Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1727
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#1 Příspěvek od jareku » 30 čer 2022 10:52

Tak a je to tady. V UK začali nabízet "jednoduchou" konverzi na elektrický pohon pro old school Defendery :grin: Jsem zvědavý, za jak dlouho to bude nezbytné udělat abychom mohli naše auta dále provozovat.

https://www.lro.com/blog/news/new-drop- ... o-footer-1
Live long and prosper.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#2 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 01 črc 2022 09:55

On je to docela běžný trend předělávat starší - no spíš stará auta na ele mobily, Ideálně s chassis, prostě jsou tam ty funkční skupiny na starých autech snadno oddělitelné, je jasné, co se vykuchá a co se nechá... Je jednodušší udělat elektromobil z (konstrukčně) 50 let starého spalovacího auta, než třeba z desetiletého... ňekomu to rve srdce, že se kurví klasika, jiný jásá, jak se tomu vdechne nový život. Každý svého štěstí strujce. Popravdě, já bych volil srdcem :heart radši spalovacího defendera než elektrickýho, ale radši bych volil elektrickýho na silnici, než spalovacího v kopřivách. h.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

mason
Příspěvky: 98
Registrován: 07 srp 2011 16:10
auto: Def110td5 automat
Bydliště: Praha

Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#3 Příspěvek od mason » 01 črc 2022 12:27

Amen. Na YouTube je těch videí s konverzema docela dost. A radši jezdit na elektriku než sockou. V konstrukci defa je to svým způsobem výhoda. Místo motoru velká baterka s periferiemi, pod auto motor z Tesly a dozadu placatá baterka, trochu elektriky a je to. Kity už jsou hotové, vyrábí se. Jsem odpůrcem elektroautíček, ale pokud je to cesta jak jezdit do práce a na výlety autem, tak budiž. I když je to to trochu smutné.

mason
Příspěvky: 98
Registrován: 07 srp 2011 16:10
auto: Def110td5 automat
Bydliště: Praha

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#4 Příspěvek od mason » 02 črc 2022 16:23


Farmář
Příspěvky: 177
Registrován: 28 led 2007 13:08
Bydliště: podkrkonoší

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#5 Příspěvek od Farmář » 05 črc 2022 00:22

Na dvoře mi stojí Defík čekající na totální renovaci. Vzhledem k jeho využití jako farmářského vozidla s nájezdem pár kilometrů denně v režimu popojet zastavit, popojet zastavit si umím docela představit jeho provoz na baterky. Místo totální generálky motoru a převodovky při renovaci koupit konverzi na baterky. Na jednu z mnoha set metrů faremních střech hodit pár panelů a nějaká ruská ropa mi může být u prd… Jen ta cena konverzní sady zatím nic moc.
http://www.naklapecirotatory.cz
Ocelové zápěstí pro Vaše rypadlo, prodej+servis naklápěcích rotátorů Steelwrist

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1391
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#6 Příspěvek od Tazik1992 » 05 črc 2022 23:21

jareku píše: 30 čer 2022 10:52 Tak a je to tady. V UK začali nabízet "jednoduchou" konverzi na elektrický pohon pro old school Defendery :grin: Jsem zvědavý, za jak dlouho to bude nezbytné udělat abychom mohli naše auta dále provozovat.

https://www.lro.com/blog/news/new-drop- ... o-footer-1
V porovnání s konverzí od Twisted, která pro 90tku vyjde na 270000 Liber je to od Electrogenic bez té jedné nuly už je to přeci jen trochu "lidovější" :grin: . Je dobře, že se s konverzema Defů na elektropohon roztrhnul pytel, třeba to povede k masovějšímu nasazení a tlak na nižší cenu kitů bude větší.

Konverze od Twisted
https://www.twistedautomotive.com/electric/
Twieste EV DEF90 electric3-lg.jpg
Twisted EV DEF90 electric4-lg.jpg

********
Electric Classic Cars už mají zmáknutého RR Classica
https://www.electricclassiccars.co.uk/past-projects
ECC RRC EV.jpg

Teď si to přihasili i s Defenderem s Tesláckým motorem. Na stránkách jsem to neviděl, ale vyšel článek v letošním jarním speciálu magazínu LR Owner.
Ti ani nepoužívají rozvodovku LT230 a mají tam nějaký vlastní diferák.
Electric Classic Cars EV Defender90.jpg
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

filip91
Příspěvky: 422
Registrován: 21 lis 2017 23:27
tel.: +420774275329
auto: Def 300Tdi
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#7 Příspěvek od filip91 » 06 črc 2022 00:28

Tak konverze od twisted je trochu někde jinde... Aspoň trochu to zachovává ten pocit defa...
Defender 110 300 tdi

filip91
Příspěvky: 422
Registrován: 21 lis 2017 23:27
tel.: +420774275329
auto: Def 300Tdi
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender - přestavba na elekřinu - jednoduše

#8 Příspěvek od filip91 » 06 črc 2022 00:37

Sice tam nemaj takovej výkon, ale.. kdo potřebuje 600 elektrickejch koní v defendru?...

No, ale ta cena je strašná o tom žádná..
Defender 110 300 tdi

Odpovědět