1200 ) na valci 2, 4 a 6.
Ta 2 je divna, je to ten novy vstrik. 4 a 6 byly taky v pohode, ted nejsou, nevim co si o tom mam myslet, ale zitra dovymenuju druhy bank a uvidim.
Vsechny puvodni vstriky tak muzu dat na kontrolu, pokud mate nekdo kontakt na spolehliveho cloveka, sem s nim:)
Cili zitra s tim vyjedu za studena a uvidim, pak dovymenuji i ten druhy bank vstriku.
EDIT: Nedalo mi to, projel jsem to hned z rana v teto konfiguraci a problem se zatim neobjevil ani pri sviznem rozjezdu. Puvodni vstrik 1 byl na hrotu suchy, vypaleny, ostatni 2 byly alespon trochu mastne a ocouzene. Mozna protekal na zpatecce, davalo by to smysl, otestovano samozrejme nemam.
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Jestli jsi někde Praha a okolí / případně máš někde u svého města pobočku Swiss Automotive Group tak mě je můžeš dát na test. 2,7 testujeme / opravujeme (ale je teď problém s ND). Alespoň by jsi měl papír jak na tom reálně jsou a né co ti říkají nicneříkající korekce.
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Diky Marty za tip, bohuzel jsem presne z opacneho konce - OV a okoli
Jinak jsem to uspechal...rano to padlo az za tepla, opet P2290-00 Injector control pressure too low.
Tak jsem dovymenoval ostatni, vsech 6 jinych, korekce hlasi 1100-1250 na valcich 1 a 2, ostatni kolem 830 - 920. Kaslu na to, asi je tam lepsi komprese nebo co
Co me ale sere je, ze pri testovaci jizde u zahrateho motoru to padlo zas, tentokrate P117D-00 Fuel volume regulator control exceeded maximum control limit.
Podle me je to VCV....predtim PCV....furt to nejak ukazuje na tu vysokotlakou potvoru.
Zkusim nalit nejaka aditiva do paliva, ale asi me ceka jeji vymena.
Kokesku, jak bys to videl ?
Jinak jsem to uspechal...rano to padlo az za tepla, opet P2290-00 Injector control pressure too low.
Tak jsem dovymenoval ostatni, vsech 6 jinych, korekce hlasi 1100-1250 na valcich 1 a 2, ostatni kolem 830 - 920. Kaslu na to, asi je tam lepsi komprese nebo co
Co me ale sere je, ze pri testovaci jizde u zahrateho motoru to padlo zas, tentokrate P117D-00 Fuel volume regulator control exceeded maximum control limit.
Podle me je to VCV....predtim PCV....furt to nejak ukazuje na tu vysokotlakou potvoru.
Zkusim nalit nejaka aditiva do paliva, ale asi me ceka jeji vymena.
Kokesku, jak bys to videl ?
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Presne jak to pises. Vymena HPFP te nemine. Resp. Hlavne obou ventilu na cerpadle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Mame ten samy problem pri kupe D3 sa zacali prejavovat tie iste chyby ako pises.Po zohriati auta nudzak a sami nudzak.Nechame trochu shcladit tak je vsetko Ok akonahle sa zohreje pada.
Menene vstreky, podavacie cerpadlo v nadrzi, brzdovy snimac snimac tlaku na rampe a stale to iste.Tak uz zostava iba vysokotlakove cerpadlo
Menene vstreky, podavacie cerpadlo v nadrzi, brzdovy snimac snimac tlaku na rampe a stale to iste.Tak uz zostava iba vysokotlakove cerpadlo
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Ono to auto neni slozity, jen strasne ukecany )
Uvidime, zatim mi to drzi, ale HPFP resit bohuzel musim.
Uvidime, zatim mi to drzi, ale HPFP resit bohuzel musim.
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
Tak mam update;)
V patek me za tepleho motoru D3 hezky vypekla, uz ani po startu se nedalo rozjet, nicmene prasacky jsem si trval na svem a po nekolikatem startu ( asi 20 ) se dostala do stavu, kdy alespon odjela po svych.
Objednal jsem HPFP, dneska hozena do vozu.
Offset na vstrikach mam ted max 1060, auto jede lepe....ale pada furt.
Tentokrate P0087-00 Fuel Rail / System pressure - too low.
Poprve pri predjeti kamionu, motor mel cca 3500 otacek, podruhe na command shift ve 4000 pote, co jsem ji chvili zamerne v tomto rezimu drzel.
Pak okolo 2500 v kopci. Je to zcela nahodile, pri rozjezdu kickdownem HPFP tlaci jak ma.
Projdu si znova LPFP, tlak sice mela, ale mnozstvi bylo na hrane + mam pocit, ze bude rozumne se mrknout do nadrze, asi tam bude neco, co pricpava sani v okamziku vetsiho odberu.
Pumpa samozrejme muze byt vrah take.....
To ja jen tak, aby rec nestala
V patek me za tepleho motoru D3 hezky vypekla, uz ani po startu se nedalo rozjet, nicmene prasacky jsem si trval na svem a po nekolikatem startu ( asi 20 ) se dostala do stavu, kdy alespon odjela po svych.
Objednal jsem HPFP, dneska hozena do vozu.
Offset na vstrikach mam ted max 1060, auto jede lepe....ale pada furt.
Tentokrate P0087-00 Fuel Rail / System pressure - too low.
Poprve pri predjeti kamionu, motor mel cca 3500 otacek, podruhe na command shift ve 4000 pote, co jsem ji chvili zamerne v tomto rezimu drzel.
Pak okolo 2500 v kopci. Je to zcela nahodile, pri rozjezdu kickdownem HPFP tlaci jak ma.
Projdu si znova LPFP, tlak sice mela, ale mnozstvi bylo na hrane + mam pocit, ze bude rozumne se mrknout do nadrze, asi tam bude neco, co pricpava sani v okamziku vetsiho odberu.
Pumpa samozrejme muze byt vrah take.....
To ja jen tak, aby rec nestala
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Disco3 EU4 za studena pada do nouzaku
No neviem ci sa to pumpou vyriesi ,ale vyskusaj uvidis.
My sme hu menili sice sa zlepsil prietok ,ale stale nas hneva slaby tlak v raili.
U nas znamy sa tiez dlho trapil z touto chybou a skoncil pri vymene riadiacej jednotky,ze od vtedy ma klud.Dufam ze to nebude aj nas problem.Lebo D3 by sa vyrazne predrazila.Vymeni sa HPFP a uvidi sa co dalej.
My sme hu menili sice sa zlepsil prietok ,ale stale nas hneva slaby tlak v raili.
U nas znamy sa tiez dlho trapil z touto chybou a skoncil pri vymene riadiacej jednotky,ze od vtedy ma klud.Dufam ze to nebude aj nas problem.Lebo D3 by sa vyrazne predrazila.Vymeni sa HPFP a uvidi sa co dalej.
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic